Fotowedstrijd Mei 2006 stemtopic [onderwerpen]quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:18 schreef k_man het volgende:
Is het bekend?
Wat doe jij in een hotel met een laptop en een bubbelbadquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:23 schreef Offy het volgende:
Het stemtopic is gesloten, het onderwerp voor deze maand is minimalisme! Het Centrale Topic open ik morgen, ik kwam vanavond thuis van mijn werk en toen moest ik meteen mijn spulletjes pakken, zit nu in een hotel te WIFI-en terwijl het bubbelbad volloopt![]()
![]()
Dus wacht nog even met die rel en begin niet meteen te gillen als er geen antwoord komt, morgenavond wordt de rest geregeld
Voor de verleiding-aanhangers: geen paniek, een vrouw in een veel te kleine bikini (of minder) is ook minimalisme
Poseren in een veel te kleine bikini of minder?quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:24 schreef PdeHoog het volgende:
Wat doe jij in een hotel met een laptop en een bubbelbad![]()
Hmmm....Offy in kleine bikini in een bubbelbadquote:
bikini is goed, string is minimalismequote:Op donderdag 4 mei 2006 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm....Offy in kleine bikini in een bubbelbadKan interessante foto's opleveren
Gewoon beiden dusquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
bikini is goed, string is minimalisme
PdeH in bikini... the horror the horrorquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon beiden dusDe bikini voor ons, de string voor de wedstrijd
Mental image dudequote:Op donderdag 4 mei 2006 23:21 schreef Re het volgende:
PdeH in bikini... the horror the horror
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |