quote:Op donderdag 20 april 2006 22:14 schreef daaaaan het volgende:
Gefeliciteerd met de overwinning.
En jullie kunnen trots zijn op je team. Veel verloren, maar stonden er wanneer het moest.
Ik kots op ons elftal
Haha ja tegen RBC hebben ze zich kapot gewerkt! En tegen ADO : woooow!quote:Op donderdag 20 april 2006 22:15 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik snap niet hoe dat je dat nog kan zeggen, ''ons'' team ze lopen zich het hele jaar kapot voor de supporters en wat krijgen ze als ze 1x slecht spelen zoiets. beetje het gedrag van een sucses supporter
quote:Op donderdag 20 april 2006 16:31 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Moeten jullie op letten. Schijnt erg gevaarlijk te zijn
feyenoord was beter dan andere seizoenen. Het is alleen de pech dat dat net is in het nieuwe playoff seizoen.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:16 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Haha ja tegen RBC hebben ze zich kapot gewerkt! En tegen ADO : woooow!
Dank voor de felicitaties, maaruh: ik neem toch aan dat we een hel kunnne verwachten bij jullie, of geven jullie het al opquote:Op donderdag 20 april 2006 22:14 schreef daaaaan het volgende:
Gefeliciteerd met de overwinning.
En jullie kunnen trots zijn op je team. Veel verloren, maar stonden er wanneer het moest.
Ik kots op ons elftal
Jullie hebben geen klagen, ga eens kijken hoeveel ajax heeft verloren. En dan ga ik toch ook niet zeggen dat ik kots op onze spelers of wel danquote:Op donderdag 20 april 2006 22:16 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Haha ja tegen RBC hebben ze zich kapot gewerkt! En tegen ADO : woooow!
Ja.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik verwacht nog een felicitatie van DK, want die is hier vaste klant normaalgesproken
Toen het 2-0 werd heb ik hem niet meer gezien.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik verwacht nog een felicitatie van DK, want die is hier vaste klant normaalgesproken
pff, 3-0 van die gasten gewonnen en dan heb jij het over pienaar?quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:24 schreef Trancelocator het volgende:
Koeman: "Zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijk!"
Blind: "Join the club!"
[afbeelding]
Hij lacht!!quote:Op donderdag 20 april 2006 22:24 schreef Trancelocator het volgende:
Koeman: "Zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijk!"
Blind: "Join the club!"
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |