abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 april 2006 @ 22:48:46 #201
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37173492
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 22:44 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ja, die dagen hebben we toch allemaal? Zwanger of niet zwanger. Als volwassene zul je dat moeten kunnen handelen.
Hell yeah

En het mag best wat vrolijker allemaal soms hoor straks zijn er wel allemaal mooie lieve kleine babietjes en dan mag iedereen in een ander topic gaan lopen mekkeren over slapeloze nachten, schijt aan je vingers en kleine oogjes die vol met pus zitten. Zolang het resultaat maar nooit vergeten wordt.
pi_37173515
ik dacht dat je op draagmoeders doelde Poemojn
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 21 april 2006 @ 22:50:38 #204
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_37173525
Wat mij betreft hoeft niemand continu op zijn woorden te letten, maar tussen af en toe je hart luchten en lekker klagen en continu 'zeuren' (wat cru gezegd maar zo komt het op mij een beetje over) zit een heel groot verschil.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_37173627
Volgens mij valt het hier op het moment best mee toch met het geklaag en gezeur??
In 'mijn tijd'* was het hier een aaneenschakeling van ach en wee...

Constant geklaag over je zwangerschap of kind of schoonmoeder of waar dan ook over is maar voor weinig mensen leuk om te lezen, of dat het nu wel of niet een pijnlijk onderwep voor je is...

* weet je wel, vroegah...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  zaterdag 22 april 2006 @ 00:02:05 #206
108648 cattie
lieve moeder
pi_37175208
Iedereen heeft toch wel eens een dipje of er even genoeg van? Al dan niet verergerd door de hormonen. Dat wil mijns inziens niet zeggen dat iemand dan ondankbaar is.

Mijn zwangerschap gaat helaas niet zoals ik gehoopt had. Zwanger zijn is niet 1 grote roze wolk helaas, ik had er een veel te rooskleurig beeld van. Maar er zijn genoeg roze wolkjes. Ik probeer er zelf op te letten dat ik niet alleen de donkere wolken post, maar ook de roze wolken. Want uiteindelijk ben ik heel erg blij dat ik zwanger ben, want daardoor krijgen mijn man en ik een kindje. (Goh echt? )

Zelf heb ik het idee dat ik steeds meer echt contact krijg met beepje, hij/zij begint op ons te reageren! Zo lief . Dan wordt het steeds echter voor mijn gevoel. Er zit echt een kindje in mij! (Ik heb het al 5x op een echo gezien, maar toch blijf ik het verbazingwekkend vinden).
  zaterdag 22 april 2006 @ 00:55:48 #207
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37176569
Ik had geen leuke zwangerschappen, de laatste zo erg dat ik er hier niet eens meer over wilde posten, omdat ik er voor mijn gevoel alleen maar over kon klagen.
Maar toch heb ik er ontzettend van genoten ook, als ik 's avonds in bed lag, en het kindje voelde frummelen in mijn buik. Wat voor mij altijd is blijven overheersen is de dankbaarheid, dat ik ondanks die niet fijne zwangerschappen, toch het geluk gehad heb om twee keer een gezond kind op de wereld te kunnen zetten, en het gevoel dat ik een nieuw leven droeg.

Zonder belerend over te willen komen, tel je zegeningen alsjeblieft. En dat is moeilijk als je er middenin zit, maar uiteindelijk is het maar 9 maanden op een mensenleven, voor een mensenleven .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zaterdag 22 april 2006 @ 08:27:01 #208
24188 Belana
kloon van belana
pi_37178960
Ik denk dat uiteindelijk iedereen zijn zegeningen ook wel telt leah Alleen is het soms gewoonweg stront vervelend, door pijn, ongemak, hormonen, you name it.
Ik weet dat ik de eerste zwangerschap daar ook niet zo op voorbereid was en dat dat me vies tegen viel. Ik heb wederom veel pijn, maar dit keer was ik erop voorbereid en kan ik evengoed genieten omdat ik het wel degelijk heel bijzonder vind en me er bewust van ben dat het de laatste keer is. Ik heb vantevoren besloten van begin tot eind te genieten en dat lukt me wel aardig Maar soms... soms... als de pijn echt erg is... dan kan ik het vervloeken.... en dan ga ik lekker slapen en de volgende dag gaat het weer beter
Er moet een beetje balans zijn tussen positief en negatief denk ik en ik vind het hier ook zeker niet alleen negatief hoor lately. Misschien dat juist daardoor 2 posts ineens opvallen.
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 22 april 2006 @ 09:31:13 #209
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37179333
En ik heb (tot nu toe...) niets te klagen dus ik heb geloof ik wel erg makkelijk praten.
Wilde ik nog even zeggen, als soort van nuancering op mijn reactie gisteren.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 22 april 2006 @ 09:41:52 #210
24188 Belana
kloon van belana
pi_37179431
moonah geeft toch ook niet. Wees maar blij dat je nergens last van hebt! Dat lijkt me heerlijk en ik gun het je van harte (iedereen trouwens )
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 22 april 2006 @ 09:51:11 #211
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_37179527
Ik wil graag even wat zeuren! Ik heb sinds een week extreem last van mijn stuit en links en rechts daarvan. ZO naar dat ik vrijwel niet uit bed kan komen of op kan staan van een stoel. Als ik dan even gelopen heb dan gaat het wel weer maar die opstartproblemen de hele dag door... da's niet prettig.
Is er nog iemand met een goeie tip voor mij?

@Moonah: wanneer ben jij eigenlijk uitgerekend? Ik zag je niet in de OP staan...
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_37179548
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 22:38 schreef mallemeid het volgende:
Nouja, ik vind het wel vervelend om te lezen. Een zwangerschap kan toch niet alleen maar irritant en vervelend zijn? Er zijn toch wel momenten waarvan je wél kan genieten?
De enige 'genietmomenten' die ik tot nu toe hebben gehad, waren tijdens de echo. Dat hetgeen ze konden zien goed was. Verder niks. Integendeel: ik jank om alles en elk klein rotding is een ramp. De hormonen vallen me veel zwaarder dan de rest bij elkaar. Daar post ik dan normaal gesproken wel niet, maar ik vind dat anderen dat wel moeten kunnen doen als ze daar behoefte aan hebben. Het zal echt niet altijd negatief blijven.

De klok die we hebben gekocht voor de babykamer is wel leuk.
Je leeft maar 1 keer
  zaterdag 22 april 2006 @ 09:58:12 #213
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37179608
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 09:51 schreef Neuk het volgende:

@Moonah: wanneer ben jij eigenlijk uitgerekend? Ik zag je niet in de OP staan...
Oh ja, die datum mag er nu wel in.
Eerst durfde ik niet, bijgeloof....
11 oktober.
  zaterdag 22 april 2006 @ 10:01:02 #214
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37179647
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 09:41 schreef Belana het volgende:
moonah geeft toch ook niet.
Ja, nou... ik kan nog wel eens te zwart/wit en ondoordacht reageren.
Dus ik wil toch eigenlijk ook nog even sorry zeggen tegen MeNicole...
Bij deze MeNicole, sorry (en sterkte met je baaldagen ).

[ Bericht 2% gewijzigd door Moonah op 22-04-2006 10:20:12 (woorden omgedraaid) ]
pi_37179700
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 10:01 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ja, nou... ik kan wel nog eens te zwart/wit en ondoordacht reageren.
Dus ik wil toch eigenlijk ook nog even sorry zeggen tegen MeNicole...
Hey Moonah, hoor jij op dit tijdstip niet boven de wcpot te hangen met je prachtige smoeltje
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 22 april 2006 @ 10:16:44 #216
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37179797
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 10:05 schreef milagro het volgende:

[..]

Hey Moonah, hoor jij op dit tijdstip niet boven de wcpot te hangen met je prachtige smoeltje
Ha Milagro!!! Ik heb je lang niet gezien!!

En as I said, ik heb werkelijk níets te klagen!
Welgeteld één keertje moeten overgeven.
Het gaat echt super, ben al 15 weken!
pi_37179802
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 10:01 schreef Moonah het volgende:
Hebben jullie nou ook dat je tijdens je zwangerschap ineens dingen compleet door de war kan halen, kan vergeten of heel anders ziet dan ze zijn?
Ik las dus echt "sterkte met je baardalgen"
pi_37179816
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 10:16 schreef Moonah het volgende:
Wat gaat dat hard! Het lijkt wel alsof de tijd met elke zonnige dag sneller gaat!
pi_37179846
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 10:16 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ha Milagro!!! Ik heb je lang niet gezien!!

En as I said, ik heb werkelijk níets te klagen!
Welgeteld één keertje moeten overgeven.
Bofferdje
Fijn dat het zo goed gaat, maar ja, je hebt het dan ook verdiend
Hoewel de zwangerschappen bij mij nu niet bepaald van een leien dakje gingen, benijd ik het met vlagen toch wel, hoor, al die zwangere mama's to be, wat is er nu mooier dan een lief babietje van een man van wie je houdt? daar doen maanden kotsen toch echt niets aan af

(oooooh de buren boven hebben slaande ruzie ..... de roze wolk reeds lang voorbij gedreven, dan krijg je dat )
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 22 april 2006 @ 10:21:15 #220
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37179852
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 10:18 schreef owlet het volgende:

[..]

Wat gaat dat hard! Het lijkt wel alsof de tijd met elke zonnige dag sneller gaat!
Ja, ik vind het ook zo snel gaan. Volgende week alweer een echo, de derde...
En ehm.. nee, ik heb niet dat ik van die gekke dingen lees.
  zaterdag 22 april 2006 @ 10:21:33 #221
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_37179857
owlet: ik ben soms compleet de weg kwijt. Weet niet meer wat ik aan het doen was of waar ik over aan het praten was of waarom ik ergens fiets en vervolgens word ik daar emotioneel van Geeft best grappige situaties.

Mijn dromen dan:
Droomde ik gister over hele grote eieren, vandaag belde ik 2 van mijn broers dat het kind er was. Kijken ze in de wieg, ligt daar een baby met het hoofd van mijn 3e broer
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  zaterdag 22 april 2006 @ 10:24:30 #222
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37179881
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 10:20 schreef milagro het volgende:
wat is er nu mooier dan een lief babietje van en met een man van wie je houdt?
Nou, niets dus denk ik.
Je leest dat allemaal wel, maar om echt te ervaren dat het de band met mijn lief ook zo verstevigt en intensiveert....
Echt een nieuwe dimensie is erbij gekomen.
Oeh, wat hou ik toch veel van hem...
We gaan zelfs samenwonen binnenkort...
Vanmiddag vloer uitzoeken...
  zaterdag 22 april 2006 @ 11:03:29 #223
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37180457
Moonah! Wat leuk! Gefeliciteerd!
Je staat in de lijst hoor!
  zaterdag 22 april 2006 @ 11:10:38 #224
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37180592
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 11:03 schreef Brighteyes het volgende:
Moonah! Wat leuk! Gefeliciteerd!
Je staat in de lijst hoor!
Duh, je wist toch allang dat ik zwanger ben...

Ja, leuk he, loeispannend ook!
  zaterdag 22 april 2006 @ 11:15:11 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37180675
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 11:10 schreef Moonah het volgende:
Duh, je wist toch allang dat ik zwanger ben...

Ja, leuk he, loeispannend ook!
Volgens mij ben je dan op slag weer een soort van puber toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')