Neequote:Op woensdag 19 april 2006 22:21 schreef UnleashMitch het volgende:
Ben ik de enige die het door steeds maar die drie maps steeds minder leuk vind ?
Jij speelt sowieso al nooitquote:
Nee, ik mis Wake en wanneer gaan we weer Kubra Dam doen en Operation Clean Sweep en Shanghai Stalemate (ofzo) en die Zatar Wetlands ? Die mis ik ook.....quote:Op woensdag 19 april 2006 22:21 schreef UnleashMitch het volgende:
Ben ik de enige die het door steeds maar die drie maps steeds minder leuk vind ?
Lol, City Maps Only draait pas een week, jou heb ik echt al maanden niet gezien!quote:Op woensdag 19 april 2006 22:41 schreef Suikermais het volgende:
BoF-server was de enigste server waar ik op zat. Leuke server, Leuke lui.
Maar aangezien ik die city-maps 10 x niks vind heb ik BF2 maar van m'n schijf gegooid.
Mij zul je dus online niet meer zien......tenzij er wat gaat veranderen.
De servernaam heeft de naam al langer, maar niet al die tijd zijn er alleen city maps gedraaid. Verder trekt het wel mensen aan, en stroomt de server leeg zodra er een 'vliegmap' komt, dat is jammer!quote:Op woensdag 19 april 2006 22:52 schreef Suikermais het volgende:
City maps heeft al langer de overhand.....en maanden kan niet
.Laatste was op 27 maart.
Dat ligt dan ook aan BF2.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:54 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
De servernaam heeft de naam al langer, maar niet al die tijd zijn er alleen city maps gedraaid. Verder trekt het wel mensen aan, en stroomt de server leeg zodra er een 'vliegmap' komt, dat is jammer!
verlies welk verlies ? kan nog steeds een jaar op vakantie terwijl ik daarna nog steeds tweede staquote:Op woensdag 19 april 2006 22:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
lol
Volgens mij kan Domo niet tegen z'n verlies
quote:Op woensdag 19 april 2006 23:14 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
verlies welk verlies ? kan nog steeds een jaar op vakantie terwijl ik daarna nog steeds tweede sta![]()
Heb je al geboekt, waar ga je heen?quote:Op woensdag 19 april 2006 23:14 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
verlies welk verlies ? kan nog steeds een jaar op vakantie terwijl ik daarna nog steeds tweede sta![]()
Vandaag 3x leuk als gunner gezeten in de chopper, weer eens wat anders dan piloot zijnquote:Op donderdag 20 april 2006 00:02 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Heb je al geboekt, waar ga je heen?![]()
Dat heet discussie en evaluatie, daar is niets mee.quote:Op donderdag 20 april 2006 06:04 schreef escape_nl het volgende:
Wat een gezeik weer zeg over de mappen, sjonge jonge, nu weer vliegmappen erin, prima maar dan zit je weer met een lege server.
En de mensen die je bijna nooit op de server ziet hoor je het meest klagen.
Het is ook nooit goed.
Het zijn geen twee wederzijds uitsluitende standpunten. Ik heb geen probleem met de drie maps maar wel met alleen maar die drie maps. Zoals de meeste weten ligt mijn voorkeur op Dalian, Wake en een beetje op Oman. Toen ik daarover begon blijken er meer mensen met dat probleem te zitten, mensen die ook hun bijdrage hebben geleverd en die we dus ook moeten tegemoet moeten komen. We kunnen het bv. eens met een mapvote proberen zoals chiel aangaf.quote:Op donderdag 20 april 2006 08:31 schreef staticdata het volgende:
Ik vind wel dat escape een punt heeft. vorige week was het een prima idee om de server zo te vullen en nu moeten er weer meer vliegmaps bijkomen.
Maar we hebben in een week bewezen dat city maps de server kunnen bemannen. misschien kunnen de mensen die willen vliegen nu de server een week gaan vullen en kijken hoe succesvol dat gaa lopen. Een voordeel heb je al, de server is bekender geworden door het draaien van citymaps.
Ook dat hebben we al verschillende malen geprobeerd maar het loopt steeds vast op het punt dat er niemand is die dat consequent bijhoudt. Nou waren dat wel thema-avond maar goed.quote:na deze actie kan je inderdaad theme weeks gaan doen ofzo.
quote:Op donderdag 20 april 2006 09:07 schreef staticdata het volgende:
Wat stelt de vlieg associatie voor? een rondje vliegmappen met daarin:
Wake
Oman
Kubra dam
dalian plant
daqain oil fields?
Dit alles een weekje testen? op dezelfde manier zoals met de city maps test is gebeurd?
Volgens mij kun je enkel voten op mappen die in de roulatie staan... Correct me if i'm wrong...quote:Op donderdag 20 april 2006 09:09 schreef staticdata het volgende:
VOlgens mij als je mapvote aanzet zet je alle votes aan. dus ook gelijk dat iedereen elkaar wil kicken etc. maar daar kan ik fout zittenTest het zou ik zeggen
quote:Op donderdag 20 april 2006 09:15 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
We weten allemaal dat dat niet werkt, we willen ook geen pure vlieg server. Ik denk dat 50% van de klagers al tevreden is als we Wake er tussen kunnen krijgen. Dus Karkand, Mashtuur, Sharqi, Wake. Het gaat er, bij mij iig, niet om dat ik een hekel heb aan die drie city maps maar aan de huidige map cycle.
Mijn voorkeur gaat iig uit naar de mapcycle van Karkand, Mashtuur, Sharqi, Dalian, Oman maar ik ben realistisch genoeg om in te zien dat dat problemen met het vol trekken van de server gaat opleveren. Dus dan maar beginnen met alleen Wake. Er zijn ook genoeg Wake only servers die goed draaien dus dat moet best kunnen, zolang de server met die mapcycle maar dezelfde support krijgt als de mapcycle die we nu draaien...
Vanavond wordt het nog even geprobeerd. Als het dan niet werkt dan so be it. Dan krijg je dus het verhaal dat de server alleen maar fatsoenlijk vol te krijgen is als er city maps op gedraaid worden. Niet met de bedoeling om druk op de algemene opinie te leggen maar dan ga ik me toch echt afvragen waar ik t allemaal nog voor doe.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:24 schreef staticdata het volgende:
Ik vind het een goed plan van je maar....We hebben ook city maps gedraaid met wake erbij. wat er constant gebeurde was dat de volle 32 server terugviel naar 22 man op de server.
Ik ben een groot fan van wake, maar de combinatie werkt gewoon niet.
quote:Op donderdag 20 april 2006 09:38 schreef diamondvoodoo het volgende:
Kan iemand trouwens even de server resetten en op Karkand zetten ??
Het heeft inderdaad weinig zin om de server meteen vol te gooien met vliegmappen. Voor vanavond staat Wake er bij. Andere map die misschien beter loopt mag ook. Dragon Valley is iidd ook een leuke map.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:37 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik denk dat een vliegmap tussen de City Mappen door geen kwaad kan, alleen niet gelijk 2 zoals laatst met Wake en daarna Dalian Plant. Bij Wake stroomt het langzaam leeg en als er daarna Dalian komt stroomt de server nog leger. Dan moet je het om en om doen: city map, vliegmap, citymap, vliegmap oid.
http://www.weescreatief.nl/bandoffokkers/index.phpquote:Maargoed, hoe zit het met de site?? Dan kunnen we de bezoekers op onze server dmv een poll vragen welke map ze graag zien buiten de 3 city mappen. Misschien helpt dat ook.
Maakt dat uit dan ? Vanavond 0-3, zondag 4-0.quote:Even over de play-offs... tellen de uitdoelpunten dubbel zoals op Europees niveau of gaan ze het anders doen?
Ik heb net met Escape kort overleg gehad en we houden het op de huidige map roulatie + Wake. Zoals ik al zei hoop ik dat deze mapcycle dezelfde support krijgt als de city map only cycle.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:42 schreef staticdata het volgende:
doe gelijk dan op wake
![]()
maar zullen we de maprotatie doen zoals diamond hem voorsteld? en dit een paar dagen testen? 1 avond is niet genoeg.
Co-opquote:Op donderdag 20 april 2006 09:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
WoW!
Ik hoop dat dit een vet spel wordt
Ik blijf erbij dat FPS en RTS niet voor de console zijn gemaakt. Zonder TB kan je nog wel leven maar de muis is toch wel de ultieme tool in dat soort games.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
Me broertje heeft hem op de PS2, maar deze screens zijn duidelijk mooier![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 09:44 schreef UnleashMitch het volgende:
Maakt dat uit dan ? Vanavond 0-3, zondag 4-0.
quote:Op donderdag 20 april 2006 09:56 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat FPS en RTS niet voor de console zijn gemaakt. Zonder TB kan je nog wel leven maar de muis is toch wel de ultieme tool in dat soort games.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |