Whahahahahahahahhaquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:37 schreef Honky het volgende:
Ace Ventura 1 en 2 zijn lachen man.
Iemand staat achter een deur en die gaat open tegen ze neus....ook weer waarlijk echt om te lachen........NOTquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:38 schreef Tony_Teletext het volgende:
Dumb & Dumber is ook erg leuk
ik ken het gevoel....quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:39 schreef HenkieVdV het volgende:
Scary Movie (1/2/3)
- Not Another Teen Movie
- Road Trip
Ik was superstoned dus ik lag helemaal dubbel.
Die is ook super jah.quote:
Och speciaal voor jou zal ik daar nog wel eens ooit een topic over openen, als ik van de zomer de auto's weer eens wasquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:41 schreef Herald het volgende:
overigens had ik gehoopt dat het topic ging over die leuke meisjes die tegenover je wonen Camplo
Ja hoorquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:40 schreef Camplo het volgende:
Zijn er ook mensen die moesten lachen en helder waren zonder invloed van allerlei verdovende middelen?
johnny english niet gezienquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:36 schreef Camplo het volgende:
- Johnny English
- Scary Movie (1/2/3)
- Not Another Teen Movie
- 40 Days 40 Nights
- Road Trip
- Dumb & Dumber
- En het ergst van allemaal --> Ace Ventura
Iets meer real life humor, en hardere humor:quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:42 schreef Rio het volgende:
Van wat voor soort mondaine humor hou jij dan?
Gooi ik wel emmer sop over je heen...(moet kunnen)quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:42 schreef Camplo het volgende:
[..]
Och speciaal voor jou zal ik daar nog wel eens ooit een topic over openen, als ik van de zomer de auto's weer eens was
Ik ben ontwikkeldquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:44 schreef Bob-B het volgende:
je bent zwaar in de minderheid camplo
maar dat zijn ook geen comedy'squote:Op dinsdag 18 april 2006 12:44 schreef Camplo het volgende:
Iets meer real life humor, en hardere humor:
Snatch is vet.
Lock Stock & Two Smoking Barrels is vet.
Die dikke neger uit Romeo must die maakt gigantische ownage opmerkingen. (Anthony Anderson)
En in Exit Wounds en Cradle 2 the Grave maakt ie ook vette opmerkingen.
Dat is pas okay![]()
Nee maar daar zit wel de humor anders verpakt, zodat het WEL grappig is. Ik bedoel als je om bovenstaande films lacht in de OP, lig je ook elke avond blauw voor America's Funniest Home Video's en daar vind ik dus ook geen REET aan.quote:
Ik ook jaquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:38 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ace Ventura, Scary Movie 1, 2 en 3 en Road Trip!
JA, daar heb ik HARD om gelachen ja!
*was wel stoned...
Ik wou het net vragenquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:42 schreef Rio het volgende:
Van wat voor soort mondaine humor hou jij dan?
In een goede actie film een goede opmerking van een scherpe neger is ook ge-wel-dig. Maar ik hoef niet maar 1 genre film te zien. Ik vind zo'n dikke onzin film ook heerlijk af en toe. En daar kan ik soms dan ook kostelijk om lachen.quote:
Je moet zulke films ook niet gaan kijken met een instelling dat je een goeie film gaat kijken.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:46 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nee maar daar zit wel de humor anders verpakt, zodat het WEL grappig is. Ik bedoel als je om bovenstaande films lacht in de OP, lig je ook elke avond blauw voor America's Funniest Home Video's en daar vind ik dus ook geen REET aan.
Ik helaas niet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:48 schreef muzas het volgende:
[..]
In een goede actie film een goede opmerking van een scherpe neger is ook ge-wel-dig. Maar ik hoef niet maar 1 genre film te zien. Ik vind zo'n dikke onzin film ook heerlijk af en toe. En daar kan ik soms dan ook kostelijk om lachen.
Zeg gevoelloze, het is wel erg makkelijk filmpjes af te kraken, dus vertel JIJ maar om welke filmpjes jij blauw lag?quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:36 schreef Camplo het volgende:
Zo om te beginnen ben je nu al gefopt door de titel. Maar meisje doet het altijd goed in titels, evenals iets met een breezah.
Ik ben op zoek naar mensen die het voor mekaar kregen te lachen bij 1 van de volgende films:
- Johnny English
- Scary Movie (1/2/3)
- Not Another Teen Movie
- 40 Days 40 Nights
- Road Trip
- Dumb & Dumber
- En het ergst van allemaal --> Ace Ventura
Zijn er hier simpele zielen die het voor mekaar kregen om dergelijke films blauw te liggen? Dat soort mensen zijn al een studie opzich waard. Echt die standaard non-grappige dingen waar ik me afvroeg of het niet toevallig voor 1-2 jarigen bedoeld was. Je weet wel zodat ze in hun kleine wiegje in slaap vallen met een saaie comedy.
Afschuwelijk, dat er mensen zijn die zo'n films ook serieus aanprijzen en er helemaal dubbel om liggen. Dat is nog erger dan bouwvakkers humor.
Bahhhh, 2 venten die mekaar neuken omdat ze denken dat de wereld vergaat, dat was lachen (NOT)quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:49 schreef Camplo het volgende:
Ali G in the house was dan weer wel vet.
prcs, Carmen Electra met een mes in d'r tietquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Scary movie...gewoon lekkere droge humor
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Scary movie...gewoon lekkere droge humor
Harold & Kumar is dan wel IETS beter dan de rest. Euroitrip valt mee.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:52 schreef martinlutherking het volgende:
Harold & Kumar go to White Castle, Euro Trip, Road Trip.Stoned.
Allemaal rukfilms dus....quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:52 schreef Camplo het volgende:
Om echte comedies volgens mij nog nooit dubbel gelegen.
Om films als:
(repeat):
Snatch
Lock Stock & Two Smoking Barrels
enkele opmerkingen uit Romeo Must Die
Cradle 2 the Grave/ Exit Wounds.
Ali G in dahouse.
En dan houdt het op voor zover ik nu kan zien.
Oftewel jij hebt totaal geen gevoel voor humor....quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:52 schreef Camplo het volgende:
Om films als:
(repeat):
Snatch
Ali G in dahouse.
Probeer How High eens of de Friday reeks, als je dan nog niet lacht heb je gewoon geen humor.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:53 schreef Camplo het volgende:
[..]
Harold & Kumar is dan wel IETS beter dan de rest. Euroitrip valt mee.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:37 schreef Honky het volgende:
Ace Ventura 1 en 2 zijn lachen man.
Die is idd kut. Bruce Almighty.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:59 schreef Camplo het volgende:
Ohja nog een voorbeeld van totaal niet grappig...
Die film dat ie God is, ben ff vergeten hoe ie heet.....
Bruce Almightyquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:59 schreef Camplo het volgende:
Ohja nog een voorbeeld van totaal niet grappig...
Die film dat ie God is, ben ff vergeten hoe ie heet.....
Hooguit 1x is die een beetje leuk.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:00 schreef Orealo het volgende:
[..]
Bruce Almighty
Die vond ik opzich nog wel grappig
quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:36 schreef Camplo het volgende:
- Johnny English Erg flauw, glimlach hooguit
- Scary Movie (1/2/3) Deel 1 vond ik wel melig, overige delen kan ik me niet eens herinneren
- Not Another Teen Movie Niet gezien, lijkt me echt heeeel slecht
- 40 Days 40 NightsDas toch met dat vrouwtje met geheugenverlies ofzo ? Heel slecht iig
- Road Trip Met een biertje en wat maten was het erg gezellig, wel erg flauw ja
- Dumb & DumberDat is toch wel de meeste geniale van het rijtje. Ja natuurlijk erg flauw maar goed who gives a fuck ?
- En het ergst van allemaal --> Ace Ventura Niet gezien maar vind Jim over t algemeen wel leuk
De rest zuigt.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:00 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Alleen Ace Ventura is bij vlagen grappig.
40 days, 40 nights is die film waarbij een jongen spuugzat is telkens te worden gebruikt voor de sex, hij belooft zichzelf 40 dagen en nachten niet te sexen, intussen gaan zijn vrienden wedden of het hem lukt en sommige babes gaan erg ver om hem zover te krijgen dat ie gaat sexen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:02 schreef UnleashMitch het volgende:
40days, 40nights???
soms he? heel soms hoor...echt af en toe maar...is een keertje gedachtenloos film kijken best lekkerquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:06 schreef Camplo het volgende:
Ik vind die niet saai. Van die humor die niet meteen tot je doordringt vind ik pas humor. Die standaard, struikel, loop scheef, doe raar, trek een gekke bek, maak een flauw stemmetje etc shit vind ik dom.
Down to Earth is ook wel komisch.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:54 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Probeer How High eens of de Friday reeks, als je dan nog niet lacht heb je gewoon geen humor.
Ik vind ze allemaal in meer of mindere mate leuk, en kan eigenlijk altijd wel enorm lachen om domme humor, mits een beetje origineel. Ook kan ik dronken of stoned zijn niet als excuus aanvoeren, elk van deze films heb ik wel eens in nuchtere toestand bekeken. En ook dan was het leuk.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:36 schreef Camplo het volgende:
- Johnny English![]()
![]()
- Scary Movie (1/2/3)![]()
![]()
- Not Another Teen Movie![]()
- 40 Days 40 Nights![]()
- Road Trip![]()
![]()
(magere rat & dikke negerin
)
- Dumb & Dumber![]()
![]()
![]()
- En het ergst van allemaal --> Ace Ventura![]()
![]()
wel een beetje de standaard verantwoorde films hequote:Op dinsdag 18 april 2006 12:52 schreef Camplo het volgende:
Om films als:
(repeat):
Snatch
Ali G in dahouse.
Dat zijn natuurlijk geen humoristische films pur sang. Zijn speelfilms etc met grappen erin, dat is heel wat anders en kun je dus niet vergelijken.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:44 schreef Camplo het volgende:
[..]
Iets meer real life humor, en hardere humor:
Snatch is vet.
Lock Stock & Two Smoking Barrels is vet.
Die dikke neger uit Romeo must die maakt gigantische ownage opmerkingen. (Anthony Anderson)
En in Exit Wounds en Cradle 2 the Grave maakt ie ook vette opmerkingen.
Dat is pas okay![]()
Inderdaad, humor is een kwestie van smaak en daa kan je nit inhoudelijk over discussieren ofzo.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:15 schreef Salvad0R het volgende:
Weetje, mensen die aan anderen willen showen van welk verheven niveau hun humor-gevoel wel niet is.... zijn triest .
Jep, spijker op den kop.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:16 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Inderdaad, humor is een kwestie van smaak en daa kan je nit inhoudelijk over discussieren ofzo.
pfff nog nooit van slapstick comedy gehoord ofzo?quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:39 schreef Camplo het volgende:
Iemand staat achter een deur en die gaat open tegen ze neus....ook weer waarlijk echt om te lachen........NOT![]()
noemen ze dat tegenwoordig niet Emo? scheelt iig een hoop typenquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:22 schreef AnthonyZeus het volgende:
Verkapt-kijk-mij-eens-interessant-doen-met-mijn-quasi-intelligente-gevoel-voor-humor-en-slappe-saaie-ongeinteresseerde-kijk-op-het-leven....Alto!
Inderdaad, maar ik heb trouwens 3 niet gezien want die leek me niet leuk meer.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:26 schreef Puckzzz het volgende:
TS is nog een hele serie vergeten!!
what about de hele American Pie series??
Stiffler
The Wedding? die is ook zeker de moeite waardquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:31 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik heb trouwens 3 niet gezien want die leek me niet leuk meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |