hmmm, er stond wel een witte thunderbird bij de oude van Slooten fabriek... is die van Rommy?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Rommy rijdt in een witte thunderbird
blauwe Z3 niet er op gezet, wel een Z3 pauperuitvoering in Bilgaard. En bij Sandra Douma een Cup-yaris
quote:Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
anders wat?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:57 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wacht tot iemand anders wat zegt.
nee, niet echt. vlakbij waar altijd de Sabena-Corsa staatquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:57 schreef lipje het volgende:
die buggywas dat in de buurt van de tramhalte?
o_0quote:
Geduld mijn kind, geduld.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:03 schreef lipje het volgende:
anne wat ben je stil.
Zit je weer met Hugo te vozen op msn ?
Mijn opa zou in de 80 zijn. Wat doe je hier nog?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:05 schreef lipje het volgende:
[..]
whehehe ik had je opa kunnen zijn
Opa`s zijn wijs !
pil vergeten?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
Geduld mijn kind, er komt een kind. Geduld.
quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:08 schreef ijsmeis het volgende:
Want ik kan nooit kiezen tussen een pizza met pepperoni of tonijn.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:09 schreef ThaFreak het volgende:
tvp
quote:
Wheheh mag hij onder mij komen te staanquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:11 schreef ijsmeis het volgende:
* ijsmeis zet lipje op haar Freak-lijst.
quote:
valt tegenquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:11 schreef lipje het volgende:
die dingen die je van de week moest inleveren bij de housefeesten
Jij staat niet op 't freak lijstje.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wheheh mag hij onder mij komen te staan![]()
wat een domper dit weerquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij staat niet op 't freak lijstje.
Jij staat op 't bestaat niet lijstje.
Hij heeft toch velgjesquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:14 schreef lipje het volgende:
iets voor BoJo, de verstoppte Amsterdammer?
18 inch Tenzo-R Velgen
ja vorig jaarquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:15 schreef ijsmeis het volgende:
Oh ja, heb ik al gezegd dat ik volgend jaar mijn auto ga opknappen![]()
... heb jij een auto?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:15 schreef ijsmeis het volgende:
Oh ja, heb ik al gezegd dat ik volgend jaar mijn auto ga opknappen![]()
gaarne, maar jij mag ook wat doen hoorquote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]Die heb je ondertussen ook, neem ik aan?
Wat voor een, zo'n carebear rondvormig vrouwending op vier wielen of een ragbak?
Een met vogelpoep ja, kut pikvogels in Huizenquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:18 schreef BazzoS het volgende:
heb jij een auto?
Mja en jij rijdt in een roverquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]Die heb je ondertussen ook, neem ik aan?
Wat voor een, zo'n carebear rondvormig vrouwending op vier wielen of een ragbak?
* lipje tuurt naar Sjoewe's avatarquote:
Past bij jequote:Op dinsdag 18 april 2006 23:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een met vogelpoep ja, kut pikvogels in Huizen
Je noemt het een auto?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een met vogelpoep ja, kut pikvogels in Huizen
Met V-powah/tec?quote:
Vertel!quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:11 schreef Paladijn het volgende:
je bent trouwens eng dichtbij mijn huis geweest Alexxx
Ik zou ook op z'n auto schijten als ik de kans hadquote:
Nee.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Met V-powah/tec?
Wat is er zo slecht aan anyway, afgeragt door de vorige eigenaar?
au·to (de ~ (m.), ~'s)quote:
Amen Sjoewequote:Op dinsdag 18 april 2006 23:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zou ook op z'n auto schijten als ik de kans had[afbeelding]
mooi niet hèquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
au·to (de ~ (m.), ~'s)
1 motorrijtuig met carrosserie op drie of meer wielen => automobiel, kar, wagen
Daar voldoet het nog aan, ja
Ik ben weer meligquote:
vlindertjes?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben weer melig
Grmbl, lente, leuke meisjes, biertjes![]()
![]()
Een nieuwequote:Op dinsdag 18 april 2006 23:25 schreef ook_gek het volgende:
die auto opknappenJe kan beter een nieuwe kopen ipv zo iets opknappen
![]()
Maar goed ieder zo zijn/haar eigen ding.
Mja hoeveel moeite hebben jullie in die kneitesgare ML gestoken?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:25 schreef ook_gek het volgende:
die auto opknappenJe kan beter een nieuwe kopen ipv zo iets opknappen
![]()
Maar goed ieder zo zijn/haar eigen ding.
quote:
onthoud he. LIEFDE IS KUTquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben weer melig
Grmbl, lente, leuke meisjes, biertjes![]()
![]()
Ik hou wel van de combo van liefde en kutquote:
uit eindelijk alleen maar een klein bedrag bij betaal voor het nieuwe model. Al me al hebben we er geen geld op verloren.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja hoeveel moeite hebben jullie in die kneitesgare ML gestoken?![]()
quote:
Ja, en mijn civic opknappen gaat niet meer dan 500 euro kosten JA!quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
uit eindelijk alleen maar een klein bedrag bij betaal voor het nieuwe model. Al me al hebben we er geen geld op verloren.
En al die afdrukken van paaltjes en andere rare krassen dan?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
uit eindelijk alleen maar een klein bedrag bij betaal voor het nieuwe model. Al me al hebben we er geen geld op verloren.
Mja één blaadje in de airco en dat ding schiet in brommobiel-standquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet alleen je carroserie roest weg, maar je blok ook al?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee.
Hij is helemaal niet slecht, behalve dat ie onder me kont vandaan roest.
Maar er komt een ander blok in enzo.
En déze ezel stoot zich wél twee keer aan dezelfde steenquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niet alleen je carroserie roest weg, maar je blok ook al?
Mijn achting voor Honda daalt xD
Je hebt zelf een Rondaquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mijn blokken zijn ook nog prima, maar die zijn beide maar een 1.4quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
dit model niet meer gelukkigquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja één blaadje in de airco en dat ding schiet in brommobiel-stand
is allemaal door de verzekering betaald dus ook daar is geen geld op verloren.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:28 schreef BazzoS het volgende:
[..]
En al die afdrukken van paaltjes en andere rare krassen dan?
Whehe, je woont dus naast het Cambuur stadion. Moet ik morgen ook weer naar toe, mn zwager is jarig en we hebben nog geen kadoquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[afbeelding] staat ie bijna op (tussen twee huizen door)
En Rover is een halve Honda, aap. Alleen dan nog triesterquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
ach maakt niks uit. De kans dat je hem weer in de prak rijd is 99% kansquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, en mijn civic opknappen gaat niet meer dan 500 euro kosten JA!
Wat is er niet mobiel aan?quote:
Dat wordt oppassen geblazen danquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn blokken zijn ook nog prima, maar die zijn beide maar een 1.4
En er komt een d16a9 blok in. Over een jaar.
Trustquote:
Een persoon maakt gemiddeld 2 ongelukken. Ik heb ze al gehadquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ach maakt niks uit. De kans dat je hem weer in de prak rijd is 99% kans![]()
GMTAquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En Rover is een halve Honda, aap. Alleen dan nog triester
Voorlopig heeft ze alleen de CRX van Tim in de prak geredenquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ach maakt niks uit. De kans dat je hem weer in de prak rijd is 99% kans![]()
'quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een persoon maakt gemiddeld 2 ongelukken. Ik heb ze al gehad![]()
Deze is ook de bocht uit geglipt hoorquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:32 schreef lipje het volgende:
[..]
Voorlopig heeft ze alleen de CRX van Tim in de prak gereden
En daar geen problemen meequote:
Nietquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:32 schreef lipje het volgende:
[..]
Voorlopig heeft ze alleen de CRX van Tim in de prak gereden
Op de autobahn mag ik hopenquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan woesj ik ook met 170 over de snelleweg![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Deze is ook de bocht uit geglipt hoor
Ja, de autobahnquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Op de autobahn mag ik hopen
Anders heb je zo een ThaFreakje te pakken
De betrouwbaarheid van Honda met betere looks, wat wil je nog meerquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En Rover is een halve Honda, aap. Alleen dan nog triester
Olie op de weg ehquote:
Slechtere looks!!!!!quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De betrouwbaarheid van Honda met betere looks, wat wil je nog meer
Beter dan bochten in je kutquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:33 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn auto is trouwens sowieso kut in de bochten
Niet pal naast, heb alleen gratis licht op mijn balkon als ze spelenquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Whehe, je woont dus naast het Cambuur stadion. Moet ik morgen ook weer naar toe, mn zwager is jarig en we hebben nog geen kadoeven naar de kringloopwinkel of zo
reserve onderdelenquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De betrouwbaarheid van Honda met betere zonder looks, wat wil je nog meer
Doe jou maar plastic iddquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Slechtere looks!!!!!
Van binnen is het voor opa'sGeen bal aan man
Ik zal nooit meer daar mn frituurvet dumpen, okquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat zei die meneer achter mij
Tevens was het de eerste dag regen toen
Ga eens sinaasappels eten Sjoew!quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zal nooit meer daar mn frituurvet dumpen, ok![]()
![]()
dat mag je hopenquote:
Ik heb er nog éénquote:
170quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:31 schreef ijsmeis het volgende:
Dan woesj ik ook met 170 over de snelleweg![]()
*pakt piemel uit sokkenla*quote:
Jij bent te lui om zelf tosti's te makenquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:37 schreef ijsmeis het volgende:
Heb je ook zo;n hekel aan dat pellen?
Ik laat het soms stiekem mijn moeder doen
quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij bent te lui om zelf tosti's te maken
En als ik mn ma zou bellen dan was het helemaal mooi![]()
Honda is (nog) niet faillietquote:
Ik friemel aan andere dingenquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:39 schreef Sjoewe het volgende:
Ik vind het pellen prima, want na 5 jaar sjag roken, heb ik ontzettende friemeldrang
Als ik dat niet iedere dag doe verhonger ikquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb al heel vaak tosti's gemaakt en zelfs eten gekooktTrut.
psies... maar dat is voor opa'squote:
Ach zeur nietquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Honda is (nog) niet failliet
De Honda onderdelen zijn overigens wel duurder
Ik krijg uitslag als ik daar de hele dag aan friemelquote:
Je tenen eh?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik krijg uitslag als ik daar de hele dag aan friemel![]()
170... dat rij ik in nederland nog wel eensquote:
Gefeliciteerd Peu. Ik niet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
170... dat rij ik in nederland nog wel eens
duhquote:
A2 racer telt niet eh graftakquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
170... dat rij ik in nederland nog wel eens
Ik eerst altijd aan mn sikjequote:Op dinsdag 18 april 2006 23:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik friemel altijd aan mijn haar.
Jaloers dat je voor minder geld hetzelfde/mooier met een ander merkteken erop krijgt?quote:
Nu heb ik geen sik meerquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ook altijd bij mijn neef.Hij zou me vermoorden als ik dat zou doen
Nee, ik krijg alles voor nopquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jaloers dat je voor minder geld hetzelfde/mooier met een ander merkteken erop krijgt?
Dat bepaal ik welquote:
Een jeudiger uiterlijk was noodzakelijk om breezersletten aan te hakenquote:
Heul niet. Die willen allemaal vriendjes van 25+quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een jeudiger uiterlijk was noodzakelijk om breezersletten aan te haken
Wat wil je met:quote:
Die hebben voldoende liquide middelen om de breezer-drankjes te betalen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heul niet. Die willen allemaal vriendjes van 25+
Mijn 190D is tien keer vetter dan dat hok van jouquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat wil je met:
Mercedes-Benz 190D: 75pk op 1180 kilo, 0 - 100 in 18,5 seconden, topsnelheid van 150km/h
.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die hebben voldoende liquide middelen om de breezer-drankjes te betalen?
quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mijn 190D is tien keer vetter dan dat hok van jou
quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, die hebben een grotere pikortomonnaie.
Dus trager.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:48 schreef Sjoewe het volgende:
Mijn 190D is tien keer vetter dan dat hok van jou
Hij heeft geeneens een rijbewijs. Ik vraag me zelfs af of ie wel een fiets heeft.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:51 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dus trager.
Heb je echt een 190D trouwens, of is dat puur fanboy-hood
Die heeft iequote:Op dinsdag 18 april 2006 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij heeft geeneens een rijbewijs. Ik vraag me zelfs af of ie wel een fiets heeft.
Ik heb zeker wel een fietsquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij heeft geeneens een rijbewijs. Ik vraag me zelfs af of ie wel een fiets heeft.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:51 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dus trager.
Heb je echt een 190D trouwens, of is dat puur fanboy-hood
quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
En jij bent een narcistisch stuk sjaggerijnquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, dat is een geile bak.quote:
Wat lul jequote:Op dinsdag 18 april 2006 23:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ja, dat is een geile bak.
Helaas zijn ze belachelijk duur 2e hands![]()
Op de Utrechtse heuvelrug?quote:
Tjechische fanfapper sitequote:Op dinsdag 18 april 2006 23:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op de Utrechtse heuvelrug?
Maar inderdaad, je hebt die foto's van die Poolse handelssote mooi gesoept.
|Dat is in Limburg manquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op de Utrechtse heuvelrug?
Maar inderdaad, je hebt die foto's van die Poolse handelssote mooi gesoept.
Een die niet onder je anus vandaan roest, zegmaar.quote:
virus !!!!quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:57 schreef ijsmeis het volgende:
Wat doet dat streepje daar, die heb ik niet getypt
Die dingen roesten amperquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een die niet onder je anus vandaan roest, zegmaar.
cq, een waar je gerust 40000+ km/jaar mee kan rijden
Jij snapt er ook echt nis van ehquote:Op woensdag 19 april 2006 00:00 schreef Paladijn het volgende:
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=24492532&p_type_lijst=RL&o_id=2925867 <-- zoiets!
DdddDDddddDdddDDDDDDddquote:Op woensdag 19 april 2006 00:00 schreef Paladijn het volgende:
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=24492532&p_type_lijst=RL&o_id=2925867 <-- zoiets!
Dat was de duurste 'echte' 190 die ik zo snel zagquote:
Ik wil een slome prutteldieselquote:Op woensdag 19 april 2006 00:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat was de duurste 'echte' 190 die ik zo snel zag
Die's wel coolquote:
ik zeg niks.quote:Op woensdag 19 april 2006 00:05 schreef ijsmeis het volgende:
Oh wacht, daarom heeft mijn moeder er zo lang in gereden. Dat ding vibreert
Tegen de tijd dat ik een rijbewijs heb en 'm kan betalen is het een oldtimerquote:Op woensdag 19 april 2006 00:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die's wel cool
Maaruhm... zo'n 190 weegt 1300+ kg en dan diesel erbij op = $$$$$ voor de overheid.
stomme trut verander je je iconquote:Op woensdag 19 april 2006 00:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh wacht, daarom heeft mijn moeder er zo lang in gereden. Dat ding vibreert
Nee slet.quote:Op woensdag 19 april 2006 00:17 schreef ijsmeis het volgende:
Oh wacht, ik mag niet op iedereen reageren.
Splatterbrushes zijn altijd leukquote:
Ehmquote:Op woensdag 19 april 2006 00:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Denk daar maar eens over na
Denk daar ook maar eens over na.quote:Op woensdag 19 april 2006 01:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ehm![]()
Kan je de bedoeling van je vage posts even uiteenzetten
Weinig behoefte aan eerlijk gezegdquote:
Dat voorspeld weinig goeds voor de toekomst van dit land, als zelfs de studenten niet meer na willen denken.quote:
Ja, geef je me het teiltje even.quote:Op woensdag 19 april 2006 01:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat voorspeld weinig goeds voor de toekomst van dit land, als zelfs de studenten niet meer na willen denken.
Ik vraag je niet na te denken over mijn geestelijke gesteldheid. Ik ben ook in staat aan andere dingen dan mezelf te denken. Je nekt te simpel, vanuit je eigen leefwereld. Bekijk het vraagstuk eens vanaf een andere kant. Hoe zou je er tegen aan kijken als je een buschauffeur was? En hoe zou je er tegen aan kijken als je een derde generatie bootvluchteling was?quote:Op woensdag 19 april 2006 01:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja, geef je me het teiltje even.Nadenken over jouw geestelijke gesteldheid, beredeneerd vanuit halve zinnen lijkt me inderdaad het beste voor dit land
jij komt uit 971?quote:Op woensdag 19 april 2006 08:38 schreef Klonk het volgende:
ik moet hier toch weer vaker komen, een heel topic gewijd aan mijn geboortejaar
z'n kleurtje begint een rol te spelenquote:Op woensdag 19 april 2006 09:04 schreef Hugster het volgende:
Alexxxx WTF was er met jou aan de hand gisteren?
Je bent echt NIET te genieten
wat een vervelende pa heb je toch ookquote:Op woensdag 19 april 2006 09:26 schreef Hugster het volgende:
Pa staat met een paar mins voor met een nieuwe BMW 760li
Weer eventjes boeken maar
quote:Op woensdag 19 april 2006 10:48 schreef Hugster het volgende:
[..]je gaat paaldansen rond de stopknoppen?
Elke bus heeft ook palen met stopknoppen schatquote:Op woensdag 19 april 2006 10:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
De stopknoppen zitten tegen de ... (ik wou muren zeggen) .. dinges.
Tsss. Ik doe wel meezingen in de bus okéquote:Op woensdag 19 april 2006 10:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
Elke bus heeft ook palen met stopknoppen schat
daar kan ze niet bij dus dat weet ze nietquote:Op woensdag 19 april 2006 10:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
Elke bus heeft ook palen met stopknoppen schat
True True.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:56 schreef vlad het volgende:
[..]
daar kan ze niet bij dus dat weet ze niet![]()
is het nu wel of niet?quote:Op woensdag 19 april 2006 10:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
True True.
Tsk. Ik kan wel niet bij die dingen waar je aan kunt hangen
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:17 schreef Fugie het volgende:
mijn rooster is weer lekker intensief, 2 halve dagen les per week
Coffee!!quote:Op woensdag 19 april 2006 12:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Too much pressure, aargh!
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:40 schreef Hugster het volgende:
Gozer uit m'n projectgroepje heeft vannacht de hele grote rubberen "deurmat" van de Odeon gejat![]()
![]()
![]()
Je moet wat als je een biertje gedaan hebtquote:Op woensdag 19 april 2006 12:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Doet me denken aan een maat van me die bij een of ander filmfestival ofzo in Utrecht de rode loper had gejat![]()
![]()
Dat zei hij ookquote:Op woensdag 19 april 2006 12:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je moet wat als je een biertje gedaan hebt
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zei hij ook
Doet me denken aan m'n stoplichtavontuur
quote:e.v.t. verklaring: "Het was te gezellig"
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat er allemaal een plekje heeft gevonden in een studentenhuis:')
Ik zat gisteren bij een klasgenoot van me op de plee, hangen er gewoon minimaal 20 processen verbaal voor geluidsoverlast aan de muur
[..]
Nee helaasquote:Op woensdag 19 april 2006 13:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zat je lekker te schijten jongen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |