Oftewel jij hebt totaal geen gevoel voor humor....quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:52 schreef Camplo het volgende:
Om echte comedies volgens mij nog nooit dubbel gelegen.
Om films als:
(repeat):
Snatch
Lock Stock & Two Smoking Barrels
enkele opmerkingen uit Romeo Must Die
Cradle 2 the Grave/ Exit Wounds.
Ali G in dahouse.
En dan houdt het op voor zover ik nu kan zien.
Probeer How High eens of de Friday reeks, als je dan nog niet lacht heb je gewoon geen humor.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:53 schreef Camplo het volgende:
[..]
Harold & Kumar is dan wel IETS beter dan de rest. Euroitrip valt mee.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:37 schreef Honky het volgende:
Ace Ventura 1 en 2 zijn lachen man.
Die is idd kut. Bruce Almighty.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:59 schreef Camplo het volgende:
Ohja nog een voorbeeld van totaal niet grappig...
Die film dat ie God is, ben ff vergeten hoe ie heet.....
Bruce Almightyquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:59 schreef Camplo het volgende:
Ohja nog een voorbeeld van totaal niet grappig...
Die film dat ie God is, ben ff vergeten hoe ie heet.....
Hooguit 1x is die een beetje leuk.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:00 schreef Orealo het volgende:
[..]
Bruce Almighty
Die vond ik opzich nog wel grappig
quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:36 schreef Camplo het volgende:
- Johnny English Erg flauw, glimlach hooguit
- Scary Movie (1/2/3) Deel 1 vond ik wel melig, overige delen kan ik me niet eens herinneren
- Not Another Teen Movie Niet gezien, lijkt me echt heeeel slecht
- 40 Days 40 NightsDas toch met dat vrouwtje met geheugenverlies ofzo ? Heel slecht iig
- Road Trip Met een biertje en wat maten was het erg gezellig, wel erg flauw ja
- Dumb & DumberDat is toch wel de meeste geniale van het rijtje. Ja natuurlijk erg flauw maar goed who gives a fuck ?
- En het ergst van allemaal --> Ace Ventura Niet gezien maar vind Jim over t algemeen wel leuk
De rest zuigt.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:00 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Alleen Ace Ventura is bij vlagen grappig.
40 days, 40 nights is die film waarbij een jongen spuugzat is telkens te worden gebruikt voor de sex, hij belooft zichzelf 40 dagen en nachten niet te sexen, intussen gaan zijn vrienden wedden of het hem lukt en sommige babes gaan erg ver om hem zover te krijgen dat ie gaat sexen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:02 schreef UnleashMitch het volgende:
40days, 40nights???
soms he? heel soms hoor...echt af en toe maar...is een keertje gedachtenloos film kijken best lekkerquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:06 schreef Camplo het volgende:
Ik vind die niet saai. Van die humor die niet meteen tot je doordringt vind ik pas humor. Die standaard, struikel, loop scheef, doe raar, trek een gekke bek, maak een flauw stemmetje etc shit vind ik dom.
Down to Earth is ook wel komisch.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:54 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Probeer How High eens of de Friday reeks, als je dan nog niet lacht heb je gewoon geen humor.
Ik vind ze allemaal in meer of mindere mate leuk, en kan eigenlijk altijd wel enorm lachen om domme humor, mits een beetje origineel. Ook kan ik dronken of stoned zijn niet als excuus aanvoeren, elk van deze films heb ik wel eens in nuchtere toestand bekeken. En ook dan was het leuk.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:36 schreef Camplo het volgende:
- Johnny English![]()
![]()
- Scary Movie (1/2/3)![]()
![]()
- Not Another Teen Movie![]()
- 40 Days 40 Nights![]()
- Road Trip![]()
![]()
(magere rat & dikke negerin
)
- Dumb & Dumber![]()
![]()
![]()
- En het ergst van allemaal --> Ace Ventura![]()
![]()
wel een beetje de standaard verantwoorde films hequote:Op dinsdag 18 april 2006 12:52 schreef Camplo het volgende:
Om echte comedies volgens mij nog nooit dubbel gelegen.
Om films als:
(repeat):
Snatch
Lock Stock & Two Smoking Barrels
enkele opmerkingen uit Romeo Must Die
Cradle 2 the Grave/ Exit Wounds.
Ali G in dahouse.
En dan houdt het op voor zover ik nu kan zien.
Dat zijn natuurlijk geen humoristische films pur sang. Zijn speelfilms etc met grappen erin, dat is heel wat anders en kun je dus niet vergelijken.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:44 schreef Camplo het volgende:
[..]
Iets meer real life humor, en hardere humor:
Snatch is vet.
Lock Stock & Two Smoking Barrels is vet.
Die dikke neger uit Romeo must die maakt gigantische ownage opmerkingen. (Anthony Anderson)
En in Exit Wounds en Cradle 2 the Grave maakt ie ook vette opmerkingen.
Dat is pas okay![]()
Inderdaad, humor is een kwestie van smaak en daa kan je nit inhoudelijk over discussieren ofzo.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:15 schreef Salvad0R het volgende:
Weetje, mensen die aan anderen willen showen van welk verheven niveau hun humor-gevoel wel niet is.... zijn triest .
Jep, spijker op den kop.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:16 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Inderdaad, humor is een kwestie van smaak en daa kan je nit inhoudelijk over discussieren ofzo.
pfff nog nooit van slapstick comedy gehoord ofzo?quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:39 schreef Camplo het volgende:
Iemand staat achter een deur en die gaat open tegen ze neus....ook weer waarlijk echt om te lachen........NOT![]()
noemen ze dat tegenwoordig niet Emo? scheelt iig een hoop typenquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:22 schreef AnthonyZeus het volgende:
Verkapt-kijk-mij-eens-interessant-doen-met-mijn-quasi-intelligente-gevoel-voor-humor-en-slappe-saaie-ongeinteresseerde-kijk-op-het-leven....Alto!
Inderdaad, maar ik heb trouwens 3 niet gezien want die leek me niet leuk meer.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:26 schreef Puckzzz het volgende:
TS is nog een hele serie vergeten!!
what about de hele American Pie series??
Stiffler
The Wedding? die is ook zeker de moeite waardquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:31 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik heb trouwens 3 niet gezien want die leek me niet leuk meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |