abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37110868
Ben ik de enige die het door steeds maar die drie maps steeds minder leuk vind ?
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  woensdag 19 april 2006 @ 22:24:39 #102
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_37110982
quote:
Op woensdag 19 april 2006 22:21 schreef UnleashMitch het volgende:
Ben ik de enige die het door steeds maar die drie maps steeds minder leuk vind ?
Nee
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_37111050
quote:
Op woensdag 19 april 2006 22:24 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Nee
wat hij zegt...

Al zit de server wel lekker vol nu...
Narf!
pi_37111170
quote:
Op woensdag 19 april 2006 22:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee
Jij speelt sowieso al nooit
  woensdag 19 april 2006 @ 22:41:05 #105
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_37111646
quote:
Op woensdag 19 april 2006 22:21 schreef UnleashMitch het volgende:
Nee, ik mis Wake en wanneer gaan we weer Kubra Dam doen en Operation Clean Sweep en Shanghai Stalemate (ofzo) en die Zatar Wetlands ? Die mis ik ook.....
pi_37111671
BoF-server was de enigste server waar ik op zat. Leuke server, Leuke lui.
Maar aangezien ik die city-maps 10 x niks vind heb ik BF2 maar van m'n schijf gegooid.
Mij zul je dus online niet meer zien......tenzij er wat gaat veranderen.
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_37112027
quote:
Op woensdag 19 april 2006 22:41 schreef Suikermais het volgende:
BoF-server was de enigste server waar ik op zat. Leuke server, Leuke lui.
Maar aangezien ik die city-maps 10 x niks vind heb ik BF2 maar van m'n schijf gegooid.
Mij zul je dus online niet meer zien......tenzij er wat gaat veranderen.
Lol, City Maps Only draait pas een week, jou heb ik echt al maanden niet gezien!

Verder mis ik af en toe wel een map als Dalian Plant of Dragon Valley. Maargoed, de server daarentegen zit wel steeds goed vol.
BF2: Diamond3d
pi_37112146
City maps heeft al langer de overhand.....en maanden kan niet
.Laatste was op 27 maart.
pi_37112254
quote:
Op woensdag 19 april 2006 22:52 schreef Suikermais het volgende:
City maps heeft al langer de overhand.....en maanden kan niet
.Laatste was op 27 maart.
De servernaam heeft de naam al langer, maar niet al die tijd zijn er alleen city maps gedraaid. Verder trekt het wel mensen aan, en stroomt de server leeg zodra er een 'vliegmap' komt, dat is jammer!
  woensdag 19 april 2006 @ 22:56:55 #110
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_37112392
Dan komt misschien toch weer het plan boven water om een 2e server te nemen?
Ik moet trouwens nog even een serverbijdrage storten, dat doe ik deze maand nog.
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
pi_37112475
2de server zou ik jammer vinden. Dan krijg je toch een splitsing van het BoF-kamp...en dat zou ik persoonlijk erg jammer vinden. Tis naar mijn idee toch wel een hecht cluppie geworden,,,
  woensdag 19 april 2006 @ 23:01:01 #112
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_37112556
quote:
Op woensdag 19 april 2006 22:54 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

De servernaam heeft de naam al langer, maar niet al die tijd zijn er alleen city maps gedraaid. Verder trekt het wel mensen aan, en stroomt de server leeg zodra er een 'vliegmap' komt, dat is jammer!
Dat ligt dan ook aan BF2.

Misschien is het spel wel te druk met al die heli's, vliegtuigen e.d. City maps is duidelijk rustiger en kun je veel meer overzicht creeeren. Beetje MoH, CoD stijl...
pi_37113004
bandoffokkers.nl is bij mij uit de lucht.....klopt dat ?
pi_37113097
quote:
Op woensdag 19 april 2006 22:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
lol

Volgens mij kan Domo niet tegen z'n verlies
verlies welk verlies ? kan nog steeds een jaar op vakantie terwijl ik daarna nog steeds tweede sta
  woensdag 19 april 2006 @ 23:16:19 #115
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_37113168
quote:
Op woensdag 19 april 2006 23:14 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

verlies welk verlies ? kan nog steeds een jaar op vakantie terwijl ik daarna nog steeds tweede sta
over een jaar sta ik op nummer 1
pi_37113838
iedereen heeft het over Wake, maar Oman is een redelijk gebalanceerde vlieg- en apc-map, die veel mensen leuk vinden.
pi_37113891
Oman roelt ook maar goed, willen we andere maps gaan invoegen in de maproulatie ? ook als dat betekent dat de server leeg loopt ?
  woensdag 19 april 2006 @ 23:48:40 #118
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_37114321
Ik zei het vandaag ook al op TeamSpeak:
Je kan ook een mapvote doen... Gewoon als de server vol is na een aantal rondes een mapvote starten voor bijv. Oman, en dan ook nog ff typen "Who wants to play Oman?" om even de aandacht te vestigen op de vote. Dan kan iedereen voten en weet je precies of er animo of niet is. Als de mensen allemaal of grotendeels instemmen dan weet je ook zeker dat de server niet leegstroomt.
pi_37114590
quote:
Op woensdag 19 april 2006 23:53 schreef RudyCarell het volgende:
Of we doen thema-avonden...
Kunnen we dan op woensdag een country-avond houden?
pi_37114672
quote:
Op woensdag 19 april 2006 23:14 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

Heb je al geboekt, waar ga je heen?
pi_37116188
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:02 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Heb je al geboekt, waar ga je heen?
Vandaag 3x leuk als gunner gezeten in de chopper, weer eens wat anders dan piloot zijn

Het enige nadeel is dat andere boffers je minder leuk gaan vinden
  donderdag 20 april 2006 @ 01:28:15 #123
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_37116442
Ach... kan altijd overstappen naar MECdonalds als het te frustrerend wordt Server stroomde net wel in 1 keer leeg Laatste rondje was wel heel erg leuk, lekker op de tank toer samen met eikel, waarvan ik net op de clansite achterkom dat het een plaatsgenoot is!
Morgen nog even flink wat knallen en dan vrijdag moet ik werken, en de komende 4 weken ook. Dus dan kan ik niet meer overdag een plekje op de server vullen en flink inlopen op de mannen die nog boven mij staan.. Maar ik heb het niet kunnen spelen in Maart nu wel aardig ingehaald dacht ik zo
pi_37117539
Wat een gezeik weer zeg over de mappen, sjonge jonge, nu weer vliegmappen erin, prima maar dan zit je weer met een lege server.
En de mensen die je bijna nooit op de server ziet hoor je het meest klagen.
Het is ook nooit goed.

De mensen die op onze server komen willen nu eenmaal city maps en dat loopt goed. Maar de afgsproken week is voorbij en iedereen zie maar wat er voor mappen erin komen, succes verder
pi_37117660
waarom denk je dat je die mensen mindervaak ziet?...
ik heb er geen problemen mee zo maar een keertje vliegen is ook wel eens leuk
Narf!
pi_37118113
Ik vind wel dat escape een punt heeft. vorige week was het een prima idee om de server zo te vullen en nu moeten er weer meer vliegmaps bijkomen.
Tevens is het ook zo geweest dat het een handjevol zelfde boffers zijn die de server telkens bemannen.

Maar we hebben in een week bewezen dat city maps de server kunnen bemannen. misschien kunnen de mensen die willen vliegen nu de server een week gaan vullen en kijken hoe succesvol dat gaa lopen. Een voordeel heb je al, de server is bekender geworden door het draaien van citymaps.

na deze actie kan je inderdaad theme weeks gaan doen ofzo.
  donderdag 20 april 2006 @ 08:52:15 #127
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_37118381
Mogguh

D-Day
pi_37118513
hoi
pi_37118533
quote:
Op donderdag 20 april 2006 06:04 schreef escape_nl het volgende:
Wat een gezeik weer zeg over de mappen, sjonge jonge, nu weer vliegmappen erin, prima maar dan zit je weer met een lege server.
En de mensen die je bijna nooit op de server ziet hoor je het meest klagen.
Het is ook nooit goed.
Dat heet discussie en evaluatie, daar is niets mee.
pi_37118597
quote:
Op donderdag 20 april 2006 08:31 schreef staticdata het volgende:
Ik vind wel dat escape een punt heeft. vorige week was het een prima idee om de server zo te vullen en nu moeten er weer meer vliegmaps bijkomen.

Maar we hebben in een week bewezen dat city maps de server kunnen bemannen. misschien kunnen de mensen die willen vliegen nu de server een week gaan vullen en kijken hoe succesvol dat gaa lopen. Een voordeel heb je al, de server is bekender geworden door het draaien van citymaps.
Het zijn geen twee wederzijds uitsluitende standpunten. Ik heb geen probleem met de drie maps maar wel met alleen maar die drie maps. Zoals de meeste weten ligt mijn voorkeur op Dalian, Wake en een beetje op Oman. Toen ik daarover begon blijken er meer mensen met dat probleem te zitten, mensen die ook hun bijdrage hebben geleverd en die we dus ook moeten tegemoet moeten komen. We kunnen het bv. eens met een mapvote proberen zoals chiel aangaf.
quote:
na deze actie kan je inderdaad theme weeks gaan doen ofzo.
Ook dat hebben we al verschillende malen geprobeerd maar het loopt steeds vast op het punt dat er niemand is die dat consequent bijhoudt. Nou waren dat wel thema-avond maar goed.
pi_37118616
Wat stelt de vlieg associatie voor? een rondje vliegmappen met daarin:

Wake
Oman
Kubra dam
dalian plant
daqain oil fields?

Dit alles een weekje testen? op dezelfde manier zoals met de city maps test is gebeurd?
pi_37118640
VOlgens mij als je mapvote aanzet zet je alle votes aan. dus ook gelijk dat iedereen elkaar wil kicken etc. maar daar kan ik fout zitten Test het zou ik zeggen
pi_37118752
quote:
Op donderdag 20 april 2006 09:07 schreef staticdata het volgende:
Wat stelt de vlieg associatie voor? een rondje vliegmappen met daarin:

Wake
Oman
Kubra dam
dalian plant
daqain oil fields?

Dit alles een weekje testen? op dezelfde manier zoals met de city maps test is gebeurd?

We weten allemaal dat dat niet werkt, we willen ook geen pure vlieg server. Ik denk dat 50% van de klagers al tevreden is als we Wake er tussen kunnen krijgen. Dus Karkand, Mashtuur, Sharqi, Wake. Het gaat er, bij mij iig, niet om dat ik een hekel heb aan die drie city maps maar aan de huidige map cycle.

Mijn voorkeur gaat iig uit naar de mapcycle van Karkand, Mashtuur, Sharqi, Dalian, Oman maar ik ben realistisch genoeg om in te zien dat dat problemen met het vol trekken van de server gaat opleveren. Dus dan maar beginnen met alleen Wake. Er zijn ook genoeg Wake only servers die goed draaien dus dat moet best kunnen, zolang de server met die mapcycle maar dezelfde support krijgt als de mapcycle die we nu draaien...
pi_37118802
quote:
Op donderdag 20 april 2006 09:09 schreef staticdata het volgende:
VOlgens mij als je mapvote aanzet zet je alle votes aan. dus ook gelijk dat iedereen elkaar wil kicken etc. maar daar kan ik fout zitten Test het zou ik zeggen
Volgens mij kun je enkel voten op mappen die in de roulatie staan... Correct me if i'm wrong...
pi_37118867
Voten staat uit omdat je dan ook dat gezeur krijgt met de mutiny en de kickvotes
pi_37118920
quote:
Op donderdag 20 april 2006 09:15 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

We weten allemaal dat dat niet werkt, we willen ook geen pure vlieg server. Ik denk dat 50% van de klagers al tevreden is als we Wake er tussen kunnen krijgen. Dus Karkand, Mashtuur, Sharqi, Wake. Het gaat er, bij mij iig, niet om dat ik een hekel heb aan die drie city maps maar aan de huidige map cycle.

Mijn voorkeur gaat iig uit naar de mapcycle van Karkand, Mashtuur, Sharqi, Dalian, Oman maar ik ben realistisch genoeg om in te zien dat dat problemen met het vol trekken van de server gaat opleveren. Dus dan maar beginnen met alleen Wake. Er zijn ook genoeg Wake only servers die goed draaien dus dat moet best kunnen, zolang de server met die mapcycle maar dezelfde support krijgt als de mapcycle die we nu draaien...

Ik vind het een goed plan van je maar....We hebben ook city maps gedraaid met wake erbij. wat er constant gebeurde was dat de volle 32 server terugviel naar 22 man op de server.
Ik ben een groot fan van wake, maar de combinatie werkt gewoon niet.

En wake only servers weet je iig dat er alleen wake draait. dat verwachten de mensen.

Conclusie eigenlijk is wat we moeten weten:

- Wat zijn de verwachtingen van de boffers t.a.v. maps
- Wat zijn de verwachtingen van andere spelers t.a.v maps

als we die verwachtingen weten kan je daar op inspelen.
pi_37119053
quote:
Op donderdag 20 april 2006 09:24 schreef staticdata het volgende:
Ik vind het een goed plan van je maar....We hebben ook city maps gedraaid met wake erbij. wat er constant gebeurde was dat de volle 32 server terugviel naar 22 man op de server.
Ik ben een groot fan van wake, maar de combinatie werkt gewoon niet.
Vanavond wordt het nog even geprobeerd. Als het dan niet werkt dan so be it. Dan krijg je dus het verhaal dat de server alleen maar fatsoenlijk vol te krijgen is als er city maps op gedraaid worden. Niet met de bedoeling om druk op de algemene opinie te leggen maar dan ga ik me toch echt afvragen waar ik t allemaal nog voor doe.

Vanavond ben ik er zelf niet bij maar ik hoor morgen wel wat het resultaat is geweest.
pi_37119187
Ik denk dat een vliegmap tussen de City Mappen door geen kwaad kan, alleen niet gelijk 2 achter elkaar zoals laatst met Wake en daarna Dalian Plant. Bij Wake stroomt het langzaam leeg en als er daarna Dalian komt stroomt de server nog leger. Dan moet je het om en om doen: city map, vliegmap, citymap, vliegmap oid.

Persoonlijk ben ik voorstander van de city maps en anti-wake maar ik begrijp de vraag naar een vliegmap. Waarom niet Dragon Valley 64 erbij doen?? Die is toch ook wel in trek? Of zou een rondje dan te lang duren want Dragon 64 is behoorlijk groot.

Het is jammer dat je niet per map de rondes kan vaststellen. Anders kon je de city mappen op 2 zetten en de vliegmappen (Wake, en Gulf op 1)

Maargoed, hoe zit het met de site?? Dan kunnen we de bezoekers op onze server dmv een poll vragen welke map ze graag zien buiten de 3 city mappen. Misschien helpt dat ook.

Mochten er vliegmappen bij komen zoals Wake en Gulf dan zou ik het zo doen:

Karkand (om de server vol te krijgen)
Gulf
Mashtuur
Wake
Sharqi

Even over de play-offs... tellen de uitdoelpunten dubbel zoals op Europees niveau of gaan ze het anders doen?
pi_37119199
Kan iemand trouwens even de server resetten en op Karkand zetten ??
pi_37119263
quote:
Op donderdag 20 april 2006 09:38 schreef diamondvoodoo het volgende:
Kan iemand trouwens even de server resetten en op Karkand zetten ??
doe gelijk dan op wake

maar zullen we de maprotatie doen zoals diamond hem voorsteld? en dit een paar dagen testen? 1 avond is niet genoeg.
pi_37119306
quote:
Op donderdag 20 april 2006 09:37 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik denk dat een vliegmap tussen de City Mappen door geen kwaad kan, alleen niet gelijk 2 zoals laatst met Wake en daarna Dalian Plant. Bij Wake stroomt het langzaam leeg en als er daarna Dalian komt stroomt de server nog leger. Dan moet je het om en om doen: city map, vliegmap, citymap, vliegmap oid.
Het heeft inderdaad weinig zin om de server meteen vol te gooien met vliegmappen. Voor vanavond staat Wake er bij. Andere map die misschien beter loopt mag ook. Dragon Valley is iidd ook een leuke map.
quote:
Maargoed, hoe zit het met de site?? Dan kunnen we de bezoekers op onze server dmv een poll vragen welke map ze graag zien buiten de 3 city mappen. Misschien helpt dat ook.
http://www.weescreatief.nl/bandoffokkers/index.php
Online Wachten is op de invulling maar de background ligt er. Zo goed als alle tips en opmerkingen staan er in. Alleen de TS Viewer in de rechterbalk aan de zijkant is iets te groot dus die kan er nog uit gaan. Voor de rest kan iedereen beginnen met content toevoegen en layouten e.d.
quote:
Even over de play-offs... tellen de uitdoelpunten dubbel zoals op Europees niveau of gaan ze het anders doen?
Maakt dat uit dan ? Vanavond 0-3, zondag 4-0.
pi_37119314
quote:
Op donderdag 20 april 2006 09:42 schreef staticdata het volgende:
doe gelijk dan op wake

maar zullen we de maprotatie doen zoals diamond hem voorsteld? en dit een paar dagen testen? 1 avond is niet genoeg.
Ik heb net met Escape kort overleg gehad en we houden het op de huidige map roulatie + Wake. Zoals ik al zei hoop ik dat deze mapcycle dezelfde support krijgt als de city map only cycle.
  donderdag 20 april 2006 @ 09:47:00 #143
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_37119349
WoW!

Ik hoop dat dit een vet spel wordt
pi_37119384
Je kunt je een aantal vragen stellen:
-Geeft meer speeltijd recht op meer inspraak op de maproulatie? (maw weegt de stem van een fantieke speler in het algemeen zwaarder dan een minder frequente speler?) Denk het niet eigenlijk.
-Heeft niet IEDEREEN die betaald heeft ook ergens wat recht om op zijn minst te verzoeken zijn favo mappen te draaien op een gedeeltelijk door zichzelf betaalde server? Zit ook wat in volgens mij.
-Is het niet zo dat de punten kanonnen het liefst de stadsmappen zien op de server en in de discussie min of meer de grotere groep van vliegmap/mix mensen overrulen? (Als admin voel ik me in deze zaak genoodzaakt om de belangen van al onze clanmembers te verdedigen)

Als ik het zo mag inschatten is de mening nu zo verdeeld:
-35% stemt alleen voor citymaps
-65% Wenst mix van mappen.

Blijft het feit staan dat we wel een mix server willen maar we dan de server niet volkrijgen en wat heb je aan een lege server..
Aan de andere kant ga ik mezelf afvragen of ik het zo nog leuk vind. Ik heb het druk dat weet iedereen maar continue die drie mappen gaat me gewoon de keel uithangen en kan mij niet meer verleiden tot nog eventjes een rondje te knallen savonds.. . Vliegen is mijn ding en stadsmappen erdoorheen is leuk en ga ik de server niet voor verlaten maar continu die 3 mappen...
pi_37119427
quote:
Op donderdag 20 april 2006 09:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
WoW!

Ik hoop dat dit een vet spel wordt
Co-op Ben benieuwd, wil dat wel spelen ja
pi_37119472
Me broertje heeft hem op de PS2, maar deze screens zijn duidelijk mooier
pi_37119527
quote:
Op donderdag 20 april 2006 09:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
Me broertje heeft hem op de PS2, maar deze screens zijn duidelijk mooier
Ik blijf erbij dat FPS en RTS niet voor de console zijn gemaakt. Zonder TB kan je nog wel leven maar de muis is toch wel de ultieme tool in dat soort games.
pi_37119537
quote:
Op donderdag 20 april 2006 09:44 schreef UnleashMitch het volgende:
Maakt dat uit dan ? Vanavond 0-3, zondag 4-0.

Uitdoelpunten wegen dus zwaarder.

Mag hopen dat die "010'ers" niks krijgen. Laat Ajax maar lekker voorronde CL spelen ookal hebben ze heel het seizoen slecht gespresteerd
pi_37119551
quote:
Op donderdag 20 april 2006 09:56 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat FPS en RTS niet voor de console zijn gemaakt. Zonder TB kan je nog wel leven maar de muis is toch wel de ultieme tool in dat soort games.

FPS + Console =
pi_37119589
Ziet er superrrrr vet uit Frankie...hoop dat het werkelijk zoiets wordt ingame

Verder is de meet & Greet op 13e nu helemaal definitief! Ik ga vanavond de mail de deur uit doen voor de betalingen want ik moet 800 pleuro overmaken. Ik zal in die mail gelijk de details zoals tijd etc vermelden.

@ Jafar: alles is geregeld

Hebben jullie er al een beetje zin in!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')