neejquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:30 schreef Burbo het volgende:
Hoofdstraat?
das goed shmoopquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:54 schreef shmoopy het volgende:
Plantage Middenlaan?
Ik plaats m'n plaatjes altijd direct vanaf de plek dat ik ze vindquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:59 schreef shmoopy het volgende:
Oe, daar was ik al bang voor.
Beetje ingewikkeld wb hosting momenteel, wil jij er nog eentje doen?
Of is er een andere manier?
Langs het spoor richting Oostquote:
yup, Oost/Zeeburgquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:04 schreef gr8w8 het volgende:
Panamalaan oid.
Die kant dus op ja (ik kende dus alleen echt de straat naam niet)quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:03 schreef shmoopy het volgende:
Zeeburg ergens, volgens mij.
Die daar parallel aan loopt richting het amstel station, dacht ik.quote:
Intratuin op de Nobelweg?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:06 schreef Tafkahs het volgende:
Is het dat tuincentrum in Watergraafsmeer?
iddquote:
bedoel je de Kamerlingh Omneslaan of de Wibautstraat?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:07 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Die daar parallel aan loopt richting het amstel station, dacht ik.
Ik raakte ff in de war door die Abri die ervoor staat, lijkt net een heel groot reclamedoek (maar ik ben dan ook een beetje kippig somsquote:
Lindengracht?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:14 schreef Aventura het volgende:
Dat moet ergens in de Jordaan zijn.
yepquote:
Joh, da's om de hoekquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:18 schreef Manono het volgende:
nou mensen dit wordt ff goed nadenken
[afbeelding]
ergens bij de kostverlorenkade?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:18 schreef Manono het volgende:
[afbeelding]
Funenkadequote:Op dinsdag 18 april 2006 22:18 schreef Manono het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |