Hihihi, MeNicole, zo denk ik er ook over. Ik wil absoluut niet klagen want ik heb totaal geen problemen, maar zwanger zijn is voor mij echt een noodzakelijk iets. Geen dromerige roze wolken hier eigenlijk. Ook geen zwarte, dat absoluut niet, en ik ben het ook niet zo zeer zat maar de verhalen van collega's dat "dit de móóiste tijd van je leven is" etc. slaan niet echt op mij.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:13 schreef MeNicole het volgende:
Kom ff klagen hier hoor. Ben het zwanger zijn zooooo zatIk vind het echt helemaal nix aan. Alles doet me zeer en word helemaal gek van dat gebeuk in mijn buik.
Ben ik al 40 weken??
Maar verder gaat het wel goed hier hooren ja ben ook wel blij dat we een kindje krijgen, maar waarom met al dat zwangere gedoe eromheen
![]()
Precies wat ik dacht, alleen kan je bij mij dat 'voorlopig' wel weglaten.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:01 schreef Sjeen het volgende:
Grappig, ik zou best wel weer zwanger willen zijn... Maar ik wil (voorlopig) eigenlijk geen tweede kindje![]()
Hear hear.....quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:33 schreef m@x het volgende:
Vergeet je trouwens niet dat er hier ook een hoop mensen meelezen/posten die dolgraag een keer mee willen maken wat het is om zwanger te zijn. Het is niet voor iedereen zo vanzelfsprekend dat je zwanger wordt en een kindje krijgt en dat maakt het dus wel speciaal. Ik kan me voorstellen dat jouw post op die mensen niet zo leuk overkomt.....
Nee maar een fijne zwangerschap met bijbehorende gevoelens ook nietquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:35 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hear hear.....
Je kunt een kind nu eenmaal niet bij de Wehkamp bestellen.![]()
Tja, het is kiezen of delen lijkt me...quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:36 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Nee maar een fijne zwangerschap met bijbehorende gevoelens ook niet![]()
Tja dat denk ik niet, als je blij bent ben je blij als je jezelf rot voelt voel jezelf rot.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:38 schreef Moonah het volgende:
[..]
Tja, het is kiezen of delen lijkt me...
Ja, die dagen hebben we toch allemaal? Zwanger of niet zwanger. Als volwassene zul je dat moeten kunnen handelen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:41 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Tja dat denk ik niet, als je blij bent ben je blij als je jezelf rot voelt voel jezelf rot.
Soms kan je hemel en aarde willen bewegen om je beter te voelen maar als het niet wil heb je niets te kiezen lijkt me zo.
Hm, is ook wel weer zo. Je kunt (en hoeft) ook niet op eieren te lopen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:43 schreef owlet het volgende:
Nogmaals, alle, echt álle begrip voor de pijn die ongewenste kinderloosheid met zich mee kan brengen. Het is niet mijn bedoeling iemand te kwetsen. Maar waar trek je de grens, in een topic wat gericht is op het hele verhaal om de zwangerschap. Met de nadruk op het héle verhaal.
Ik kan heel erg genieten van het feit dat er een kindje komt. Een kíndje! Zo maar, van mij en mijn vriend. Ik kan genieten van dat wonder, kan heel dankbaar zijn dat dat ons gegund is.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:38 schreef mallemeid het volgende:
Nouja, ik vind het wel vervelend om te lezen. Een zwangerschap kan toch niet alleen maar irritant en vervelend zijn? Er zijn toch wel momenten waarvan je wél kan genieten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |