Jawelquote:
we wachten op de fotoquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:09 schreef golfer het volgende:
Straks gebraden runderrollade met een rode portsaus, basmatirijst en aspergetips.![]()
Alstu:quote:
Dus eten wij dat juist lekker op dinsdag 18 aprilquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:28 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik vind rollade eigenlijk echt zo'n kerst-achtig-iets, zal wel aan mij liggen
Heb van een lente buffetje mogen genieten.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:05 schreef Annemiek78 het volgende:
Martijn eet vandaag een buffetje op het werk (tijdens een avond bijeenkomst) dus ik heb het lekker makkelijk gehouden, voor mezelf alleen. Blik goulash-soep opgewarmd met wat brood om te soppen erbij.
Ja, een beetje kleverig is oké. Maar dit was wel heel erg dramatisch. Maar aangezien m'n vriend erge honger had (hij heeft gekookt) vond ie toch dat we het maar moesten eten. En eerlijk gezegd had ik ook geen zin meer om nog een keer een pannetje rijst op te zetten. Ik kwam net van sport en wilde gewoon voedsel.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:00 schreef Bluezz het volgende:
Oh, en pandanrijst is altijd wat kleverig toch?
De wel bekende Swedish meatballs (vaste prik bij mij toen ik nog bij IKEA een bijbaantje had)....smaken ze nou ook hetzelfde als hier in NL..???quote:Op woensdag 19 april 2006 09:13 schreef Walrik het volgende:
Morgen ga ik bij Ikea eten. Dit wil ik gaan eten:
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/IkeaNearYouView?storeId=12&langId=-1&catalogId=10103&StoreName=east_palo_alto
Scroll naar beneden: Swedish meatballs voor maar $ 4.29
En berrymoussecake voor 99 dollarcent (ik woon in Californie. Geen last van heimwee alleen foodheimwee. Waarom is hier nou geen Hema met worsten en vlaai??
Ze smaken inderdaad hetzelfde. Hoeveel kosten ze in NL? Hier is het iets van vijf dollar. Of $ 4.59.quote:Op woensdag 19 april 2006 09:27 schreef Bjorn81 het volgende:
[..]
De wel bekende Swedish meatballs (vaste prik bij mij toen ik nog bij IKEA een bijbaantje had)....smaken ze nou ook hetzelfde als hier in NL..???
quote:Op woensdag 19 april 2006 09:50 schreef Walrik het volgende:
[..]
Ze smaken inderdaad hetzelfde. Hoeveel kosten ze in NL? Hier is het iets van vijf dollar. Of $ 4.59.
En de berrymoussetaart is $0,99. Wat is die in NL?
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/IkeaNearYouView?storeId=9&catalogId=10103&langId=-22&StoreName=localfoodquote:Op woensdag 19 april 2006 09:50 schreef Walrik het volgende:
[..]
Ze smaken inderdaad hetzelfde. Hoeveel kosten ze in NL? Hier is het iets van vijf dollar. Of $ 4.59.
En de berrymoussetaart is $99. Wat is die in NL?
wat voor soort salade wordt het? Gister had ik er een gemaakt van sla, tomaten, avocado en stukken oud belegen kaas erop. Scheut olijfolie en scheut cranberryvinegar over de bak heen, roeren, en yeeeeehaw!quote:Op woensdag 19 april 2006 09:43 schreef ennuik het volgende:
Nu een flinke kop thee, een volkorenboterham met creamcheese en een beetje bieslook.
Gisteren spaghetti met tomatensaus (en gehakt en groente) gegeten, het restje eet ik vanavond lekker op met een salade ofzo!
Zo, niet het goedkoopste menuquote:Op woensdag 19 april 2006 17:11 schreef editor2 het volgende:
[afbeelding]
Uurtje terug een soortgelijke sushi schotel met misosoep en bijbehorende drank.
moest straks ff ergens heen dus vroege avondhap
[[url=http://xs77.xs.to/pics/06163/woensdagjap.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |