een fal met armour penetrating bullets kan wel degelijk een appache zeer schadelijk raken. mits de afstand niet te groot is en je een dosis geluk hebt.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
tenzij je minimaal 20mm munitie in je jachtgeweer duwt kom je er niet doorheen nee .. niet bij de vitale systemen iig
knappe schutter die er 1 weet te rakenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:44 schreef Hallulama het volgende:
Ik denk niet dat een Apache goed tegen RPGs kan...
no way alle vitale systemen zijn beschermd tot 23mm munitie ... met een beetje geluk kun je het met een wat kleiner kaliber ook ongetwijfeld wel af maar niet met de FAL of welk ander kleinkaliberwapen dan ookquote:Op donderdag 20 april 2006 21:46 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
een fal met armour penetrating bullets kan wel degelijk een appache zeer schadelijk raken. mits de afstand niet te groot is en je een dosis geluk hebt.
quote:Op donderdag 20 april 2006 20:00 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
EU zijn een stelletje roomboterbabbelaars![]()
Bush die het woord mensenrechten in de mond neemt. Op zulke momenten kun je het niet helpen verwachten dat hij direct door de bliksem getroffen wordt en de aarde zich opent om hem op te nemen.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:11 schreef Yildiz het volgende:
Nog een paar grappenmakers. De 'premier' van China staat ernaast.
[afbeelding]
Ik zou haast lachen, als ik niet wist dat ze ook wat in te brengen hebben.
Had China toevallig een lading kernraketten op Taiwan gericht staan?
Ik trek eerder de vergelijking met Iran.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:28 schreef Evil_Jur het volgende:
Vergeleken China valt het wel mee met Bush hoor.
Vergeleken met de balk in het eigen oog valt de splinter van een ander ook altijd mee.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:28 schreef Evil_Jur het volgende:
Vergeleken China valt het wel mee met Bush hoor.
Maar natuurlijk, al zijn bij beiden wél nucleaire wapens in het spel, daar zie ik de vergelijking in.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:44 schreef Evil_Jur het volgende:
Taiwan en China ligt wel even iets anders dan Israel en Iran.
Zou Iran dat ook niet willen? Stiekem? Mogelijk?quote:Om nog maar niet te melden dat China een nucleaire supermacht is, daar ga je voorzichtig mee om.
quote:Bush: ja man, we moeten praten over mensenrechten...
China: ja, hoe omzeilen jullie dat?
Bush: nou, wij zeggen gewoon dat ze illegale strijders zijn, dan kan je zelf de wet voor hun schrijven, en hebben ze nergens recht op
China: oh, maar wij laten mensen gewoon 'verdwijnen'!
Bush: oh? en dan?
China: nou, van een beetje organenhandel zijn wij niet vies, bijvoorbeeld
Bush & China in koor: we moeten meer over mensenrechten praten!![]()
Nouja, een beetje voorkomen dat je niet de hele wereld tegen je krijgt omdat je zogenaamd wat gedaan hebt wat door een PowellPointpresenTatie verduidelijkt is, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:48 schreef Evil_Jur het volgende:
Al zouden ze dat willen, wat dan nog?
Nee, ik ook niet, maar onder het mom van 'know your enemy' probeer ik een beetje de strategie in te beelden.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:56 schreef Evil_Jur het volgende:
Dat werkt natuurlijk beide kanten op. En ik sta dus echt niet aan de kant van Iran.
Dieper onderzoek zal dat moeten uitwijzen, niet de woorden in de media.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:04 schreef Evil_Jur het volgende:
En daarin verschillen we dus van mening, ik denk dat het regime van Iran nogal labiel is en een risico van een 'first strike' met kernwapens door Iran te hoog is
Laten we in ieder geval eens beginnen met het loslaten van zwart-wit-visies.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:40 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Dus als Amerika ergens ingrijpt is het niet goed en als ze het aan Europa overlaten om een diplomatieke oplossing te vinden is het ook niet goed?
Wat moet er dan gebeuren?
Spiegel.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:17 schreef Evil_Jur het volgende:
Kom op, een land waar verkrachte vrouwen gestenigd worden, vertrouwen met kernwapens? Daar heb ik geen onderzoek voor nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |