struikelafstandquote:
ik kijk even naar de jury... -beep!- dit antwoord kan de jury helaas niet goed rekenenquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:20 schreef Tafkahs het volgende:
struikelafstand
No way, je woont toch niet in de straat met de dubbeltjespanden he?quote:
ga naar Amsterdam.nl > stadsplattegrondquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:22 schreef Roi het volgende:
Zit met een stratenboekje op m'n schoot, kan maar niet op die namen komen
OK dan wordt het een ijsje met vlaggetje voor Aventuraquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:27 schreef Tafkahs het volgende:
het paadje achter de molen heet Funenkade
Mooi, dan ben je niet mijn gluurderquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:27 schreef Aventura het volgende:
Ik heb Brouwerij 't ij ingetikt en daar staat als adres bij Funenkade...Dus wat is nou correct? @Tafkahs: wat zijn dubbeltjespanden? Ik woonde eerst in de Blankenstraat en nu in de Lampongstraat (Indische buurt, achter de Zeebrgerdijk).
No, way, dan zou je een schooltje moeten zien, ik heb er immers gewoondquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:39 schreef Manono het volgende:
[..]
Hoek Haarlemmermeerstraat/ Theophile de Bockstraat
niequote:Op dinsdag 18 april 2006 22:39 schreef Manono het volgende:
[..]
Hoek Haarlemmermeerstraat/ Theophile de Bockstraat
ofnie?
dan ken jij de Floris Versterstraat ook welquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
No, way, dan zou je een schooltje moeten zien, ik heb er immers gewoond![]()
Aan de andere kant staat een haringtent
euh, vast wel ..quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:41 schreef laffer het volgende:
[..]
dan ken jij de Floris Versterstraat ook wel![]()
stadionpleinquote:
op de ene hoek een bakkertje op de andere hoek gebr. de jong ( bromfiets zaak) een straat met 2 scholen tegenover elkaarquote:
O daar, daar zat vroeger ook een speelgoedzaak met alleen maar oud speelgoed. Het stukje naar de Schinkelkade, right?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:44 schreef laffer het volgende:
[..]
op de ene hoek een bakkertje op de andere hoek gebr. de jong ( bromfiets zaak) een straat met 2 scholen tegenover elkaar![]()
nee, dan ben je te ver..quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:50 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
O daar, daar zat vroeger ook een speelgoedzaak met alleen maar oud speelgoed. Het stukje naar de Schinkelkade, right?
Zegt me wel wat, is het in die straat waar je de Roverdealer hebt?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:54 schreef laffer het volgende:
[..]
nee, dan ben je te ver..
ik bedoel een zijstraat van de haarlemmermeerstraat, die uitkomt op de wijsmullerstraat![]()
Frederiksplein is goedquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:53 schreef Hyperdude het volgende:
Westeinde/Frederiksplein?
dit is dan weer bij mij om de hoekquote:
marnixstraat??quote:
nee, dat is de legmeerstraat, je moet meer riching het surinameplein..quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:54 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Zegt me wel wat, is het in die straat waar je de Roverdealer hebt?
post nou maar een plaatje lafferquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:58 schreef laffer het volgende:
nee, dat is de legmeerstraat, je moet meer riching het surinameplein..
vanaf het hoofdorpplein de haarlemmermeerstraat door, richting het surinameplein en dan de èèn na laatste zijstraat rechts![]()
van welke site halen jullie de plaatjes vandaan?quote:
Keurig !quote:
iedereen googled denk ik gewoon afbeeldingen op straatnaam?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:00 schreef laffer het volgende:
van welke site halen jullie de plaatjes vandaan?![]()
is waar ookquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:04 schreef Manono het volgende:
[..]
iedereen googled denk ik gewoon afbeeldingen op straatnaam?
bij het gemeente archief staan trouwens heel veel straten online (zoals een in het vorig deel geposte van het Frederiksplein met het Paleis voor de Volksvlijt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |