op de ene hoek een bakkertje op de andere hoek gebr. de jong ( bromfiets zaak) een straat met 2 scholen tegenover elkaarquote:
O daar, daar zat vroeger ook een speelgoedzaak met alleen maar oud speelgoed. Het stukje naar de Schinkelkade, right?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:44 schreef laffer het volgende:
[..]
op de ene hoek een bakkertje op de andere hoek gebr. de jong ( bromfiets zaak) een straat met 2 scholen tegenover elkaar![]()
nee, dan ben je te ver..quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:50 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
O daar, daar zat vroeger ook een speelgoedzaak met alleen maar oud speelgoed. Het stukje naar de Schinkelkade, right?
Zegt me wel wat, is het in die straat waar je de Roverdealer hebt?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:54 schreef laffer het volgende:
[..]
nee, dan ben je te ver..
ik bedoel een zijstraat van de haarlemmermeerstraat, die uitkomt op de wijsmullerstraat![]()
Frederiksplein is goedquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:53 schreef Hyperdude het volgende:
Westeinde/Frederiksplein?
dit is dan weer bij mij om de hoekquote:
marnixstraat??quote:
nee, dat is de legmeerstraat, je moet meer riching het surinameplein..quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:54 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Zegt me wel wat, is het in die straat waar je de Roverdealer hebt?
post nou maar een plaatje lafferquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:58 schreef laffer het volgende:
nee, dat is de legmeerstraat, je moet meer riching het surinameplein..
vanaf het hoofdorpplein de haarlemmermeerstraat door, richting het surinameplein en dan de èèn na laatste zijstraat rechts![]()
van welke site halen jullie de plaatjes vandaan?quote:
Keurig !quote:
iedereen googled denk ik gewoon afbeeldingen op straatnaam?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:00 schreef laffer het volgende:
van welke site halen jullie de plaatjes vandaan?![]()
is waar ookquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:04 schreef Manono het volgende:
[..]
iedereen googled denk ik gewoon afbeeldingen op straatnaam?
bij het gemeente archief staan trouwens heel veel straten online (zoals een in het vorig deel geposte van het Frederiksplein met het Paleis voor de Volksvlijt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |