quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:47 schreef Mercy_symbol het volgende:Kan wel
![]()
maar ze zullen het vast niet zonder reden verwijderd hebben
zou het komen omdat er niet gelijk juichend gereageerd werd op de 2e meet optie ?
Nee, het komt niet omdat er niet gejuigd werd om de 2de meetoptie. Noord-Holland rijden lijkt me zelf eigenlijk ook niets, en dat van niet in Braboland of Arnhem meeten was ook een grapje. Wat betreft de NH meet kan ik begrijpen dat Rebbel of anderen die er ver vandaan wonen misschien minder zin hebben. Dat neem ik ze niet direct kwalijk, alhoewel ik er zelf totaal geen probleem mee heb om eens richting Friesland te gaan voor een meet.
Als Lars echter loopt te janken dat ie 50 km teveel vind dan kan ie net zo goed direct ophoepelen. De meeters wonen door het hele land en er zijn altijd mensen geweest die vaak genoeg meer dan 100km enkele reis hebben afgelegd (RB!!). Als je een meet in je achtertuin wilt dan meld je je maar aan in een of ander Vianen topic op MF. Dan zit je altijd lekker dichtbij.
Toen je weer lekker actief mee zat te posten noemde je me nog "een wijf
![]()
" omdat ik je meetopmerkingen met een korrel zout nam. Maar zie hier de reden dat ik je meetwaardigheid niet serieus nam
![]()
Eigenlijk een beetje dezelfde reden als ZX-9R ofzo.
![]()
Optie 1 van de meeting richting Arnhem ging overigens sowieso niet door vanwege de betaalde veerpondjes.
Die opmerking was voor mij de hoofdreden om gedag te zeggen.
Verder verbaas ik me over de onwil of de naïviteit van de mensen hier wat betreft meeten. Volgens mij is er bijna de volle week of 2 weken voor Pasen geroepen "wmb meeten we 2de paasdag", "gaan we meeten volgende week
![]()
" "ga jij meeten
![]()
" "heb jij tijd" etc. etc. WTF, zo een meeting komt toch niet zomaar uit de lucht vallen?
![]()
Als niemand het voortouw neemt dan gebeurd er ook niks hoor
Hiermee beschuldig ik niemand verder hoor, maar je gaat toch niet 33 keer posten dat je wil meeten? Natuurlijk is er weinig kans op een meet als er niemand het voortouw neemt. Niet dat ik nou uitblink in meetkwaliteiten of dat ik arrogant wil overkomen, maar ik heb het idee dat we toch vaker hebben moeten pushen op meets van "ok hier en daar meeten om x uur" eer er eindelijk eens echt gemeet ging worden.
Ook als een ander weleens heeft voorgereden heb ik het idee dat we daar eerst op hebben moeten aandringen. Nogmaals ik zeg niet dat wij de hoofdorganisatoren zijn FokMC dan wel de enige echte rijders ofzo. Zo komt het op mij over en die onwilligheid valt me alleen een beetje tegen
![]()
En natuurlijk zijn er ook genoeg andere meets netjes georganiseerd door de rest. Zo zwart wit is het nu ook weer niet
![]()
Weinig reden voor mij om hier te blijven dan. Begrijp me niet verkeerd, de meets vorig jaar waren onwijs gezellig, keigaaf
![]()
en we hebben echt veel leuke dingen gedaan. Dit jaar is het echt 3 x bagger en er is voor mij totaal niets wat me trekt om hier nog te blijven posten. Nu is voor mij sowieso de behoefte om een bocht "lekker hard door te raggen"
![]()
ietwat gedaald, maar zeker wat betreft meets valt er maar weinig te halen.
Oftewel, no hard feelings, ik vind het echt leuk om de mensen te ontmoeten had ook echt zin in eventuele BBQ's en meets dit jaar. Maar op dit moment is Fok!MC gewoon niks aan.
![]()
En na de megameet of andere ritjes zal ik ook zeker eens meerijden als ik het toevallig lees.
Bij deze misschien toch een kleine toelichting omdat het anders verkeerd overkomt.
Mjah, ik lees af en toe nog wel mee. Maar dat zal vanzelf ook wel minder worden.
![]()
It was a wonderful time, veel leuke mensen gemeet en leuke dingen gedaan. Maar nou is het over
![]()
Allen bedankt hiervoor
Leuk spel trouwens bwt, dat motorgevalletje