Nee, want ik zet er toch bij dat het om haar grimas gaat (ze trekt een raar hoofd) en niet om heur haar? Als dat niet mag alleen omdat ze kanker heeft, dan vind ik diegene die dat roept een nepmoraalridder....quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:55 schreef Nuna het volgende:
[..]Het is toch ook wel een beetje ongepast?
quote:
Onderbouw het dan even, en ik huil niet, ik post een plaatje van een onflatteus kijkende Kylie Minogue, waarop JIJ gaat huilen dat dat ongepast is.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:15 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]Ga huilen. Ik vind het ongepast, en met mij zullen er heus nog wel anderen zijn die dat ook vinden. Dat is mijn mening en als je dat niet bevalt dan tyf je zelf maar een eind op.
Ik schrijf toch: mijn mening. LEer er mee leven dat sommige mensen een andere mening hebbe. Wie is hier nu de moraalridder? Ik hoef jou toch geen tekst en uitleg te geven waarom ik het ongepast is. Ik vind dat nou eenmaal zo, dus leer er mee leven.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:16 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Onderbouw het dan even, en ik huil niet, ik post een plaatje van een onflatteus kijkende Kylie Minogue, waarop JIJ gaat huilen dat dat ongepast is.
Dus: waarom is het ongepast?
Jezus wat ben jij een kleuter zeg.... neem Nederlandse les en kom maar terug als je je mening kunt onderbouwen, als je ergens kritiek op hebt.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:19 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Ik schrijf toch: mijn mening. LEer er mee leven dat sommige mensen een andere mening hebbe. Wie is hier nu de moraalridder? Ik hoef jou toch geen tekst en uitleg te geven waarom ik het ongepast is. Ik vind dat nou eenmaal zo, dus leer er mee leven.![]()
Ach ach ach, gaan we op spelfoutjes afgeven. Wie is hier de kleuter. Alsof jij miss perfect bent. By the way, lees eens goed, dan vind je m'n mening vanzelf wel terug.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:20 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij een kleuter zeg.... neem Nederlandse les en kom maar terug als je je mening kunt onderbouwen, als je ergens kritiek op hebt.
Ik vind het ongepast omdat ze kanker herstellende is, en dan lijkt het me dat je het niet echt intereseerd hoe je eruit zit. En om dan zo iemand op de foto te zetten, vind ik gewoon stijlloos. Er zijn pas nog nieuwe foto's van Kylie uitgegeven en dan heb je nog mensen die zulke foto's gaan maken.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:25 schreef Spees_Eend het volgende:
The_voice_within, ik moet inderdaad zeggen dat je nog steeds niet hebt gezegd WAAROM het ongepast is. Zij kijkt gewoon raar op die foto, wat niet door haar ziekte of kuur komt, dus past ie in dit topic.
Wat heeft ze rare lippen. Ik heb het nooit echt een mooie vrouw gevonden, maar hier is het wel heel erg.quote:
Still fuckable!quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:38 schreef The_Voice_Within het volgende:
Volgens de website moet het Jessica Simpson zijn:
Nee, dat ging over Kylie Minogue (vorig topic)quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:41 schreef Grimm het volgende:
Heeft kelly clarkson kanker?
Hoezo???quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:41 schreef Grimm het volgende:
Heeft kelly clarkson kanker?
Dat hoofdquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:05 schreef KinkyGiraf het volgende:
Kelly Clarkson krijgt een golf over haar heen ofzo? Dat gezicht
Nu je het zegtquote:
Ik heb opeens geen honger meerquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:45 schreef weathergirl het volgende:
Ieuw ieuw ieuw Donatella Versace ieuw ieuw
Dat mens heeft echt geen één flatteuze kant
Ziet er uit als een piercing.quote:Op woensdag 19 april 2006 08:20 schreef The_Voice_Within het volgende:
Wat heeft Scarlett J. op/aan/in d'r neus op die foto's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |