Hell yeahquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:44 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja, die dagen hebben we toch allemaal? Zwanger of niet zwanger. Als volwassene zul je dat moeten kunnen handelen.
De enige 'genietmomenten' die ik tot nu toe hebben gehad, waren tijdens de echo. Dat hetgeen ze konden zien goed was. Verder niks. Integendeel: ik jank om alles en elk klein rotding is een ramp. De hormonen vallen me veel zwaarder dan de rest bij elkaar. Daar post ik dan normaal gesproken wel niet, maar ik vind dat anderen dat wel moeten kunnen doen als ze daar behoefte aan hebben. Het zal echt niet altijd negatief blijven.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:38 schreef mallemeid het volgende:
Nouja, ik vind het wel vervelend om te lezen. Een zwangerschap kan toch niet alleen maar irritant en vervelend zijn? Er zijn toch wel momenten waarvan je wél kan genieten?
Oh ja, die datum mag er nu wel in.quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:51 schreef Neuk het volgende:
@Moonah: wanneer ben jij eigenlijk uitgerekend?Ik zag je niet in de OP staan...
Ja, nou... ik kan nog wel eens te zwart/wit en ondoordacht reageren.quote:
Hey Moonah, hoor jij op dit tijdstip niet boven de wcpot te hangen met je prachtige smoeltjequote:Op zaterdag 22 april 2006 10:01 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja, nou... ik kan wel nog eens te zwart/wit en ondoordacht reageren.
Dus ik wil toch eigenlijk ook nog even sorry zeggen tegen MeNicole...
Bij deze MeNicole, sorry (en sterkte met je baaldagen).
Ha Milagro!!! Ik heb je lang niet gezien!!quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:05 schreef milagro het volgende:
[..]
Hey Moonah, hoor jij op dit tijdstip niet boven de wcpot te hangen met je prachtige smoeltje
Hebben jullie nou ook dat je tijdens je zwangerschap ineens dingen compleet door de war kan halen, kan vergeten of heel anders ziet dan ze zijn?quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:01 schreef Moonah het volgende:
Bij deze MeNicole, sorry (en sterkte met je baaldagen).
Bofferdjequote:Op zaterdag 22 april 2006 10:16 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ha Milagro!!! Ik heb je lang niet gezien!!
En as I said, ik heb werkelijk níets te klagen!
Welgeteld één keertje moeten overgeven.
Het gaat echt super, ben al 15 weken!![]()
Ja, ik vind het ook zo snel gaan. Volgende week alweer een echo, de derde...quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:18 schreef owlet het volgende:
[..]
Wat gaat dat hard! Het lijkt wel alsof de tijd met elke zonnige dag sneller gaat!
Nou, niets dus denk ik.quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:20 schreef milagro het volgende:
wat is er nu mooier dan een lief babietje van en met een man van wie je houdt?
Duh, je wist toch allang dat ik zwanger ben...quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:03 schreef Brighteyes het volgende:
Moonah! Wat leuk!Gefeliciteerd!
Je staat in de lijst hoor!
Volgens mij ben je dan op slag weer een soort van puber toch?quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:10 schreef Moonah het volgende:
Duh, je wist toch allang dat ik zwanger ben...![]()
Ja, leuk he, loeispannend ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |