Ik heb zo'n canyon 1gb mp3 speler bij de blokker gekocht geloof ik.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:31 schreef Darow het volgende:
Aangezien dit de centrale topic is van dit subforum post ik hier maar mijn vraag, zoniet sorry voor offtopic gaan.
Ik wil graag een nieuwe mp3 speler en heb deze gevonden:
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=9000000005454077&Section=SCE
Het is een canyon, nu is mijn vraag of iemand ervaring heeft met dit merk. Ik ken het hele merk niet en vind het ook maar bar weinig informatie over.
Ik heb je setup even in een aantal andere webshops ingevoerd en dan kom ik rond de 650-700 euro uit (incl. assemblage). Voor een vaste winkel is 810 een redelijk normale prijs denk ik. Maar je kast, boxen en toetsenbord staan niet in het lijstje, had je die al liggen of ben je die vergeten te noemen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:59 schreef JH87 het volgende:
Hm, stom dat ik deze topic nu pas tegenkom. Nou ja, kan ik tenminste nog zien of ik nu een goede aankoop heb gedaan of niet..
Recom Power Engine 450 ATX voeding
Asus P5VD2-MX S775 (mATX)
Intel Core 2 Duo E6320 1.86GHZ
2x 1Gb DDR2 PC5300 667MHz
WD 500GB 16MB (SATAII) (+160 GB)
Asus EN8500GT Sil. 256MB PCIe
Pinnacle PCTV Analog PCI 50i
Samsung DVD ROM speler 16x
NEC 5170 DVD +/- Rewr 18x
Interne cardreader 3,5 inch
Muis
En dat alles (incl. assemblage-dinges) voor 810 euro.
En ja, ik speel weinig spellen. Qua videokaart had 't dus niet beter (lees: duurder) gehoeven.
thanks, dan denk ik dat ik me deze wel ga aanschaffen, nog even snel kijken wat ze in de mediamarkt hebben.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb zo'n canyon 1gb mp3 speler bij de blokker gekocht geloof ik.
dat was een mp3 speler, dus niet die ene met videoondersteuning.
Ik vind het een prima dingetje hoor, levert hetzelfde geluid als een iKots, maar dan 3 keer zo goedkoop.
Dat zijn geen hoge eisen als je budget 1000 euro isquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:44 schreef donroyco het volgende:
Ik zoek voor mijn nieuwe school een laptop.... de prijs mag maximaal 1000 euro zijn..Wat moet er in zitten van school?
- Intel Pentium M
- Windows XP Professional
- 512 MB intern geheugen
- Harde schijf van 60 GB
- Wireless netwerkkaart 802.11b/g
- Aansluiting: FirewireWat wil ik erin hebben?
in ieder geval...
- 1 GB intern geheugen
- Aansluiting: Firewire
- Harde schijf van 100 GB
- USB-uitgangen aan de achterkant.. (stoor me eraan als ze aan de zijkant zitten:()
- Intel Pentium M
- Windows XP ProfessionalWat moet ie zeker kunnen draaien?
- Photoshop
(- Adobe Illustrator)
- Gebruikelijke Windowsfeatures..
Over de processor heb ik nog een vraag: moet dat per se een Pentium M zijn? Of kijken ze daar helemaal niet naar op de HAN? Dan mag het ook een andere processor zijn...
Liefst verkrijgbaar bij een winkel en geen webwinkel... Bij voorbaat dank![]()
15,4 inch graag... moet het wel meezeulen naar school... En wat betreft het budget, lager is natuurlijk altijd meegenomen, ook al hoef ik het zelf niet te betalenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat zijn geen hoge eisen als je budget 1000 euro is
De meeste laptops hebben tegenwoordig een dual core processor, Core 2 Duo dus. Waarschijnlijk kan je dat dus het beste nemen. Of een AMD Turion64. Persoonlijk vind ik Intel beter
Hoe groot moet het scherm eigenlijk zijn?
mm.. over Dell sta ik niet te springen... maar issie in een normale winkel te koop? En ik zie nergens specs, wel mooie foto's...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:42 schreef Hijacking het volgende:
donroyco ik ben toevallig ook opzoek naar een laptop voor volgend jaar een erg mooie is de dell xps m1330 erg gaaf design alleen 150 euro boven mijn maximale budget![]()
( 950 euries )
http://www.engadget.com/2(...)-the-dell-xps-m1330/
Dell is goed tegenwoordig. Neem geen Acer, de hardware is top, goedkoop, maar de service is zwaaaar bagger.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:55 schreef donroyco het volgende:
[..]
mm.. over Dell sta ik niet te springen... maar issie in een normale winkel te koop? En ik zie nergens specs, wel mooie foto's...![]()
site van dell staat die op http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/xpsnb_m1330?c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:55 schreef donroyco het volgende:
[..]
mm.. over Dell sta ik niet te springen... maar issie in een normale winkel te koop? En ik zie nergens specs, wel mooie foto's...![]()
Heb je ook mijn eerste berichtje gelezen... alleen in een winkel...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:10 schreef Hijacking het volgende:
[..]
site van dell staat die op http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/xpsnb_m1330?c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs
bohh als die 700 euro was had ik niet getwijfeld maar 950 is me net iets te hoog![]()
Preciesquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:26 schreef Hijacking het volgende:
daar kun je hem waarss niet vinden :p
Ik heb anders goede ervaringen met de Acer service. Bij RMA aanvraag kwam UPS de laptop ophalen en een week later had ik hem weer terug.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dell is goed tegenwoordig. Neem geen Acer, de hardware is top, goedkoop, maar de service is zwaaaar bagger.
Als je wilt designen moet je sowieso geen shared videokaartje![]()
Iemand nog suggestiesquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:44 schreef donroyco het volgende:
Ik zoek voor mijn nieuwe school een laptop.... de prijs mag maximaal 1000 euro zijn..Wat moet er in zitten van school?
- Intel Pentium M
- 512 MB intern geheugen
- Harde schijf van 60 GB
- Aansluiting: FirewireWat wil ik erin hebben?
in ieder geval...
- 1 GB intern geheugen
- Aansluiting: Firewire
- Harde schijf van 100 GB
- USB-uitgangen aan de achterkant.. (stoor me eraan als ze aan de zijkant zitten:()
- Intel Pentium M
- 15,4 inch scherm...Wat moet ie zeker kunnen draaien?
- Photoshop
(- Adobe Illustrator)
- Gebruikelijke Windowsfeatures..
Over de processor heb ik nog een vraag: moet dat per se een Pentium M zijn? Of kijken ze daar helemaal niet naar op de HAN? Dan mag het ook een andere processor zijn...
Liefst verkrijgbaar bij een winkel en geen webwinkel... Bij voorbaat dank![]()
Heb een Acer Aspire 5633 gekochtquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:40 schreef Geqxon het volgende:
Een USB-poort aan de achterkant, leuk! Dat je zo lekker over je laptop mag klimmen om erbij te komen.
Aan de zijkant is enorm relaxed man
Dank je... hij heeft er 2 aan de linkerzijkant en twee rechtsachterquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:18 schreef Geqxon het volgende:
Veel pelzier ermee! USB poorten aan de zijkant is met een USB-stick vaak erg gemakkelijk
Degene die ik heb gekocht.. lol.. niet te duur (800 euro bij Dynabyte).. ziet er goed uit qua design, heeft een 15,4 inch scherm, dus is ook nog makkelijk mee te nemen. Wat ik erin heb zitten is wel snel, maar er zijn versies die iets minder snel zijn.. (1024 MB ipv 2x1024MB en kleinere harddisk..) Het betreft hier een Acer Aspire 5633 WLMi...quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:30 schreef Hijacking het volgende:
Ik zoek een leuke laptop
budget 800 euro
mooi design + niet al te groot formaat
redelijk snel
Iemand ideeen ?
quote:
Welke winkel is dat?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:04 schreef DennisMoore het volgende:
[img=578xnull]http://home.casema.nl/jan.pieter/nieuwepc.jpg[/img]
[leek] Is dit wat? [/leek]?
Hmm, dunno, deze stond in de BestBuy van de twiekerts.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:51 schreef RacerDKB het volgende:
Zou je niet beter een mobotje nemen van 90-110 euro?
quote:We hebben ervoor gekozen om het systeem uit te rusten met een moederbord gebaseerd op de P35-chipset. Deze chipset biedt net iets betere prestaties dan de vorige generatie Intel-chipsets en is beter op de toekomst voorbereid met ondersteuning voor processors met een 1333MHz-fsb. Het moederbord kan dus overweg met een Core 2 Duo E6750-processor. Het Asus P5K-E-moederbord is een uitstekend P35-moederbord en biedt onder andere gigabit ethernet, wifi, onboard geluid, serial ata raid en pci express x16. Prettig is het feit dat het moederbord passief gekoeld wordt.
Systeem wat erboven staat zou me 330 euro kosten, goede prijs lijkt me, toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:53 schreef dikkedorus het volgende:
Voor goedkope eerstehands hardware kan je het beste gewoon aanbiedingen in de gaten houden, en wat rondbellen naar winkels in de buurt. Voor 300 euro kan je een kant-en-klare kast kopen die alles doet wat je wilt. Je kan ook zelf gaan samenstellen, maar veel winst zal je er niet mee maken.
Ik denk dat dit de beste keus is. Al vind ik de prijs wat aan de lage kant voor zo'n systeem. Verder lijkt het me niet dat er geen voeding en moederbord bij zitten, ik denk dat ze die gewoon zijn vergeten erbij te zetten. Je zou voor de zekerheid even een mailtje kunnen sturen naar het bedrijf.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:35 schreef Airforce1 het volgende:
nr 3 ¤ 499.00
CITYPC SYSTEEM X2
behuizing: Kast Zwart / Zilver
Processor: Amd Athlon 4200+ X2 2.2GHZ
Geheugen: 2048MB DDR2 667 Mhz
Grafisch: Geforce 8500 GT 512 MB
Harddisk: 320 GB 7200rpm S-Ata 2
DVDBrander: 16x +/- Dual layer
Geluid: Sound 8-kanaals (7.1)
Netwerk: 10/100 Fast Ethernet
Interfaces: 6x USB 2.0, 2x PS/2
Software: Drivers, Geen Windows
Ok dankje, zal ze wel even mailen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:57 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de beste keus is. Al vind ik de prijs wat aan de lage kant voor zo'n systeem. Verder lijkt het me niet dat er geen voeding en moederbord bij zitten, ik denk dat ze die gewoon zijn vergeten erbij te zetten. Je zou voor de zekerheid even een mailtje kunnen sturen naar het bedrijf.
De prijsquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:55 schreef Airforce1 het volgende:
En bij veel systemen zit de videokaart al op het moederbord, wat is daar het voordeel van in plaats van een losse?
Thanks again Devolution,quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:02 schreef Devolution het volgende:
[..]
De prijsEen losse videokaart is vaak duurder, maar heeft veel betere prestaties. het kost soms wel meer stroom en een PCI-e/AGP/PCI slot, maar daar krijg je wel fatsoenlijke prestaties voor terug.
De onderste pc is in de meeste genoemde onderdelen beter, maar de videokaart is wel 'slechter' (de 7600GT presteert beter dan de 8500GT). Verder kan het ook aan niet-genoemde onderdelen liggen dat de bovenste PC duurder is (denk aan betere computerkast/voeding etc.). Of ze hebben gewoon niet goed opgelet bij het opstellen van de prijzenquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:00 schreef Airforce1 het volgende:
Zit nog even verder te kijken op de site van een winkel en nu zie ik deze staan
CITYPC GAME PC ¤ 529.00
Processor: AMD Athlon 3800+ X2 2.0 Ghz
Geheugen: DDR2 1024MB 667Mhz
Grafische kaart: Nvidia 7600GT 256MB
Harde schijf: 250GB Sata2
DvdBrander: 16X +/- Dual Layer, Lightscribe
Behuizing: Zwart/Zilver 400Watt
Interfaces: 4 x Usb, 2x Ps2,
Netwerk: LAN 1Gbit
Software: Geen O.S., Alleen Hardware drivers.
en nu begin ik wat te twijfelen waarom onderstaande pc van de zelfde winkel goedkoper is
en met specs. beter is??
CITYPC SYSTEEM X2 ¤ 499.00
Behuizing: Kast Zwart / Zilver
Processor: Amd Athlon 4200+ X2 2.2GHZ
Geheugen: 2048MB DDR2 667 Mhz
Grafisch: Geforce 8500 GT 512 MB
Harddisk: 320 GB 7200rpm S-Ata 2
DVDBrander: 16x +/- Dual layer
Netwerk: 10/100 Fast Ethernet
Interfaces: 6x USB 2.0, 2x PS/2
Software: Drivers, Geen Windows