goeie vraagquote:Op donderdag 20 april 2006 20:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Heeft ajax dit seizoen ook maar 1 goede wedstrijd gespeeld?
Ja hoor. Zeker Europees.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Heeft pienaar dit seizoen ook maar 1 goede wedstrijd gespeeld?
Niet dat Galasek in vorm is...
quote:Op donderdag 20 april 2006 20:03 schreef Fok_you het volgende:
[..]
och zo zwak is gyan nog niet hoor... heeft al eerder goed staan ballen tegen ajax.
daarbij heeft feyenoord daar bewust voor gekozen om zodoende meer overwicht te hebben op jullie zwakke middenveld. Als Gyan het niet aan zou kunnen zet Koeman snel genoeg Greene achterin en Hofs op het middenveld.....
alleen bosschaart..........![]()
![]()
maar och daar hebben jullie die argentijnse bal rondhuppelen![]()
![]()
![]()
jou avatarquote:
ach ja hij heeft zn best gedaan zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 20 april 2006 19:53 schreef methodmich het volgende:
Pienaar had moeten spelen, juist tegen Feyenoord.
Dank je! Sportiefquote:Op donderdag 20 april 2006 22:07 schreef Merkie het volgende:
Gefeliciteerd. Bah.
frustratie druipt ervan afquote:Op donderdag 20 april 2006 22:09 schreef daaaaan het volgende:
Groningen de CL in dus.
verkeerde topicquote:Op donderdag 20 april 2006 22:05 schreef Nashje het volgende:
kampioenen
Sportieve reactiequote:Op donderdag 20 april 2006 22:14 schreef daaaaan het volgende:
Gefeliciteerd met de overwinning.
En jullie kunnen trots zijn op je team. Veel verloren, maar stonden er wanneer het moest.
Ik kots op ons elftal
ik snap niet hoe dat je dat nog kan zeggen, ''ons'' team ze lopen zich het hele jaar kapot voor de supporters en wat krijgen ze als ze 1x slecht spelen zoiets. beetje het gedrag van een sucses supporterquote:Op donderdag 20 april 2006 22:14 schreef daaaaan het volgende:
En jullie kunnen trots zijn op je team. Veel verloren, maar stonden er wanneer het moest.
Ik kots op ons elftal
Sportief van je. Topquote:Op donderdag 20 april 2006 22:14 schreef daaaaan het volgende:
Ik kots op ons elftal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |