Inderdaad, humor is een kwestie van smaak en daa kan je nit inhoudelijk over discussieren ofzo.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:15 schreef Salvad0R het volgende:
Weetje, mensen die aan anderen willen showen van welk verheven niveau hun humor-gevoel wel niet is.... zijn triest .
Jep, spijker op den kop.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:16 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Inderdaad, humor is een kwestie van smaak en daa kan je nit inhoudelijk over discussieren ofzo.
pfff nog nooit van slapstick comedy gehoord ofzo?quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:39 schreef Camplo het volgende:
Iemand staat achter een deur en die gaat open tegen ze neus....ook weer waarlijk echt om te lachen........NOT![]()
noemen ze dat tegenwoordig niet Emo? scheelt iig een hoop typenquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:22 schreef AnthonyZeus het volgende:
Verkapt-kijk-mij-eens-interessant-doen-met-mijn-quasi-intelligente-gevoel-voor-humor-en-slappe-saaie-ongeinteresseerde-kijk-op-het-leven....Alto!
Inderdaad, maar ik heb trouwens 3 niet gezien want die leek me niet leuk meer.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:26 schreef Puckzzz het volgende:
TS is nog een hele serie vergeten!!
what about de hele American Pie series??
Stiffler
The Wedding? die is ook zeker de moeite waardquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:31 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik heb trouwens 3 niet gezien want die leek me niet leuk meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |