quote:I am the great Cornholio! I need TP for my bunghole!![]()
Bungholio
I am the one and only almighty, one and only bungholio
I have no bungholio
Bungholio
Would you like to see my bunghole
I will show you my bunghole
I have no bunghole
Doe maar een dubbele apfelcorn op de 13de..met ijs graagquote:Op donderdag 20 april 2006 13:26 schreef UnleashMitch het volgende:
@Di3ki3, mocht je het gisteren vergeten zijn te versturen dan is het nu niet meer nodigPakketkosten krijg je uiteraard vergoed van me
![]()
Denk dat ik mee ga doen aan de TM-compo..als ie daar al is.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:43 schreef BattleLies het volgende:
@ de gene die meegaan naar Regroup: Gaan we eigenlijk meedoen aan een competitie??
ik wil wel in de cod2 compo meedoen, en bf2 natuurlijkquote:Op donderdag 20 april 2006 13:43 schreef BattleLies het volgende:
@ de gene die meegaan naar Regroup: Gaan we eigenlijk meedoen aan een competitie??
gister met diamond toch echt veel vlaggen gecapped hoor met de chopperquote:Op donderdag 20 april 2006 13:50 schreef RudyCarell het volgende:
Ik haat die rapers, je ziet tegenwoordig ook steeds vaker dat ze enkel lopen rapen ipv de vlag te pakken, eigenlijk te vergelijken met chopper-raping. Wel killen maar geen vlaggen cappen om je team te helpen...
weer een zorg minderquote:Op donderdag 20 april 2006 15:30 schreef diamondvoodoo het volgende:
De server uiteindelijk toch nog volgekregen met Baus, Domo en FJD... En de server stroomde gelukkig niet leeg toen Gulf kwam. Ik denk dus dat Gulf beter is dan Wake.
Ja, het teamwerk was super!quote:Op donderdag 20 april 2006 15:32 schreef Incolumis het volgende:
gister met diamond toch echt veel vlaggen gecapped hoor met de chopper
quote:Op donderdag 20 april 2006 16:21 schreef UnleashMitch het volgende:
Tot morgenNu lekker naar de Kuip toe. Zal Kevin wel op de hoogte houden via SMS
quote:Op donderdag 20 april 2006 16:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
P-Boy foto's van Bridget @ vkmag.com ...
Ik vind haar 3x niks maar op die foto's ziet ze er WEL goed uit...quote:Op donderdag 20 april 2006 16:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Staat een link al een week op FP van iemand die ze host... schrale foto`s vind ik het..quote:Op donderdag 20 april 2006 16:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
1-4quote:Op donderdag 20 april 2006 17:51 schreef RudyCarell het volgende:
Ok nog ff snel een Poule:
Wie gaat er winnen vanavond en wat waordt de eindstand...
Ik denk Amsterdam 1 Feynoord 1
Ik heb geen flauw idee. Zoals Ajax dit hele seizoen al speelt is feyen d favoriet maar ik gok op een 2-1quote:Op donderdag 20 april 2006 17:51 schreef RudyCarell het volgende:
Ok nog ff snel een Poule:
Wie gaat er winnen vanavond of wat wordt de eindstand...
Ik denk Amsterdam 1 Feynoord 1
De afgelopen resultaten doen er niet toe, dit is altijd een losse wedstrijd opzich...quote:Op donderdag 20 april 2006 17:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Zoals Ajax dit hele seizoen al speelt is feyen d favoriet maar ik gok op een 2-1
@JP: echt heel tof van je, bedankt!! Spreek je wel zo ff aan op MSN ...quote:Op donderdag 20 april 2006 09:58 schreef jpjedi het volgende:
Ziet er superrrrr vet uit Frankie...hoop dat het werkelijk zoiets wordt ingame![]()
Verder is de meet & Greet op 13e nu helemaal definitief! Ik ga vanavond de mail de deur uit doen voor de betalingen want ik moet 800 pleuro overmaken. Ik zal in die mail gelijk de details zoals tijd etc vermelden.
@ Jafar: alles is geregeld
Hebben jullie er al een beetje zin in!!!![]()
Kom maar met die mailquote:Op donderdag 20 april 2006 09:58 schreef jpjedi het volgende:
Ziet er superrrrr vet uit Frankie...hoop dat het werkelijk zoiets wordt ingame![]()
Verder is de meet & Greet op 13e nu helemaal definitief! Ik ga vanavond de mail de deur uit doen voor de betalingen want ik moet 800 pleuro overmaken. Ik zal in die mail gelijk de details zoals tijd etc vermelden.
@ Jafar: alles is geregeld
Hebben jullie er al een beetje zin in!!!![]()
D600 ideaal ding,alleen veel opladenquote:Op donderdag 20 april 2006 18:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie helpt mij kiezen
[afbeelding]
Sony Ericsson W800i
of
[afbeelding]
Samsung D600
Maar qua Gameplay en Graphics hopelijk wel. Schijnt een heel tactisch spel te wordenquote:Op donderdag 20 april 2006 19:08 schreef Sickert het volgende:
vind dat ghost recon er nou niet echt realistisch uitzien
die mannetjes lijken wel van klei als ze rennen
kan qua dat echt niet tippen aan bf2..
Hoe veel?quote:Op donderdag 20 april 2006 19:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
D600 ideaal ding,alleen veel opladen
Om de dag zeker wel,maar hij bevalt mij buitengewoon,handsfree bellen in de auto,mooie foto's,filmen met geluid.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Maar qua Gameplay en Graphics hopelijk wel. Schijnt een heel tactisch spel te worden
[..]
Hoe veel?
2 maanden,en dat is best lang voor mij doenquote:Op donderdag 20 april 2006 19:32 schreef Suikermais het volgende:
Ghostbuster..je hebt 'm zeker net nieuw ?
Ja dat kan best kloppen,hij lijkt nu langer mee te gaanquote:Op donderdag 20 april 2006 19:32 schreef Suikermais het volgende:
Ghostbuster..je hebt 'm zeker net nieuw ?
Ik heb 'n D500 en denk niet dat beide elkaar zoveel verschillen,
Mijn telefoon moest in 't begin ook veel aan de lader. Hoe vaker je laad des te langer gaat de accu mee. Ik doe zonder probs een week met de telefoon zonder 'm aan de lader te leggen.
Jaaaaaaaaaaaaa FJD al opgenomen??quote:Op donderdag 20 april 2006 21:52 schreef Sickert het volgende:
3-0!!
ik bel m als het is afgelopenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa FJD al opgenomen??![]()
AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX
Gefeliciteerd hoor.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
AJAX
[afbeelding]
AJAX
Ajax waant zich met anderhalf been in de finale van de play-offs. In De Arena wonnen de Amsterdammers dik van Feyenoord, dat op amateuristische wijze meewerkte aan de technische knock-out en ook nog eens twee belangrijke spelers verloor.
Uitslag: 3-0 (1-0)
Scoreverloop:
1-0 Mauro Rosales ('27)
2-0 Johnny Heitinga ('79)
3-0 Klaas-Jan Huntelaar ('80)
![]()
![]()
![]()
als het 0 - 3 was geworden en er zo'n verhaal over feyenoord was had je m oo gepostquote:Op donderdag 20 april 2006 22:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd hoor.
Je verhaal is wel heel erg overdreven.
Niet mijn verhaal, van vi.nlquote:Op donderdag 20 april 2006 22:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd hoor.
Je verhaal is wel heel erg overdreven.
laat m maar...quote:Op donderdag 20 april 2006 22:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Niet mijn verhaal, van vi.nl
Of bedoel je met de foto enzo erbij?![]()
Waarom dan volgens jou?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Whehehe lucky ajax strikes again!
Braamhaar verdient een nekschot oid.
Omdat Bahia nooit geel had moeten krijgen, zo ontiegelijk kinderachtig.quote:
Kinderachtig van hem ja, moet hij die bal maar teruggeven, hij werd geloof ik nog gewaarschuwdquote:Op donderdag 20 april 2006 22:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat Bahia nooit geel had moeten krijgen, zo ontiegelijk kinderachtig.
Nee andersom.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Kinderachtig van hem ja, moet hij die bal maar teruggeven, hij werd geloof ik nog gewaarschuwd
Ja het is een hoerensysteem welquote:Op donderdag 20 april 2006 23:03 schreef RudyCarell het volgende:
Je hoeft dus niet meer je best te doen volgend seizoen... Of stralend eerste... Of bij de eerste vijf... Waar is de eer van de eerste 3 gebleven... Kut commerciele Tifus Playoffs
Zeker mee eens maar in dit geval wel leuk gezien Ajax - feyenoord.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:03 schreef RudyCarell het volgende:
Je hoeft dus niet meer je best te doen volgend seizoen... Of stralend eerste... Of bij de eerste vijf... Waar is de eer van de eerste 3 gebleven... Kut commerciele Tifus Playoffs
altijd kut als ie op het moment supreme weigertquote:Op donderdag 20 april 2006 23:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
http://www.kontraband.com/show/show.asp?ID=3622![]()
![]()
quote:Hallo Medeboffers!!
Met gepaste trots kan ik jullie meedelen dat we 17 inschrijvingen hebben voor de bof meet&greet in Breda op 13 mei 2006!!
Aangezien ik een flinke hap voorruit moet betalen zie ik graag met enige spoed het volgende op mijn rekening gestort:
42,00 op rekening 42.70.26.261
Abn amro Prinsenbeek
PCM Mulders
ovv nickname & bbq
Aanvang om 19:30 in het kartcentrum aan de Mijkenbroek in Breda (www.indoorfun.nl) en de mensen die een slaapplaats hebben geboekt verzoek ik ruim voor 19:00 bij mij te verzamelen waarna we zullen afreizen naar breda (5km). Mijn adres is ************in Prinsenbeek en ik ben te bereiken via nummer 06-*******. Route kun je vinden op www.map24.com. Vervoer naar het kartcentrum en naar de stad is geregeld.
Om 20:00 zal de eerste helft een heat gaan karten en vlak daarna de tweede groep. Nakarten zullen doen om 21:00 tijdens de bbq onder het genot van 5 stukjes vlees en alles erop en eraan natuurlijk. Voor de gehele avond krijgt iedereen 5 consumptiebonnen en uiteraard zijn verdere consumpties op eigen kosten.
Na ongeveer 23:00 is het programma open. Mensen die naar huis willen kunnen naar huis afreizen maar mijn verwachting is dat er ook een groep het centrum van Breda zal opzoeken voor een afzakkertje.
Ben gewaarschuwd: Brabantse nachten zijn lang…..
Ik kijk in ieder geval uit naar een supergezellige avond!!
Jean-Pierre
a.K.a. JEDI
Evenementen organisator BoF admin team
Dat is therapiequote:Op vrijdag 21 april 2006 11:51 schreef staticdata het volgende:
zoals ik het nu zie heb je al teveel moeite genomen om je verslag te typen. was het allemaal niet waard
Ajaxquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:43 schreef UnleashMitch het volgende:
Zo dan maar even mijn verhaal:
Resetten en op Karkand zetten anders loopt hij lang niet zo snel vol.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:56 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Ajaxach het was inderdaad niet goed van beide kanten. Ajax had alleen geluk dat ze wel scoorde
Kan iemand de server resetten. mischien komt hij dan nog vol:p
Net met Escape besproken en Diamond krijgt admin rechten (als hij dat leuk vindt). Diamond krijgt de mogelijkheid om de server te restarten, de map te wijzigen (dus de server op Karkand zetten) en spelers te kicken/bannen. Met die functies kan hij 95% tot 99% van het admin werk doen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:02 schreef staticdata het volgende:
Diamond voor admin zou ik zeggen ;-).
Laat ik nou binnenkort waarschijnlijk weer werk hebben!quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:11 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Net met Escape besproken en Diamond krijgt admin rechten (als hij dat leuk vindt). Diamond krijgt de mogelijkheid om de server te restarten, de map te wijzigen (dus de server op Karkand zetten) en spelers te kicken/bannen. Met die functies kan hij 95% tot 99% van het admin werk doen.
Escape is er op dit moment (geloof ik) mee bezig, zo niet dan maak ik vanavond even een profiel voor hem aanDan hebben we weer een admin overdag beschikbaar.
Inco is er welquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:30 schreef staticdata het volgende:
goed bezig! normaal reset inco hem overdag, maar ik die billen vandaag nog niet gezien.
Kan nog niets voor je betekenen, nog aan het werk, maar als je vanavond nog even mij aanspreek zal ik even doornemen met je tenzij Ferdi mij voor isquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
Kan iemand hem nu even op Karkand zetten, met Sharqi schiet het niet echt op.
Dankquote:
Is goedquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:57 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Kan nog niets voor je betekenen, nog aan het werk, maar als je vanavond nog even mij aanspreek zal ik even doornemen met je tenzij Ferdi mij voor is
quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:57 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Kan nog niets voor je betekenen, nog aan het werk, maar als je vanavond nog even mij aanspreek zal ik even doornemen met je tenzij Ferdi mij voor is
fijn he ambtenaar zijn...die fucking ambtenarij is echt verziekt door de vergadercultuurquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bah wil ik een middag vrij nemen komt er op het laatste moment een collega naar me toe dat ik om 15:00 uur nog een vergadering heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |