Waar woon je ik geloof dat ik toevallig in de buurt ben.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:19 schreef golfer het volgende:
Straks/later vandaag mijn 2 broers met hun vrouwen op bezoek, dus volop aan de voorbereidingen alweer van:
Wortelsoep met allerlei smaakjes-amuse in champagneglazen
Zalmrolletjes met room-kruidenkaas, sla en kwarteleitjes sla-amuse
Peppadews met room-kruidenkaas en kwarteleitjes-amuse
voor de niet-visliefhebber
Gevulde paddestoelen met bosui/broodkruim/geraspte parmakaas
Gevulde aubergines met tomaatblokjes, gehakt en feta.
voor de vega's vervangen we het gehakt door paddestoelen
IJs met kersen en kaneelkoekjes.
Uiteraard gaat het geheel vergezeld worden door allerlei lekkere wijnen (rood en wit) en daarna port en voor de liefhebber nog een limoncella op grappa-basis of een cuarenta y tres.
Heb er al zin in.
Sorry, het was te gezellig en de gesprekken waren te leuk om die te onderbreken voor een foto-sessie, maar de gerechten vielen allemaal in erg gode aarde en onze gasten en wij hebben er heerlijk van gesmuld.quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:20 schreef editor2 het volgende:
[..]
Dat schreeuwt straks om een mooie fotocollage van goed gevulde borden en glazen.![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 00:22 schreef Adurothiel het volgende:
Net een rijstwafel. Ik dacht, ik doe eens wild.
Wat vervelendquote:Op zondag 23 april 2006 00:34 schreef golfer het volgende:
OT: nog wat Schotse gerookte zalm en roomkaas met kruiden over, dus nu even daar wat van wegwerken.![]()
zelfde hierquote:Op zondag 23 april 2006 18:41 schreef Bluezz het volgende:
We dachten nog e.e.a. over te houden aan ons gekokkerel van gisteravond, maar alles is opgegaan
Hebben dus niks in huis, mss straks maar even op naar de snackbar
We hebben het op, lang geleden dat ik snackbar food opheb, en nu weet ik weer waarom we het nooit etenquote:
hier is t shoarma gewordenquote:Op zondag 23 april 2006 20:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We hebben het op, lang geleden dat ik snackbar food opheb, en nu weet ik weer waarom we het nooit eten![]()
Morgen maar weer wat lekkers verzinnen om dit goed te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |