abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 april 2006 @ 20:52:00 #176
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_37170609
mmm ik draag ook redelijk strakke truitjes en zal het toch nog wel even verborgen moeten houden.
Voorlopig gaat er als er nog niks duidelijk is over de indeling van komend jaar nog niks uit.
Kan nog wel eens meer dan een maand duren,
Nou dan zie je het echt wel hoor, enik ga echt niet ineens slobbertruien dragen
(ben het er niet mee eens...)

Verder werk ik tot aan mijn verlof fulltime en hoop dat ook vol te houden, er is me al anders aangeboden, maar dat wil ik nog niet.
Krijg anders ook mijn verloftijd minder uitbetaald, vind ik wel zonde.
Hoef zoiezo na de grote vakantie maar paar weekjes te werken!
pi_37171065
Kom ff klagen hier hoor. Ben het zwanger zijn zooooo zat Ik vind het echt helemaal nix aan. Alles doet me zeer en word helemaal gek van dat gebeuk in mijn buik.
Ben ik al 40 weken??

Maar verder gaat het wel goed hier hoor en ja ben ook wel blij dat we een kindje krijgen, maar waarom met al dat zwangere gedoe eromheen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_37171611
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 21:13 schreef MeNicole het volgende:
Kom ff klagen hier hoor. Ben het zwanger zijn zooooo zat Ik vind het echt helemaal nix aan. Alles doet me zeer en word helemaal gek van dat gebeuk in mijn buik.
Ben ik al 40 weken??

Maar verder gaat het wel goed hier hoor en ja ben ook wel blij dat we een kindje krijgen, maar waarom met al dat zwangere gedoe eromheen
Hihihi, MeNicole, zo denk ik er ook over. Ik wil absoluut niet klagen want ik heb totaal geen problemen, maar zwanger zijn is voor mij echt een noodzakelijk iets. Geen dromerige roze wolken hier eigenlijk. Ook geen zwarte, dat absoluut niet, en ik ben het ook niet zo zeer zat maar de verhalen van collega's dat "dit de móóiste tijd van je leven is" etc. slaan niet echt op mij.
Ik ben zwanger voor mijn kind en met alle liefde van de wereld. Maar voor mezelf hoeft het niet geloof ik
  vrijdag 21 april 2006 @ 21:40:29 #179
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_37171723
updeet ik doe nog steeds...........NIETS

af en toe eens wat huiswerk , beetje socializen , maar verder hélemaal niets.. oooeeeeeehhh ik ben sjów lui van aard
Net nog geprobeerd door de stad te wandelen, maar ik trek het gewoon niet met die harde buiken van me, en nu MOET ik wel steeds uitpuffen op terrasjes ..
pi_37171798
Ja precies. Ik hoor iedereen praten alsof zwanger zijn iets is dat je moet koesteren, dat dit een mooie tijd is. Bleh nou echt niet hoor. Tis inderdaad dat ik zwanger moet zijn omdat ik gewoon heel graag een kleintje wil. En vind het ook zo rot om te zeggen dat ik het nix aan vind omdat zoveel mensen met me zouden willen ruilen Maar het kan me echt niet snel genoeg gaan. En dan niet omdat ik nieuwsgierig ben naar ons kleintje (ok klein beetje wel) maar gewoon omdat ik er dan vanaf ben
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  vrijdag 21 april 2006 @ 21:54:15 #181
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_37172076
me nicole.. ik had dat zelfde gevoel als jij best wel... maar ik doe het zo weer over hoor
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Licht Ontvlambaar vrijdag 21 april 2006 @ 22:01:33 #182
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_37172242
Grappig, ik zou best wel weer zwanger willen zijn... Maar ik wil (voorlopig) eigenlijk geen tweede kindje
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 21 april 2006 @ 22:15:48 #183
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_37172621
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 22:01 schreef Sjeen het volgende:
Grappig, ik zou best wel weer zwanger willen zijn... Maar ik wil (voorlopig) eigenlijk geen tweede kindje
Precies wat ik dacht, alleen kan je bij mij dat 'voorlopig' wel weglaten.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_37172670
Ik vind het nu eigenlijk ook weer heel bijzonder. Het geeft zo'n speciaal gevoel
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 21 april 2006 @ 22:33:00 #185
3142 m@x
pi_37173042
Vergeet je trouwens niet dat er hier ook een hoop mensen meelezen/posten die dolgraag een keer mee willen maken wat het is om zwanger te zijn. Het is niet voor iedereen zo vanzelfsprekend dat je zwanger wordt en een kindje krijgt en dat maakt het dus wel speciaal. Ik kan me voorstellen dat jouw post op die mensen niet zo leuk overkomt.....
  vrijdag 21 april 2006 @ 22:35:32 #186
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37173128
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 22:33 schreef m@x het volgende:
Vergeet je trouwens niet dat er hier ook een hoop mensen meelezen/posten die dolgraag een keer mee willen maken wat het is om zwanger te zijn. Het is niet voor iedereen zo vanzelfsprekend dat je zwanger wordt en een kindje krijgt en dat maakt het dus wel speciaal. Ik kan me voorstellen dat jouw post op die mensen niet zo leuk overkomt.....
Hear hear.....

Je kunt een kind nu eenmaal niet bij de Wehkamp bestellen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 21 april 2006 @ 22:36:41 #187
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37173158
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 22:35 schreef Moonah het volgende:

[..]

Hear hear.....

Je kunt een kind nu eenmaal niet bij de Wehkamp bestellen.
Nee maar een fijne zwangerschap met bijbehorende gevoelens ook niet
  vrijdag 21 april 2006 @ 22:38:29 #188
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37173203
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 22:36 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Nee maar een fijne zwangerschap met bijbehorende gevoelens ook niet
Tja, het is kiezen of delen lijkt me...
pi_37173206
Nouja, ik vind het wel vervelend om te lezen. Een zwangerschap kan toch niet alleen maar irritant en vervelend zijn? Er zijn toch wel momenten waarvan je wél kan genieten?
pi_37173229
maar er wordt gewerkt aan een plaatsvervangende baarmoeder, zoiets als een couveuse maar dan direct na de reageerbuis
  vrijdag 21 april 2006 @ 22:41:16 #191
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37173276
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 22:38 schreef Moonah het volgende:

[..]

Tja, het is kiezen of delen lijkt me...
Tja dat denk ik niet, als je blij bent ben je blij als je jezelf rot voelt voel jezelf rot.
Soms kan je hemel en aarde willen bewegen om je beter te voelen maar als het niet wil heb je niets te kiezen lijkt me zo.
  vrijdag 21 april 2006 @ 22:42:34 #192
3142 m@x
pi_37173315
Zwanger zijn is ook niet altijd leuk hoor, ik was het op het laatst goed zat. Maar je kan ook proberen er het beste van te maken. Dat heb ik de laatste weken van mijn zwangerschap niet hard genoeg gedaan en dat vind ik best jammer. Dat stukje zou ik echt heel graag over willen doen. Gewoon wat meer genieten en het allemaal wat bewuster meemaken.

Heb je toevallig ook een linkje voor ons Poemojn
pi_37173342
Ja ho even.
Ik kan me heel erg goed voorstellen dat het vervelend is om zo'n post te lezen als je zelf dolgraag zwanger wilt worden. Net zo vervelend als het voor mij (en ik denk ook MeNicole)waarschijnlijk was om vrolijke bevallingsverhalen te horen na mijn (haar) miskraam.
Maar wil dat zeggen dat je alleen maar mag vertellen hoe leuk en mooi alles is? Dit is het zwangerschap en geboorte-topic. Lijkt mij dat ook dít soort dingen gepost mogen worden.

Wordt er hier ergens gesproken over dat het allemaal maar makkelijk en vrolijk MOET gaan? Dat het, omdat het niet zo voelt, dan dus oneerlijk of weet ik veel wat is? Geloof het niet.
Om dan meteen de wehkamp-vergelijking te maken vind ik niet helemaal eerlijk.

En de moeders die schrijven dat ze soms hun kinderen wel achter het behang willen plakken? Of de moeders die het niet leuk vinden dat hun hele leven soms alleen maar om de kinderen lijkt te draaien zonder dat ze zelf nog eens ouderwets weg kunnen? Moeten die ook hun mond maar houden omdat ze zich in hun handjes mogen knijpen dat ze kinderen hebben?

Nogmaals, alle, echt álle begrip voor de pijn die ongewenste kinderloosheid met zich mee kan brengen. Het is niet mijn bedoeling iemand te kwetsen. Maar waar trek je de grens, in een topic wat gericht is op het hele verhaal om de zwangerschap. Met de nadruk op het héle verhaal.
  vrijdag 21 april 2006 @ 22:44:19 #194
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37173353
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 22:41 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Tja dat denk ik niet, als je blij bent ben je blij als je jezelf rot voelt voel jezelf rot.
Soms kan je hemel en aarde willen bewegen om je beter te voelen maar als het niet wil heb je niets te kiezen lijkt me zo.
Ja, die dagen hebben we toch allemaal? Zwanger of niet zwanger. Als volwassene zul je dat moeten kunnen handelen.

Ik vind het een beetje ondankbaar/ verwend overkomen.
Maar that's me.
  vrijdag 21 april 2006 @ 22:44:33 #195
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37173360
C'est vrai M@x en het beste er van maken is inderdaad gewoon het enige dat je nog kan doen, dat ben ik wel met je eens.

Ik vind alleen dat je soms wel gewoon lekker mag klagen over dingen die voor andere mensen misschien pijnlijk of rot zijn. Ik hoef van mezelf niet altijd rekening te houden met het verdriet van een ander.
pi_37173407
m@x: dit verzonnen verhaal op http://www.borstvoeding.c(...)ke_zwangerschap.html berust volgens de schrijfster op een werkelijke ontwikkeling dwz dat voor mensen die zelf geen baarmoeder hebben bijv onderzocht wordt of zo'n oplossing mogelijk is. Ik kan het zo snel niet terugvinden maar ze had er toen wel linkjes bij gepost. weet alleen niet meer welk bv-forum.
pi_37173417
Oh maar ik kan best begrijpen dat het soms best zwaar is en lastig en alles, maar het komt op mij over of vind MeNicole het alleen maar vervelend en pijnlijk. Dat vind ik niet leuk om te lezen.
  vrijdag 21 april 2006 @ 22:46:34 #198
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37173429
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 22:43 schreef owlet het volgende:
Nogmaals, alle, echt álle begrip voor de pijn die ongewenste kinderloosheid met zich mee kan brengen. Het is niet mijn bedoeling iemand te kwetsen. Maar waar trek je de grens, in een topic wat gericht is op het hele verhaal om de zwangerschap. Met de nadruk op het héle verhaal.
Hm, is ook wel weer zo. Je kunt (en hoeft) ook niet op eieren te lopen.
pi_37173483
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 22:38 schreef mallemeid het volgende:
Nouja, ik vind het wel vervelend om te lezen. Een zwangerschap kan toch niet alleen maar irritant en vervelend zijn? Er zijn toch wel momenten waarvan je wél kan genieten?
Ik kan heel erg genieten van het feit dat er een kindje komt. Een kíndje! Zo maar, van mij en mijn vriend. Ik kan genieten van dat wonder, kan heel dankbaar zijn dat dat ons gegund is.
Ik kan genieten van het inrichten van de babykamer, het fantaseren over hoe het straks zal zijn en het discussieren met mijn moeder over borstvoeding en kinderopvang. En al die dingen dóe ik ook. Volop.

Maar dat dromerige roze wolk gevoel wat sommige van mijn kennissen omschrijven geldt voor mij niet. En daar zit geen waardeoordeel aan vast, welke kant dan ook op. Ik was er wel verbaasd over, had gedacht dat ik er anders onder zou zijn.
  vrijdag 21 april 2006 @ 22:48:45 #200
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37173490
Maar wellicht praat ik ook anders over 20 weken..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')