Cattie, ik hoop ook dat ik zo'n openbarende droom heb als jij en dat we dan eindelijk die ene speciale jongensnaam hebben. Want alweer is de twijfel toegeslagen over het laatste verzinsel.
![]()
Bij de vk geweest en alles was goed. Dat plotselinge vasthouden van meer vocht heeft ook met de omslag van het weer te maken en het paste ook bij de duur van de zwangerschap. Holadiejee...
Bloeddruk was prima, hB en glucose ook. Terwijl ik dacht dat mijn hB aan de lage kant zou zijn ivm die vermoeidheid. Maar was 8.1 dus echt prima. Het zijn gewoon de hormonen. Toen ging ze voelen hoe de kabouter lag en hoe diep.
Het kindje is al volledig ingedaald!
![]()
Dus mijn vermoeden was juist, die menstruatiekrampen waren idd indalingsweëen geweest. Koppie lag diep in de bekken.
Theoretisch gezien kan de baby alsnog draaien, maar de kanzen worden wel steeds kleiner.
![]()
En ik werd nog getrakteerd op een echo, aangezien de afspraak na mij was komen te vervallen. Heerlijk naar het kaboutertje zitten gluren.
![]()
Er was een stagiaire bij en we hadden het toevallig over het geslacht (wat we dus niet willen weten) en de vk zei: "Maar ik heb het al gezien hoor." (zie je wel toch een jongen, dacht ik)
Stagiaire: "Kan het zijn dat ik het dan ook gezien heb?"
"Nee." (toch een meisje dan?
![]()
)
Volgens de vk was deze niet preuts iig, lag wijd met de benen open. Maar ik weet het dus nog steeds niet. Gelukkig maar, had ik wel jammer gevonden anders.