Nee, da's dan toch anders. Ik heb 3x eerder samengewoond, uit een soort onbezonnenheid, "Oh leuk, ja doen we, ik heb nu toch geen leuk eigen huis", dat soort argumenten.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan op slag weer een soort van puber toch?![]()
ja, die dromen.... vreselijk idioot soms!quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:21 schreef Neuk het volgende:
Mijn dromen dan:
Droomde ik gister over hele grote eieren, vandaag belde ik 2 van mijn broers dat het kind er was. Kijken ze in de wieg, ligt daar een baby met het hoofd van mijn 3e broer
Ja ok, maar toch... ik bedoelde idd het spannende 'wat is dit echt' zeg maar. Het volwassen enzo.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:17 schreef Moonah het volgende:
Nee, da's dan toch anders. Ik heb 3x eerder samengewoond, uit een soort onbezonnenheid, "Oh leuk, ja doen we, ik heb nu toch geen leuk eigen huis", dat soort argumenten.
Terwijl nu voelt het heel erg echt en serieus en volwassen.![]()
Naja, dat ben ik inmiddels natuurlijk ook al lang.![]()
Ik ook hoor.quote:
En dat vond ik zo moeilijk tijdens mijn zwangerschap. Ik was ook zo iemand die niet op een roze wolk zat. Wel wat klachten, maar geen super zware zwangerschap, en toch ook niet die roze wolk. Maar dat dan nergens kwijt kunnen want je MOET genieten van je zwangerschap. Tuurlijk ben je blij dat je zwanger bent en dat je een kind krijgt en zijn er genoeg momenten dat je er volop van geniet. Maar er zijn -helaas- ook momenten dat je er even wat minder van geniet, en hoe suf die kwaaltjes misschien zijn/lijken, op dat moment zit je dat dan dwars. En ik vind dat je dat ook gewoon moet kunnen zeggen. En natuurlijk moet het negatieve niet overheersen, maar dat is hier nu totaal niet het geval naar mijn idee.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:02 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond dat zo stom, je krijgt toch een kindje! Hoe durf je dan te klagen zeg maar.
Ja dat is zo. Misschien hebben sommige idd dat ze een dagje een dip hebben. maar dat heb ik dus absoluut niet. Heb denk ik al met al 3 weken leuk gevonden om zwanger te zijn. Dat was week 17 t/m week 20. Dus nu al 5 weken weer niet.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:23 schreef Tamea het volgende:
Jij drukt dus precies uit wat ik wilde zeggen texelonia, maar wat ik niet helemaal goed verwoord kreeg.
En ik denk dat dingen en emoties hier gauw heel extreem lijken omdat het moment opnames zijn. Misschien voelt iemand zich 10 minuten later alweer een stuk roze wolkeriger (al dan niet door t even hier kwijt te kunnen), maar post dat dan niet omdat ze iets heel anders is gaan doen.
Ik vind het altijd zo'n dooddoener dat er in dit soort situaties wordt geroepen dat je het maar niet moet lezen als het je niet bevalt (ehm, misschien niet zo'n gepaste term in deze contextquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:46 schreef texelonia het volgende:
Owjah en niet lullig bedoeld ofzow, maar dit is een topic over zwangerschap en geboorte. Kan me goed voorstellen dat zulke klaag-dingetjes niet leuk zijn om te lezen voor mensen die dolgraag zwanger zouden willen worden maar waarbij dat helaas niet lukt. Maar no offence, dan is dit misschien niet het beste topic om mee te lezen.... Daarnaast kan ik me ook goed voorstellen dat als iemand loopt te zwijmelen over de leuke kanten van de zwangerschap, dat iemand die ongewenst kinderloos is dat ook pijnlijk kan vinden om te lezen.
Ja..........quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:29 schreef Catootje het volgende:
27 november 2006: Tajno
5 december 2006: Mwanatabu
9 december 2006: Stiekemurd![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |