Niet bepaald een reactie op wat je quote.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:51 schreef Ippon het volgende:
[..]
Mak verdient de gouden plak en Plasterk zilver.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 06:04 schreef Ippon het volgende:
[..]
Mak is een ernstig verward persoon die de film Submission vergelijkt met de antisemitische propagandafilm van Joseph Goebbels: Der ewige Jude.
Vandaag in de Volkskrant een uitvoerige column van Plasterk over Ellian.quote:DANIEL CIL BRECHER, HISTORICUS EN OUD-DIRECTEUR LEO BAECK INSTITUUT JERUZALEM
NRC Handelsblad 4 juni 2005
Scherpe vergelijking van Geert Mak is niet ongepast
Toen Geert Mak in zijn kritiek op 'Submission' de propagandafilm 'Der Ewige Jude' noemde, was dat mij uit het hart gegrepen. Het is een grote moker waar hij mee sloeg, maar hij drong met een klap door tot de kern van de zaak. 'Submission' is een propagandafilm, die niet te documenteren, te informeren of te wegen wenst, maar de kijker alarmeren wil, tegenover de gevaren van de islam, die vrouwen misbruikt en onderdrukt.
[…]
De context van 'Der Ewige Jude' is die van de antisemitische hetze en het anti-joodse beleid na 1933, de context van 'Submission' die van de anti-islamitische stemming na 11 september 2001. Deze context bestaat los van de al of niet anti-islamitische intentie van Theo van Gogh en Hirsi Ali.
Geert Mak heeft het bij het rechte eind, wanneer hij ons met zijn scherpe vergelijking op deze samenhang wijst.
Dat sommige mensen achter Mak staan verbaast me niet. Gelukkig zijn er ook mensen die wel fatsoenlijk kunnen nadenken en die lijken ook goddank in de meerderheid gezien de internationale lofzang die AHA geniet vanuit de internationale politiek en pers.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:53 schreef mariatrepp het volgende:
[..]
[..]
Vandaag in de Volkskrant een uitvoerige column van Plasterk over Ellian.
ik heb het zojuist gelezen. Walgelijk stuk en belachelijk gewoon dat een wetenschapper in de biogenetica denkt meer van de islam meent te weten dan professionals die aan den lijve hebben moeten ondergaan hoe wreed en intolerant deze religie is.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:53 schreef mariatrepp het volgende:
Vandaag in de Volkskrant een uitvoerige column van Plasterk over Ellian.
Jazeker. Dat maakt de jood Plasterk NOG ongeloofwaardiger.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zou het er ook maar iets toe doen indien hij homo zou zijn?
quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:49 schreef BigBadPete het volgende:
[..]
Jazeker. Dat maakt de jood Plasterk NOG ongeloofwaardiger.
Kerel? Dat zeggen alleen VVD'ers tegen mij.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:09 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ben je nu NOG bezig?
Krijg een leven, kerel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |