Welke winkel is dat?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:04 schreef DennisMoore het volgende:
[img=578xnull]http://home.casema.nl/jan.pieter/nieuwepc.jpg[/img]
[leek] Is dit wat? [/leek]?

Hmm, dunno, deze stond in de BestBuy van de twiekerts.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:51 schreef RacerDKB het volgende:
Zou je niet beter een mobotje nemen van 90-110 euro?
quote:We hebben ervoor gekozen om het systeem uit te rusten met een moederbord gebaseerd op de P35-chipset. Deze chipset biedt net iets betere prestaties dan de vorige generatie Intel-chipsets en is beter op de toekomst voorbereid met ondersteuning voor processors met een 1333MHz-fsb. Het moederbord kan dus overweg met een Core 2 Duo E6750-processor. Het Asus P5K-E-moederbord is een uitstekend P35-moederbord en biedt onder andere gigabit ethernet, wifi, onboard geluid, serial ata raid en pci express x16. Prettig is het feit dat het moederbord passief gekoeld wordt.

Systeem wat erboven staat zou me 330 euro kosten, goede prijs lijkt me, toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:53 schreef dikkedorus het volgende:
Voor goedkope eerstehands hardware kan je het beste gewoon aanbiedingen in de gaten houden, en wat rondbellen naar winkels in de buurt. Voor 300 euro kan je een kant-en-klare kast kopen die alles doet wat je wilt. Je kan ook zelf gaan samenstellen, maar veel winst zal je er niet mee maken.

Ik denk dat dit de beste keus is. Al vind ik de prijs wat aan de lage kant voor zo'n systeem. Verder lijkt het me niet dat er geen voeding en moederbord bij zitten, ik denk dat ze die gewoon zijn vergeten erbij te zetten. Je zou voor de zekerheid even een mailtje kunnen sturen naar het bedrijf.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:35 schreef Airforce1 het volgende:
nr 3 ¤ 499.00
CITYPC SYSTEEM X2
behuizing: Kast Zwart / Zilver
Processor: Amd Athlon 4200+ X2 2.2GHZ
Geheugen: 2048MB DDR2 667 Mhz
Grafisch: Geforce 8500 GT 512 MB
Harddisk: 320 GB 7200rpm S-Ata 2
DVDBrander: 16x +/- Dual layer
Geluid: Sound 8-kanaals (7.1)
Netwerk: 10/100 Fast Ethernet
Interfaces: 6x USB 2.0, 2x PS/2
Software: Drivers, Geen Windows

Ok dankje, zal ze wel even mailen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:57 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de beste keus is. Al vind ik de prijs wat aan de lage kant voor zo'n systeem. Verder lijkt het me niet dat er geen voeding en moederbord bij zitten, ik denk dat ze die gewoon zijn vergeten erbij te zetten. Je zou voor de zekerheid even een mailtje kunnen sturen naar het bedrijf.

De prijsquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:55 schreef Airforce1 het volgende:
En bij veel systemen zit de videokaart al op het moederbord, wat is daar het voordeel van in plaats van een losse?

Thanks again Devolution,quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:02 schreef Devolution het volgende:
[..]
De prijsEen losse videokaart is vaak duurder, maar heeft veel betere prestaties. het kost soms wel meer stroom en een PCI-e/AGP/PCI slot, maar daar krijg je wel fatsoenlijke prestaties voor terug.

De onderste pc is in de meeste genoemde onderdelen beter, maar de videokaart is wel 'slechter' (de 7600GT presteert beter dan de 8500GT). Verder kan het ook aan niet-genoemde onderdelen liggen dat de bovenste PC duurder is (denk aan betere computerkast/voeding etc.). Of ze hebben gewoon niet goed opgelet bij het opstellen van de prijzenquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:00 schreef Airforce1 het volgende:
Zit nog even verder te kijken op de site van een winkel en nu zie ik deze staan
CITYPC GAME PC ¤ 529.00
Processor: AMD Athlon 3800+ X2 2.0 Ghz
Geheugen: DDR2 1024MB 667Mhz
Grafische kaart: Nvidia 7600GT 256MB
Harde schijf: 250GB Sata2
DvdBrander: 16X +/- Dual Layer, Lightscribe
Behuizing: Zwart/Zilver 400Watt
Interfaces: 4 x Usb, 2x Ps2,
Netwerk: LAN 1Gbit
Software: Geen O.S., Alleen Hardware drivers.
en nu begin ik wat te twijfelen waarom onderstaande pc van de zelfde winkel goedkoper is
en met specs. beter is??
CITYPC SYSTEEM X2 ¤ 499.00
Behuizing: Kast Zwart / Zilver
Processor: Amd Athlon 4200+ X2 2.2GHZ
Geheugen: 2048MB DDR2 667 Mhz
Grafisch: Geforce 8500 GT 512 MB
Harddisk: 320 GB 7200rpm S-Ata 2
DVDBrander: 16x +/- Dual layer
Netwerk: 10/100 Fast Ethernet
Interfaces: 6x USB 2.0, 2x PS/2
Software: Drivers, Geen Windows