quote:General specifications
Country of origin Great Britain
Produced in 1964
Numbers built 963
Body design N/A
Weight 625 kilo / 1377.9 lbs
Drivetrain
Engine: Straight 4
Engine Location: Front , transversely mounted
Displacement: 0.970 liter / 59.2 cu in
Valvetrain: 2 valves / cylinder, OHV
Fuel feed: 2 SU HS2 Carburetors
Aspiration: Naturally Aspirated
Gearbox: 4 speed Manual
Drive: Front wheel drive
Performance figures
Power: 65 bhp / 48 KW @ 6500 rpm
Torque: 75 Nm / 55 ft lbs @ 3500 rpm
BHP/Liter: 67 bhp / liter
Power to weight ratio: 0.1 bhp / kg
Top Speed: 148 km/h / 92 mph
Ik denk dat ik het niet doequote:Peter Fert
<j***.com> to me
More options 5:57 pm (3 minutes ago)
Dear candidate,
We've obtained your details from careerbuilder,
and consider you an ideal candidate for the HOME-BASED job position
detailed below.
The RUSSIAN SAFARI is one of the first independent outfitting agencies
in Russia. The company was established in 1976 and since that time
we have had hundreds of satisfied clients from all over the world.
We offer hunting, fishing and adventure travel tours in many parts
of the Russian Federation and Central Asia, as well as in many other
countries, including Argentina, Bulgaria, Hungary, Romania, Pakistan
and Mongolia.
INVEST YOUR TALENT WITH A COMPANY THAT WILL INVEST IN YOU.
Searching for reliable candidates locally and nationwide to join our
team. Fast growing company, training, skill building, hunting, fishing
and traveling across the world. Flexible work hours.
Perfect opportunities. Great bonuses!
We need sharp, dynamic people to help us create, engineer, market
and deliver our service worldwide. If you're the kind of person
who loves challenge, change and running circles around the competition,
we invite you to learn more about our company.
We value self-motivated individuals who want to contribute their talents
to help us continue the success of the Company.
JOB POSITION: LOCAL REPRESENTATIVE
Home based position. Perfect career opportunities.
Part-time employment relationship. Salary: USD $3000/month.
Monthly bonus up to USD $1000. Instant salary payouts.
INTERESTED AND READY TO APPLY? CALL TOLL FREE NOW: 1-800-882-3103
Peter Fert.
--
RUSSIAN SAFARI, LLC.
5715 KRASNAYA STR
MOSCOW, RUSSIA 101000
Tel (USA): +1-800-882-3103
Baan in Rusland, maar wel een Amerikaans nummer draaien?quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Gave OP!
Ik krijg net een baan aangebodne per mail
[..]
Ik denk dat ik het niet doe
ja maar ik dacht dat jullie bedoelden voor het achteruit rijdenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:04 schreef BaraCuda het volgende:
Oh toen ik les had was het bij baan verwisselen of afslaan...
Binnen spiegel buiten spiegel over schouder kijken
natuurlijkquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb het natuurlijk over gehoer met sanitair, meubilair en keukengerij.
of je zet op de meest linkse van 3 banen gaat naar de middelste en is een andere mongool schuin achter je op de meest rechtse zo handig om ook naar de middelste baan te gaanquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja maar ik dacht dat jullie bedoelden voor het achteruit rijden![]()
Als ik van rij baan wissel dan kijk ik zeker over mijn schouder aangezien er vaak genoeg een oetlul psies in je dooie hoek rijd.![]()
Achteruit rijden ook alleen op spiegels ja...quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja maar ik dacht dat jullie bedoelden voor het achteruit rijden![]()
Als ik van rij baan wissel dan kijk ik zeker over mijn schouder aangezien er vaak genoeg een oetlul psies in je dooie hoek rijd.![]()
terwijl ze er totaal geen reden voor hebben, daar kan ik pas niet tegen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:08 schreef M5 het volgende:
[..]
of je zet op de meest linkse van 3 banen gaat naar de middelste en is een andere mongool schuin achter je op de meest rechtse zo handig om ook naar de middelste baan te gaan
die voorkant is wel heel lelijkquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:10 schreef M5 het volgende:
vandaag arriveerde dit misbaksel op m'n werk![]()
[afbeelding]
de eerste van velen
ja tuurlijk maar als er veel verkeer is. Maar bij vele autos is de dode hoek verschillend. In mijn Jeep had ik er weinig last van, maar in mijn Alfa heb je wel een dodehoek en als iemand daar rijd dan kan je 10x spiegelen maar als je niet even over je schouder kijkt gaat het toch echt foutquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Achteruit rijden ook alleen op spiegels ja...
Maar baan wisselen niet, als vaak genoeg spiegelt moet je eigenlijk precies weten wat er om je heen allemaal rijdt
Daar heeft Ford een neusje voor, deze stond eind vorige week voor 't eerst op het terreinquote:
Lust je die wel ja?quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nou lekker, doe maar een boterkoek dan![]()
Bij rijvaardigheids cursus heb ik spiegels leren afstellen zodat je geen dode hoe meer hebtquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja tuurlijk maar als er veel verkeer is. Maar bij vele autos is de dode hoek verschillend. In mijn Jeep had ik er weinig last van, maar in mijn Alfa heb je wel een dodehoek en als iemand daar rijd dan kan je 10x spiegelen maar als je niet even over je schouder kijkt gaat het toch echt fout
das voor je dooie hoek, en die zit zo'n beetje pal naast je bij de buitenspiegelquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:04 schreef BaraCuda het volgende:
Oh toen ik les had was het bij baan verwisselen of afslaan...
Binnen spiegel buiten spiegel over schouder kijken
ja das bij nieuwere auto's geen probleem. Die afstel techniek word je bij de trainingsdag voordat je gaat chauffeuren ook bij gebracht.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bij rijvaardigheids cursus heb ik spiegels leren afstellen zodat je geen dode hoe meer hebt![]()
In je buitenspiegels zie je dan je eigen auto niet meer... maar als de auto uit je binnenspiegel verdwijnt dan komt hij in je buitenspiegel erin... dus je hebt hem altijd in beeld![]()
Die smaken toch niet naar boter manquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
klein stukje, als ze maar niet te botereg zijn
ja verschrikkelijk, ben maar boos op mezelf geworden en geeist dat ik moest kappen. Vieze boer die ik benquote:
Ja tis ff wennen... maar wil nu niet meer zonderquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja das bij nieuwere auto's geen probleem. Die afstel techniek word je bij de trainingsdag voordat je gaat chauffeuren ook bij gebracht.
Maar goed ik vind het prettiger om een stukje van mijn auto te kunnen zien, vooral in de stad handig![]()
Arm jongquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja verschrikkelijk, ben maar boos op mezelf geworden en geeist dat ik moest kappen. Vieze hoer die ik ben![]()
linkerbaan plakkenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:19 schreef M5 het volgende:
je kunt ook gewoon zorgen dat je altijd de snelste bent, dan hoef je alleen maar voor je te kijken
nou wel heeeeel machtig en zoet enzoquote:
m'n eerste rijles was gelijk het centrum in, man man man wat heb ik me geergert aan de fietsersquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja tis ff wennen... maar wil nu niet meer zonder
Als ik amsterdam rij kijk ik wel de hele tijd om me heen met al die KUT fietsers![]()
Dat is het kutste van heel amsterdam al die shitfietsers die denken dat ze god zijn![]()
Linkersplakkers ga ik altijd rechts voorbijquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
linkerbaan plakken![]()
![]()
wel grappig:
-met peug=alleen rechterbaan
-met jeep= alle banen wanneer en hoe je maar wil
-met alfa= linkerbaan en planken
En toen werden de Marokkanen boos en schopten je helemaal lam?quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
nou wel heeeeel machtig en zoet enzo
Doet me denken aan de Marokkaanse traktaties die ik wel eens uitgekotst heb op m'n werk [afbeelding]
Ben benieuwd of ze in amsterdam bij examen ook milder zijn met al die kuthufters om je heenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
m'n eerste rijles was gelijk het centrum in, man man man wat heb ik me geergert aan de fietsers![]()
![]()
naah tenzij ik in mijn binnenspiegel zie dat er een nog grotere aso voorbij wilquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Linkersplakkers ga ik altijd rechts voorbij![]()
denk het niet... en ik denk dat je beter in Amsterdam kunt lessen en afrijden dan in een boeren gatquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze in amsterdam bij examen ook milder zijn met al die kuthufters om je heen![]()
Met de eisen zoals die in breda zijn/waren kun je gewoon niet slagen in amsterdam![]()
Als er iemand harder wil willen ze vaak racenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
naah tenzij ik in mijn binnenspiegel zie dat er een nog grotere aso voorbij wil
Maar er zijn er verdacht weinig die harder dan mij rijden![]()
Breda is geen boeren gatquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
denk het niet... en ik denk dat je beter in Amsterdam kunt lessen en afrijden dan in een boeren gat
Reed die voor je zo zacht dan?quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
ik moets vandaag ook over een weg met heel veel fietsers rijden
en er reed ook nog eens een lesauto voor me dus dat schoot al helemaal niet op![]()
Waar ligt Breda?quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Breda is geen boeren gat![]()
Maar dat ben ik wel met je eens ja![]()
quote:
zeker wel, maar 't gaat me prima af in hufterig druk verkeerquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
denk het niet... en ik denk dat je beter in Amsterdam kunt lessen en afrijden dan in een boeren gat
ja idd daar ben ik ook altijd para voor, als er iemand flink hard nadert terwijl je zelf ook aardig door rijd dan ga ik snel aan de kant en gas losquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als er iemand harder wil willen ze vaak racen
Dan laat ik ze vaak voorbij, kijk ik even of er geen Kut klpd in zit en dan ga ik er weer achteraan/voorbij
flink toeteren en scheldenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
ik moets vandaag ook over een weg met heel veel fietsers rijden
en er reed ook nog eens een lesauto voor me dus dat schoot al helemaal niet op![]()
alles buiten de Randstad is 1 groot boerengatquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Breda is geen boeren gat![]()
Maar dat ben ik wel met je eens ja![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
alles buiten de Randstad is 1 groot boerengat![]()
je Yugofryske roots, wat doe jequote:Op dinsdag 18 april 2006 19:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon gezegd dat ik het heel smerig vondquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En toen werden de Marokkanen boos en schopten je helemaal lam?
quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja idd daar ben ik ook altijd para voor, als er iemand flink hard nadert terwijl je zelf ook aardig door rijd dan ga ik snel aan de kant en gas los![]()
Heb zo een keer een KLPDer achter me aan gehad die ik gelukkig optijd gezien had![]()
Je hebt zelf een boerengatquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
Amsterdam is eigenlijk heel simpel, je rijd als een kudde schapen achter elkaar aan. Enige waar je voor op moet passen zijn fietsers, trams, bussen, taxi's, (dronken) voetgangers, toeristen etc.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:28 schreef M5 het volgende:
[..]
[..]
zeker wel, maar 't gaat me prima af in hufterig druk verkeer
heerlijk schijnheiligquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik had laatst dat ze stonden te controleren op de uitvoegstrook waar ik naast aan het invoegen was
Ik jank die 5 cyl flink in de toeren en vlamde met 150 voorbij die lullo![]()
Ik zag hem in zijn portofoon praten terwijl hij me aan keek
Toen ik in wilde voegen zat er al zo'n undercoveraap op me kontIk netjes 120 rijden en bij de volgende afslag sloeg hij weer af
En enge naakte mannen die aan het skeeleren zijnquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
Amsterdam is eigenlijk heel simpel, je rijd als een kudde schapen achter elkaar aan. Enige waar je voor op moet passen zijn fietsers, trams, bussen, taxi's, (dronken) voetgangers, toeristen etc.![]()
tsja. hier is het alleen in de zomer druk, maar dan ook zo druk dat je niet boven de 10 km/h uit komt in de stadquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
Amsterdam is eigenlijk heel simpel, je rijd als een kudde schapen achter elkaar aan. Enige waar je voor op moet passen zijn fietsers, trams, bussen, taxi's, (dronken) voetgangers, toeristen etc.![]()
Dat is ook ranzigquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon gezegd dat ik het heel smerig vond [afbeelding]
De baas vond het ook, en die is toen voor iedereen McDonalds gaan halen
Ja, of "oeps, sorry, ik dacht dat u een vrouw was" -> "dat ben ik ookquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En enge naakte mannen die aan het skeeleren zijn![]()
Of een dude met tieten![]()
Heb het allemaal gezien in die freakstad van je
Mja gewoon kwestie van uit je doppen kijken je ik kan me niet voorstellen dat ze je aanhoudenquote:
IK HOEF HET NIET TE WETEN BO!quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
op het moment meur ik wel net zo erg als die boern de boel gaan bemestn hiernaast in Abcoude![]()
ik heb niks vaags gegeten eigelijk... ham, kaas, tomaat, sla stokbroodje met de lunchquote:
Engerdquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb niks vaags gegeten eigelijk... ham, kaas, tomaat, sla stokbroodje met de lunch![]()
maar meeeeuuurreen joh
Jaquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, of "oeps, sorry, ik dacht dat u een vrouw was" -> "dat ben ik ook" typjes *ril*
quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja
AmsterdamIk was in een gayshop lcd schermen aan het hangen
![]()
Zegt die homo... ja hier daar zus en zo
Ik dacht een goed idee te hebben om een scherm ergens anders te hangen in die rukhokjes![]()
Zegt die kerelNee daar komen gaten in de muur zodat ze daar hun pik doorheen kunnen steken
![]()
Ik zo vanOh
quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja
AmsterdamIk was in een gayshop lcd schermen aan het hangen
![]()
Zegt die homo... ja hier daar zus en zo
Ik dacht een goed idee te hebben om een scherm ergens anders te hangen in die rukhokjes![]()
Zegt die kerelNee daar komen gaten in de muur zodat ze daar hun pik doorheen kunnen steken
![]()
Ik zo vanOh
Er wonen wel een boel freaks hoorquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:39 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
![]()
ja scheer heel Amsterdam maar met diezelfde homoschaamhaarkam![]()
![]()
![]()
liever een boerengat dan het gat van een homoquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:39 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Meer om aan te tonen dat dat soort shops alleen in amsterdam zijn te vindenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:39 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Tssss, echt niet. Dan krijg ik kotsneigingenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:42 schreef BoJo het volgende:
ja maar lui zoals jij trekken ze alleen nog maar erger aan door ze staan aan te gapen of erger nog ernaar te wijzen
waarom stoort het jou dan zo erg en mij totaal nietquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tssss, echt niet. Dan krijg ik kotsneigingen
Moet je echt serieus aan wennen aan die stadquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
waarom stoort het jou dan zo erg en mij totaal niet
Amsterdam een geweldige stad![]()
ik ril van die kleine dorpjes waar iedereen je aankijkt met een scheef oogquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Moet je echt serieus aan wennen aan die stad![]()
Jij bent niks anders gewend omdat het elke dag zien...
Iemand uit brabant of noorden kijkt zijn ogen uit in die stad...
Ik heb niet gezegd dat 't me stoortquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
waarom stoort het jou dan zo erg en mij totaal niet
Amsterdam een geweldige stad![]()
Dat valt best meequote:Op dinsdag 18 april 2006 19:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ril van die kleine dorpjes waar iedereen je aankijkt met een scheef oog![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ril van die kleine dorpjes waar iedereen je aankijkt met een scheef oog![]()
VRIJMARKTquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:48 schreef Hugster het volgende:
EY!! WE GAAN HIER NIET AMSTERDAM LOPEN AF KRAKEN HOOP IK EH?!
Nou als het ff kanquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:48 schreef Hugster het volgende:
ik vroeg me al af waar je bleef...quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:48 schreef Hugster het volgende:
vrijen op de marktquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
VRIJMARKT![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn vader begon er weer over
Arnhemquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:51 schreef vlad het volgende:
ik vind amsterdam een kutstadvind groningen en arnhem leuker
![]()
nou ik heb ze genoeg gezien hoor, moet je maar eens een gesprek op straat voeren met de persoon waarmee je door zo'n dorp loopt. Als je dan niet zo'n zelfde in de koeienstront gewikkeld accent hebt als derest staan ze je allemaal aan te gapen.quote:
klopt. maar wel trollen-bussenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Arnhem![]()
![]()
![]()
Dat is me toch een schijtstad
quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:52 schreef M5 het volgende:
A'dam is van alle randstad steden de mooiste
Al ga ik liever in haarlem wonen, als ik toch in de randstad moet wonen
Daar kan je heerlijk schijten, jaquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Arnhem![]()
![]()
![]()
Het is opzich wel mooiste stad als je daar in je vrije tijd bent...quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:52 schreef M5 het volgende:
A'dam is van alle randstad steden de mooiste
Al ga ik liever in haarlem wonen, als ik toch in de randstad moet wonen
En jij zei natuurlijk volmondig jaquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
VRIJMARKT![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn vader begon er weer over
Mijn vader vraagt iedereen op de koffiequote:Op dinsdag 18 april 2006 19:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
nou ik heb ze genoeg gezien hoor, moet je maar eens een gesprek op straat voeren met de persoon waarmee je door zo'n dorp loopt. Als je dan niet zo'n zelfde in de koeienstront gewikkeld accent hebt als derest staan ze je allemaal aan te gapen.![]()
Moet je vooral bij marokanen en verslaafden doen in Amsterdam dat aangapen wedden dat je gekieteld word tussen je ribben
Amstelveen.. das dat dorp met die tv studio's toch? en die bloemenveiling?quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
ik zou persoonlijk het liefste in Amstelveen willen wonen![]()
nee het centrum is niet leuk als je er moet parkerenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het is opzich wel mooiste stad als je daar in je vrije tijd bent...
Maar vanuit mijn ogen gezien voor werk is het gewoon een drama...
die grachten een parkeerplek vindenen dan nog niet te spreken over de parkeertarieven
als je het kunt multiplayen is het wel leuk, anders is het niet veel anders dan de andere age of empiresquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:54 schreef BoJo het volgende:
btw is Age of Mythology een leuk spel of ga ik me snel vervelen?![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn vader vraagt iedereen op de koffieIs dat ook goed?
Hilversum is tv studio's en bloemenveiling is Aalsmeerquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:54 schreef M5 het volgende:
[..]
Amstelveen.. das dat dorp met die tv studio's toch? en die bloemenveiling?
1 reden om daar niet te gaan wonenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
nou ik heb ze genoeg gezien hoor, moet je maar eens een gesprek op straat voeren met de persoon waarmee je door zo'n dorp loopt. Als je dan niet zo'n zelfde in de koeienstront gewikkeld accent hebt als derest staan ze je allemaal aan te gapen.![]()
Moet je vooral bij marokanen en verslaafden doen in Amsterdam dat aangapen wedden dat je gekieteld word tussen je ribben
ik heb er nog geen 1 gespeeld. Mulitplayer tegen iemand anders via een lan, is dat lachen? Ik zoek nl. wat anders, ik ben C&C Generals nou wel een keer zatquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:55 schreef M5 het volgende:
[..]
als je het kunt multiplayen is het wel leuk, anders is het niet veel anders dan de andere age of empires
Ik ben ooit met een oom van me een rondje door Amsterdam gelopen, die ging tegen IEDEREEN die hij tegen kwam hoi zeggen, net als in zn dorpquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn vader vraagt iedereen op de koffieIs dat ook goed?
Enigste voordeel is dat ik amsterdam nu serieus redelijk ken qua wegen enzoquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee het centrum is niet leuk als je er moet parkeren![]()
Ik zou dan ook niet midden in het centrum willen wonen, lekker aan de rand![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
1 reden om daar niet te gaan wonen
Die agressie allemaalZo'n hoer die ik bijna van der fiets ree gelijk middelvinger omhoog
takkeslet![]()
ik was je gevolgd om je daarna 56x neer te stekenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
1 reden om daar niet te gaan wonen
Die agressie allemaalZo'n hoer die ik bijna van der fiets ree gelijk middelvinger omhoog
takkeslet![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben ooit met een oom van me een rondje door Amsterdam gelopen, die ging tegen IEDEREEN die hij tegen kwam hoi zeggen, net als in zn dorp![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
dan moet je op mijn nek door Utrecht.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben ooit met een oom van me een rondje door Amsterdam gelopen, die ging tegen IEDEREEN die hij tegen kwam hoi zeggen, net als in zn dorp![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik was je gevolgd om je daarna 56x neer te steken![]()
mooi, dan ga jij er niet woinen en is er meer ruimte voor mijquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Arnhem![]()
![]()
![]()
Ik ga er misschien, heel misschien wonenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:58 schreef vlad het volgende:
[..]
mooi, dan ga jij er niet woinen en is er meer ruimte voor mij![]()
heb er vier jaar naar alle tevredenheid gewoond![]()
Ja, maar..quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja is gezellig [afbeelding]
M'n pa heeft ook een paar van die buren, ik kom er graag
via LAN is het wel leuk ja.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb er nog geen 1 gespeeld. Mulitplayer tegen iemand anders via een lan, is dat lachen? Ik zoek nl. wat anders, ik ben C&C Generals nou wel een keer zat![]()
je denkt er nog steeds over om naar de han te gaan?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga er misschien, heel misschien wonen
Ik zit al op school in Arnhem, lulloquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:01 schreef vlad het volgende:
[..]
je denkt er nog steeds over om naar de han te gaan?![]()
![]()
Maar ik lust geen koffiequote:Op dinsdag 18 april 2006 20:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nou dan, niet gelijk zo negatief denken
moet je me nu eens vragen of het me boeit waar jij studeert?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zit al op school in Arnhem, lullo
Ik zit bij de hoeren. Misschien dat het je nu wel boeit?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:04 schreef vlad het volgende:
[..]
moet je me nu eens vragen of het me boeit waar jij studeert?![]()
Een vrouw op een ducati...ga met der trouwen manquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:01 schreef BoJo het volgende:
als de buurvrouw in het andere gebouw haar Ducati Monster start is het net of het donderd buiten![]()
![]()
Stelletje fucking frusti'squote:Op dinsdag 18 april 2006 20:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zat er ook aan te denken
![]()
Maar al toen hugster zei laag lopen![]()
die hebben ze niet meer in arnhemquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zit bij de hoeren. Misschien dat het je nu wel boeit?
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:01 schreef BoJo het volgende:
als de buurvrouw in het andere gebouw haar Ducati Monster start is het net of het donderd buiten![]()
![]()
Ik zie ze nog elke dag achter hun raampje staan hoorquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:08 schreef vlad het volgende:
[..]
die hebben ze niet meer in arnhemof je bent 1 van die tandenloze poolse die alles doen voor 1 euro
en ze zijn heel gezond, want ze staan zich in te enten waar je bij staat
![]()
Die kende ik nog nietquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:08 schreef vlad het volgende:
[..]
die hebben ze niet meer in arnhemof je bent 1 van die tandenloze poolse die alles doen voor 1 euro
en ze zijn heel gezond, want ze staan zich in te enten waar je bij staat
![]()
bar weinig de laatste tijd op game gebiedquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:05 schreef M5 het volgende:
[..]
hehehehok, tis maar wat je leuk vind natuurlijk
dat zijn geen hoeren maar zelfstandige ondernemersquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zie ze nog elke dag achter hun raampje staan hoor
Okay, maar dan moet jij de hele tijd naar iedereen om je heen roepen dat ze niet op m'n voeten moeten gaan staan ehquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een halve toch wel!
Krijg je een suikerklontje
een zwarte jaquote:
Waarom een zwaailamp op mijn hoofd?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
Okay, maar dan moet jij de hele tijd naar iedereen om je heen roepen dat ze niet op m'n voeten moeten gaan staan ehEn je krijgt een zwaailamp op je hoofd.
dat was vroeger ook al zoquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:11 schreef M5 het volgende:
[..]
ja, nu moet ik telkens m'n pc eerst upgraden voor 'k een nieuwe game kan spelen
Uhmmm, van die glacé koekenquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat voor? Dan pak ik de trommel er ff bij
Collega van me heeft laatst de ouwe AMG van Albers te leen gekregen toen zijn vito bij de dealer stondquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:20 schreef M5 het volgende:
iemand nog een SLR? Die van Albers staat te koop bij Hessing, 400km op de teller
Je liegtquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
je hebt geluk
Ik heb er serieus nog maar 1tje vanMaar hij komt eraan [afbeelding]
C55 is dat toch?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Collega van me heeft laatst de ouwe AMG van Albers te leen gekregen toen zijn vito bij de dealer stond(Hij had daar vrienden van daar) Brute bak wel
Een zwarte E55?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Collega van me heeft laatst de ouwe AMG van Albers te leen gekregen toen zijn vito bij de dealer stond(Hij had daar vrienden van daar) Brute bak wel
Zwarte C55 AMG sedan was het iig in 2004.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:24 schreef BaraCuda het volgende:
Was volgends mij een E ja geen coupe..
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
* Hugster geeft hem aan
Wel opvreten ook eh
Optiefen met je spamquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:34 schreef zinloos het volgende:
quote foetsie
Kansloze tyfusmongoolquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:34 schreef zinloos het volgende:
quote foetsie
Mooiquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]![]()
Dat waren/zijn mijn favoriete koekies![]()
Wel spam!quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
is geen spam. wel een domme actie
hij heeft het alleen in de PTA SC gevraagd, en aan zn postgeschiedenis te zien komt ie amper buite PTA. zla dus vaste lurker zijn oiud. en het is niet zijn site waar ie voor spammed, wil gewoon leuke film zien vanavond.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Alle subfora afgaan om je topic promoten is okay?
Dan huurt ie hem tochquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hij heeft het alleen in de PTA SC gevraagd, en aan zn postgeschiedenis te zien komt ie amper buite PTA. zla dus vaste lurker zijn oiud. en het is niet zijn site waar ie voor spammed, wil gewoon leuke film zien vanavond.
Mooie TF actie weerquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:41 schreef ThaFreak het volgende:
gespam weggetieft en op Cinderella Man gestemt![]()
Oké: WELLES!!quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, doorzemelen of het nu wle of geen spam was was veel constructiever
Ja, of over auto's.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:49 schreef Hugster het volgende:
We kunnen het ook over een Klit genaamd Billy hebben?
hangt er van af. kan je router "Bûter, brea en griine tsiis" zeggen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:50 schreef M5 het volgende:
Alex, mag ik je bijl lenen om m'n router te vermoorden?
* zegt "Bûter, brea en griine tsiis"quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hangt er van af. kan je router "Bûter, brea en griine tsiis" zeggen?
ik was gisteren bij familie in groningen.. gaan die lui tegen elkaar ff plat gronings lullen.. toen had ik dat dus ookquote:
quote:
oh, dan mag het wel.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:55 schreef M5 het volgende:
[..]
m'n router praat me niet na, dus kom maar op met die bijl
ah, ben gisteren nog in friesland geweest, das wat jammer... dus als ik er van de zomer nog kom voor de airshow kom ik wel ff langs om hem te lenen.quote:
Beauty & the nerd komt straks weer.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
even kijken of er wat op TV is.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:08 schreef BaraCuda het volgende:
bij csi krijgt iemand spijker van spijkergun net boven z'n oog
![]()
tegenvallerquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
* ijsmeis slaat met zijn piemel in je gezicht.
Da!
Ook goedenavondquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:13 schreef ijsmeis het volgende:
* ijsmeis slaat met zijn piemel in je gezicht.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:30 schreef BoJo het volgende:
welke clan?quote:
Je bedoelt AGD? Dat is een nieuwsgroep... vrijwel vergelijkbaar met PTAquote:
In PTA zitten toch ook freaksquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:51 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je bedoelt AGD? Dat is een nieuwsgroep... vrijwel vergelijkbaar met PTA
Maar dat maakt het nog geen clanquote:
lul niet, het is gewoon een clan van zieke berenvellen dragersquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Maar dat maakt het nog geen clan
Hoe kom je daar eigenlijk bij?
Maar dat is wel heel stoer... om naar te kijkenquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:14 schreef Hugster het volgende:
lul niet, het is gewoon een clan van zieke berenvellen dragers
Dus?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Maar dat is wel heel stoer... om naar te kijken
Er is vast ook wel iemand op fok die er zo bijloopt (en in R&P post)
Het is maar waar je je druk over maakt in je levenquote:
Glacé-koek!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:39 schreef Paladijn het volgende:
Zijn er hier eigenlijk nog interesante dingen gebeurd vandaag?
Kijk, dat zijn de betere dingenquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:40 schreef ijsmeis het volgende:
Glacé-koek!!!!!!!!!!!
xDquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de betere dingenHoewel ze mierzoet zijn... xD
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:46 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Boter kaas en eieren iemand?
Die van Rommy? Hoe ziet die eruit?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Hey, Pala, ik heb vandaag personenbrikken in Ljouwert op de foto gezet, beetje rond het Vliet, Heechterp en in Bilgaard (ja, ik heb de pauperbuurten bezocht)
Ik had bijna de prive wagen van Rommy er op gezet, maar ik durfde niet
quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ben jij er ook zoeen die vind dat randstad-Leeuwarden/Groningen heeeeeeeeeeeel ver is, en de non-randstadter naar de randstad laten rijden veeeeeeel korter?
Hoe vaak ik dat excuus wel niet aan moet horen... jullie zijn gewoon niets gewend in die file-agglomeratie
Rommy rijdt in een witte thunderbirdquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die van Rommy? Hoe ziet die eruit?
Ik ken alleen die van hout van Bob (die te dure BMW achter zijn zaak), die van Auke de Sloper en de lichtblauwe Z3 die altijd bij't vliet staan
Overigens was heechterp de pauperbuurt, maar zijn dat nu de pilotenespels ten noorden ervan (en bilgaard ook wel een beetje...) En in contrast met paupers, ik reed vanmorgen en middag door Blaricum en heb daar nog wel wat moois gespot(Had alleen geen zin/tijd foto's te maken
)
luie Amsterdammerquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
je bent nu te laat, ik heb geen zin meer om op niet randstedelingen te kafferen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |