quote:Op donderdag 20 april 2006 13:54 schreef JoStro het volgende:
Tsjongejonge wat een prijzen.
Ik kampeer tussen Rotterdam en Hoek van Holland. Ik hoop dat ze daar de prijzen wel in toom houden.
Hoe zit het eigenlijk met de InPort. Is tot nu toe alleen bekend dat ie voor de kust van Hoek van Holland wordt gevaren of is er al meer bekend over de exacte locatie. Wat zal de beste plek zijn (afgezien van op het water) om te koekeloeren??? En de race terug naar Rotterdam over de Nieuwe Waterweg is dat een onderdeel van de InPort. Worden de punten buiten verdiend of terug in Rotterdam.
quote:Zaterdag 10 juni
09.00 – 22.00 VOR Walkway open
12.00 J-22 Class Regatta
12.00 Voorbereiding start In-Port race (op zee)
12.30 – 15.00 In-Port race voor de kust van Hoek van Holland
13.00 Optimisten jeugd race
16.00 – 18.00 Finish VOR In-Port race voor de Veerhaven en prijsuitreiking
19.00 The Official Rotterdam Stopover Volvo Ocean Race
Party in de Cruise Terminal Rotterdam (kaartverkoop)
22.00 – 23.15 Show op de Nieuwe Maas
quote:Donderdag 15 juni
09.00 – 14.00 VOR Walkway open
12.00 – 13.00 Blessing of the fleet
Voorbereiding start 9e etappe Volvo Ocean Race
13.00 Start 9e etappe Volvo Ocean Race voor de Veerhaven
Uitzwaaien vloot
woh! Menu links in plaats van rechts....quote:
Lijkt er dus toch op dat de in-port race door de Maasmaond gaat, leuk voor het publiek.quote:12.30 – 15.00 In-Port race voor de kust van Hoek van Holland
13.00 Optimisten jeugd race
16.00 – 18.00 Finish VOR In-Port race voor de Veerhaven en prijsuitreiking
Doe je mee aan de North Sea Regatta?quote:Op donderdag 20 april 2006 15:40 schreef Farr40 het volgende:
Wij liggen in Scheveningen. Daar is de week voor de inport de north sea regatta. Als de omstandigheden een beetje meezitten zit je binnen anderhalf uur bij hoek van holland.
Dat is wel het plan.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:57 schreef Sandworm het volgende:
[..]
Doe je mee aan de North Sea Regatta?
quote:Ericsson skipper John Kostecki has stated a decision will be announced in the “next few days” clarifying whether his commitments to Michael Illbruck’s Transpac 52 campaign will prevent him from taking part in some of the remaining legs of the Volvo Ocean Race.
The American revealed how he has asked Illbruck to allow him more time to help Ericsson “do as well as possible”, but the German construction giant is keen for his skipper to return and oversee the team’s development as preparations intensify for their expected entry into the Breitling TP52 MedCup in May.
As Kostecki is contracted to Illbruck, and only accepted offshore obligations with Ericsson in addition to the In Port races because of a temporary gap in his schedule, a conflict of interests has emerged, though the final decision on where he spends the coming months is not solely his.
He said, “I’m going to have some conflicts in the future. It’s unfortunate. I think if Ericsson would have seen that there were going to be problems in the future maybe they might have signed me up earlier. But that’s the nature of the beast, so I’m not going to be able to do all the legs.
“It’s pretty simple. I’m contracted with Michael Illbruck for certain things and I have to live by that contract. “I can’t really discuss it right now as we are in the process of making those decisions, but hopefully in the next few days I’ll have those answers for you.”
....
Dat was toch al bekend in Rio. Vraag was alleen of hij er onder uit konquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:30 schreef Sandworm het volgende:
En daar is dan het antwoord van Ericsson en Kostecki. Er zijn nu ineens contractuele verplichtingen met Illbruck!
[..]
Nou ja gefatsoeneerd??? Met als openingsfoto de boeg van de dJuice Dragons van de vorige race.....niet erg actueel als je het mij vraagt...quote:Op donderdag 20 april 2006 11:52 schreef Sandworm het volgende:
De site van de stopover is ook eindelijk gefatsoeneerd: http://www.rotterdamstopover.nl/
Ridder was aanwezig jaquote:Op zondag 23 april 2006 19:22 schreef JoStro het volgende:
in de herhaling op studiosport.nl dan maar. Ik heb het ook niet gezien. De Ridder was in de studio of niet?
Hij stak een verhaal af over type zeilen waar ik de ballen van begreep...quote:
1. Ik denk dat ze voor een campagne een aardige zeilgarderobe hebben en dat ze elke etappe een selectie eruit moeten maken. De afgelopen etappe werd minder wind verwacht dan ze werkelijk tegen kwamen. Dus misschien hadden ze hun selectie op lichtere omstandigheden afgestemdquote:Op maandag 24 april 2006 10:11 schreef Landrot het volgende:
[..]
Hij stak een verhaal af over type zeilen waar ik de ballen van begreep...![]()
1. De Pirates hadden tijdens de leg naar Baltimore niet de juiste zeilen aan boord. Hoe kan dat nou?
2. D'r zou een zeil 'versneden' zijn. Wat is dat in vredesnaam?
3. En tenslotte zou zo'n zeil erg kostbaar zijn. Dan denk ik: hoeveel kost dat dan? Maar dat zei de Ridder er weer niet bij...
Jammer dat er weer zoveel geouwehoerd werd in die uitzending. Ik wil beelden zien!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |