Macaroni met Smac?quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:22 schreef Mini_rulez het volgende:
Mijn vriendje wil leren koken, dus wij gaan vanavond samen iets maken.
Bijkomend voordeel is dat hij nu ook kiest wat we eten, hoef ik dat eens niet te doen.
Ja dag, dat hoeft hij van mij echt niet te leren koken. Als hij dat al niet zonder mijn hulp kan...quote:
Sinds je een ander account hebt, eet je heel anders of niet?quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:16 schreef editor2 het volgende:
[afbeelding]
Uurtje geleden frites,gepaneerde vis en boontjes en mostertsoep
en de bekende CocaCola en...Fernandez & water.
[[url=http://xs77.xs.to/pics/06165/Vrijdagavondhap.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs77.xs.to/pics/06165/Vrijdagavondhap2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Dat schreeuwt straks om een mooie fotocollage van goed gevulde borden en glazen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:19 schreef golfer het volgende:
Straks/later vandaag mijn 2 broers met hun vrouwen op bezoek, dus volop aan de voorbereidingen alweer van:
Wortelsoep met allerlei smaakjes-amuse in champagneglazen
Zalmrolletjes met room-kruidenkaas, sla en kwarteleitjes sla-amuse
Peppadews met room-kruidenkaas en kwarteleitjes-amuse
voor de niet-visliefhebber
Gevulde paddestoelen met bosui/broodkruim/geraspte parmakaas
Gevulde aubergines met tomaatblokjes, gehakt en feta.
voor de vega's vervangen we het gehakt door paddestoelen
IJs met kersen en kaneelkoekjes.
Uiteraard gaat het geheel vergezeld worden door allerlei lekkere wijnen (rood en wit) en daarna port en voor de liefhebber nog een limoncella op grappa-basis of een cuarenta y tres.
Heb er al zin in.
Waar woon je ik geloof dat ik toevallig in de buurt ben.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:19 schreef golfer het volgende:
Straks/later vandaag mijn 2 broers met hun vrouwen op bezoek, dus volop aan de voorbereidingen alweer van:
Wortelsoep met allerlei smaakjes-amuse in champagneglazen
Zalmrolletjes met room-kruidenkaas, sla en kwarteleitjes sla-amuse
Peppadews met room-kruidenkaas en kwarteleitjes-amuse
voor de niet-visliefhebber
Gevulde paddestoelen met bosui/broodkruim/geraspte parmakaas
Gevulde aubergines met tomaatblokjes, gehakt en feta.
voor de vega's vervangen we het gehakt door paddestoelen
IJs met kersen en kaneelkoekjes.
Uiteraard gaat het geheel vergezeld worden door allerlei lekkere wijnen (rood en wit) en daarna port en voor de liefhebber nog een limoncella op grappa-basis of een cuarenta y tres.
Heb er al zin in.
Sorry, het was te gezellig en de gesprekken waren te leuk om die te onderbreken voor een foto-sessie, maar de gerechten vielen allemaal in erg gode aarde en onze gasten en wij hebben er heerlijk van gesmuld.quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:20 schreef editor2 het volgende:
[..]
Dat schreeuwt straks om een mooie fotocollage van goed gevulde borden en glazen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |