Dat is toch voor tanden=quote:Op woensdag 19 april 2006 06:45 schreef buzzer het volgende:
Quick 'n Brite, is alleen niet zo goed verkrijgbaar meer...
o ja joh? en welke plastick soort is dat dan? ze bestaan wel, maar die worden niet voor printers gebruikt. eerder voor biologisch afbreekbare produkten.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:19 schreef Basp1 het volgende:
chloor is geen optie er bestaat dan eenmogelijkheid dat je plastic oplost.
Nee gek, juist van chloor kan plastic enorm verkleuren (gelig worden). Als je dat eenmaal gedaan hebt is dat proces niet meer terug te keren.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:47 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Ik denk dat ik hem een paar dagen ga laten weken in water en chloor. Hij moet schoon te krijgen zijn, met heel hard schrobben met schuurpapier komen er nu al witte plekken. Ik hoop alleen dat het er na 2 dagen weken, iets makkelijker af gaat.
Yep, maar plastic kan er erg door vergelen. Als je chloor op een kledingstuk gooit wordt dat vaak een roze vlek, en ook niet noodzakelijk wit.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:59 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Chloor is toch een bleekmiddel of niet
Ook niet bij Tell Sell?quote:Op woensdag 19 april 2006 06:45 schreef buzzer het volgende:
Quick 'n Brite, is alleen niet zo goed verkrijgbaar meer...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |