quote:moeten ze maar niet als een stel debielen stoer proberen te zijn door op de HCC een Microsoft presentatie te verstoren
Op zondag 09 december 2001 01:03 schreef Nevermind het volgende:
dies niet nieuw hoor... die gebruik ik ook al maanden
grappig dat er vandaag opeens zo'n massale tweakerhaat is
quote:*eens*
Op zondag 09 december 2001 20:32 schreef the_undertaker het volgende:[..]
moeten ze maar niet als een stel debielen stoer proberen te zijn door op de HCC een Microsoft presentatie te verstoren
Zelf kom ik ook regelmatig op tweakers hoor.. maar vond dat een behoorlijk trieste actie..
quote:wat hebben die lui met tweakers te maken dan?
Op zondag 09 december 2001 20:32 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
moeten ze maar niet als een stel debielen stoer proberen te zijn door op de HCC een Microsoft presentatie te verstoren
tis idd een trieste actie maar Tweakers heeft daar weinig mee te maken
quote:lol dat heb ik nooit meegekregen
Op zondag 09 december 2001 20:32 schreef the_undertaker het volgende:[..]
pass de url es ff op GoT
of is der daar geen van
quote:tweakers heeft daar wel degelijk mee te maken...
Op zondag 09 december 2001 20:57 schreef Johnny Blaze het volgende:[..]
wat hebben die lui met tweakers te maken dan?
omdat ze nou toevallig ook op got zitten?tis idd een trieste actie maar Tweakers heeft daar weinig mee te maken
http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/330589/1/25
Dit forum is (tijdelijk) gesloten. Reageren op topics en nieuwe topics starten is nu helaas niet mogelijk.
is dat HK ofzo
k kom der nml niet in
ok genoeg want ik laat me weer helemaal gaan!
om op de topic te reageren: Ja tweaker is een prachtig scheldwoord voor dat soort mensen!
quote:Het gaat ook over begrip Tweaker...
Op zondag 09 december 2001 20:57 schreef Johnny Blaze het volgende:[..]
wat hebben die lui met tweakers te maken dan?
omdat ze nou toevallig ook op got zitten?tis idd een trieste actie maar Tweakers heeft daar weinig mee te maken
[Dit bericht is gewijzigd door CarloZ op 09-12-2001 21:05]
quote:ge-wel-dig omschreven
Op zondag 09 december 2001 21:03 schreef StefanFM het volgende:
Het is gewoon puberaal... het zijn allemaal gozertjes die nooit buiten komen en dan samen iets leuks gaan doen op een computerbeurs (de verzamelplaats voor mensen zoals hun). Het zijn gewoon echt gozertjes zonder leven. Echt! De HCC-Vrijdag MOEST ik VERPLICHT daar naar toe en toen stonden we daar ergens, komt er zo'n gozert aanlopen met een koe op zijn shirt en gaat ie lopen lullen over grazen en dat het dan gaaf is om je stats te zien enzo!!! nou vet hoor!!! ga voetballen ofzo, heb je ook competitie!!!ok genoeg want ik laat me weer helemaal gaan!
om op de topic te reageren: Ja tweaker is een prachtig scheldwoord voor dat soort mensen!
quote:Ik post anders meer hier dan op got
Op zondag 09 december 2001 21:05 schreef CarloZ het volgende:
[..]
Het gaat ook over begrip Tweaker...
Dat jij hier tweakers.net aan koppelt, heeft waarschijnlijk te maken met Tweakerliefde
quote:sjapp'nbarrie hendriks! (
Op zondag 09 december 2001 01:03 schreef Nevermind het volgende:
dies niet nieuw hoor... die gebruik ik ook al maanden
grappig dat er vandaag opeens zo'n massale tweakerhaat is
quote:daar hoef je niet mee te spotten!!!!!!!1111
Op zondag 09 december 2001 21:03 schreef StefanFM het volgende:
zijn allemaal gozertjes die nooit buiten komen
fokker
voor mensen met een bekrompen geest die ieder ander die niet hun levensstijl volgt (lees veel zuipen en geen zak uitvoeren) minderwaardig vinden
ach stfu, je weet niet HALF wat een tweaker is
quote:Bedankt voor deze bijdrage
Op zondag 09 december 2001 21:58 schreef bbrother het volgende:
wat een stelletje zielige en simpele zielen hier ook he, zelf over een ander lullen en zelf zown half gaar rot kut forum met kut kleuren hebbenach stfu, je weet niet HALF wat een tweaker is
quote:hou je de volgende keer je shift vast???
Op zondag 09 december 2001 21:37 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:[..]
daar hoef je niet mee te spotten!!!!!!!1111
quote:Ze hebben niet eens Henk hier !!
Op zondag 09 december 2001 21:59 schreef FeestBeest het volgende:[..]
Bedankt voor deze bijdrage
quote:Schandalig he ...
Op zondag 09 december 2001 22:00 schreef bbrother het volgende:[..]
Ze hebben niet eens Henk hier !!
btw, hij heet Tweaky
quote:Je vergeet de nulletjes. Wat ben jij nu voor binnenblijvende tweaker?
Op zondag 09 december 2001 21:37 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
daar hoef je niet mee te spotten!!!!!!!1111
quote:ooch eigenlijk is het gewoon het infantiele gedrag van een puberaal kind tegen de ouders...
Op zondag 09 december 2001 21:58 schreef bbrother het volgende:
wat een stelletje zielige en simpele zielen hier ook he, zelf over een ander lullen en zelf zown half gaar rot kut forum met kut kleuren hebbenach stfu, je weet niet HALF wat een tweaker is
zonder tweakers geen fok.. maar dat begrijpen ze hier nog niet echt..
pitty
oh en tweakers kan je niet over 1 kam scheren dan heb je nl 50% van de bevolking tussen 16 en 22 .....maar tjah khad ook niet verwacht dat jullie dat zouden begrijpen
quote:Tis nog altijd Henk hoor
Op zondag 09 december 2001 22:01 schreef FeestBeest het volgende:[..]
Schandalig he ...
btw, hij heet Tweaky
![]()
quote:
Op zondag 09 december 2001 21:59 schreef StefanFM het volgende:
hou je de volgende keer je shift vast???
quote:
Op zondag 09 december 2001 22:02 schreef broer het volgende:
Je vergeet de nulletjes. Wat ben jij nu voor binnenblijvende tweaker?
quote:Resumerend: deze vraag is, eventueel rekening houdend met waarschijnlijke probabiliteiten, mits voorwaardelijk, niet geheel ontkennend doch zeker niet geheel irreversibel al dan niet ontegenzeggelijk gerechtvaardig zij het met enig voorbehoud, voor een nog nader te bepalen gedeelte als bevestigend te beantwoorden.
Op zondag 09 december 2001 22:02 schreef broer het volgende:
Je vergeet de nulletjes. Wat ben jij nu voor binnenblijvende tweaker?
quote:Die ken ik
Op zondag 09 december 2001 22:05 schreef robinvreuls het volgende:[..]
Resumerend: deze vraag is, eventueel rekening houdend met waarschijnlijke probabiliteiten, mits voorwaardelijk, niet geheel ontkennend doch zeker niet geheel irreversibel al dan niet ontegenzeggelijk gerechtvaardig zij het met enig voorbehoud, voor een nog nader te bepalen gedeelte als bevestigend te beantwoorden.
SLOTJUH!
Dit is een rechtstreekse Flame tegen de tweakers gemeenschap!
quote:Bannen die K100+Z4K
Op zondag 09 december 2001 22:07 schreef WHiZZi het volgende:
Ik ga als een echte tweaker reagerenSLOTJUH!
quote:Nou als dat alles is wat je hebt te zeggen...
Op zondag 09 december 2001 22:05 schreef robinvreuls het volgende:
quote:Zoow, beginnen we zo
Op zondag 09 december 2001 22:09 schreef broer het volgende:[..]
Nou als dat alles is wat je hebt te zeggen...
quote:
Op zondag 09 december 2001 22:07 schreef WHiZZi het volgende:
quote:Neuh...
Op zondag 09 december 2001 22:10 schreef robinvreuls het volgende:
Zoow, beginnen we zo
quote:Getver, vriendschap met de fokkers
Op zondag 09 december 2001 22:16 schreef robinvreuls het volgende:[..]
Okee
quote:u riep??
Op zondag 09 december 2001 20:59 schreef Miro het volgende:
Randstadslet? Hoorde die pas een keer.
quote:You go girl!
Op zondag 09 december 2001 22:16 schreef robinvreuls het volgende:
Okee
quote:Ej.
Op zondag 09 december 2001 22:16 schreef FeestBeest het volgende:
Getver, vriendschap met de fokkers
Op welke gronden concludeert u - wiens mening ik overigens respecteer, niet omdat ik u ken, maar omdat u blijk geeft van een redelijk gemiddelde intelligentie, u kunt immers een computer aanzetten, en mensen met een intelligentieniveau dat tot in ieder geval die hoogte reikt is voor mij reden u met eerder vermelde respect te behandelen, hoewel dat niet altijd even makkelijk is, maar af en toe gewoon een kwestie van principes waar je bij zweert en naar leeft en waar je dan maar de gevolgen van moet dragen - dat ik deel uitmaak van een door u op één hoop gegooide groep mensen die in principe geen enkele eigenschap per definitie delen en die u toch in het algemeen als Fok!ker weet te betitelen?
quote:Omdat hetzelfde gebeurde bij de tweakers.. daarom
Op zondag 09 december 2001 22:29 schreef broer het volgende:[..]
You go girl!
[..]Ej.
Op welke gronden concludeert u - wiens mening ik overigens respecteer, niet omdat ik u ken, maar omdat u blijk geeft van een redelijk gemiddelde intelligentie, u kunt immers een computer aanzetten, en mensen met een intelligentieniveau dat tot in ieder geval die hoogte reikt is voor mij reden u met eerder vermelde respect te behandelen, hoewel dat niet altijd even makkelijk is, maar af en toe gewoon een kwestie van principes waar je bij zweert en naar leeft en waar je dan maar de gevolgen van moet dragen - dat ik deel uitmaak van een door u op één hoop gegooide groep mensen die in principe geen enkele eigenschap per definitie delen en die u toch in het algemeen als Fok!ker weet te betitelen?
quote:(Jezus, zit ik daar dat hele kloteverhaal voor in te typen?)
Op zondag 09 december 2001 22:34 schreef WHiZZi het volgende:
Omdat hetzelfde gebeurde bij de tweakers.. daarom
Ik wens afstand te nemen van de berg Fok!kers waar ik zojuist op gegooid ben. Ik zou mijzelf eerder als... uhmmm... "Koffer" betitelen.
quote:Daarom staat er ook een
Op zondag 09 december 2001 22:40 schreef broer het volgende:[..]
(Jezus, zit ik daar dat hele kloteverhaal voor in te typen?)
quote:Daarom staat er iemand bij die nogal akelig glimlacht en een vork omhooghoudt?
Op zondag 09 december 2001 22:42 schreef WHiZZi het volgende:
Daarom staat er ook eenbij
Dat verduidelijkt veel.
Tweaker!
quote:idd
Op zondag 09 december 2001 22:45 schreef broer het volgende:
Tweaker!
Wanneer Tweakers eens wat minder arrogantie toonden, zouden ze ook veel meer respect krijgen.
Ikzelf als semi-tweaker, erger me mateloos aan het arrogante gedrag van veel DIEHARD-Tweakers..
Stukje computer techniek kan je ook vertellen, zonder er met ondertoon 'Ik ben zo goed' bij te zeggen.
quote:Ah, gelukkig heb je het begrepen.
Op zondag 09 december 2001 22:52 schreef CarloZ het volgende:
iddtypisch tweaker gedrag
quote:100% mee eens!!! Dit zijn gewoon feiten!!!
Op zondag 09 december 2001 22:52 schreef CarloZ het volgende:[..]
idd
typisch tweaker gedrag
Wanneer Tweakers eens wat minder arrogantie toonden, zouden ze ook veel meer respect krijgen.
Ikzelf als semi-tweaker, erger me mateloos aan het arrogante gedrag van veel DIEHARD-Tweakers..
Stukje computer techniek kan je ook vertellen, zonder er met ondertoon 'Ik ben zo goed' bij te zeggen.
Ik praat die actie niet goed,(hell ik ben geeneens op de HCC-dagen geweest) maar ik vindt wel dat je door een actie van 3 personen de rest van de tweaker-community over 1 kam kan scheren.
quote:wat zei je? flamen?
Op zondag 09 december 2001 22:12 schreef FeestBeest het volgende:
Kappen met flamen stelltje fuck fokkers
Anyway. HOU GODVERDOMME OP MET DIE ONZIN!!!! Als ieder nou lekker zelf doet waar die zin aan heeft, maar niet 23423423 topics opent over of tweakers die kut zijn of fokkers die kut zijn. JESUS, Get a Life!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |