Biertje op het Koningsplein?quote:Op zondag 23 april 2006 21:00 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Met een biertje op een terras bral je die scriptie zo vol![]()
Zozo, dat wordt leren wat p2p en Kazaa isquote:Op maandag 24 april 2006 21:21 schreef MarkzMan_X het volgende:
Alle nerds verzamelen! Internet & Recht morgen.
Nee, hij wijst je op het feit dat dit al de zoveelste huiswerkopdracht van je is die je integraal op dit forum post in de hoop dat iemand je een kant en klaar antwoord toespeelt. Zo werkt het natuurlijk niet, dus: doe je huiswerk!quote:
Heb je al een spuitbus?quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:12 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Nee, hij wijst je op het feit dat dit al de zoveelste huiswerkopdracht van je is die je integraal op dit forum post in de hoop dat iemand je een kant en klaar antwoord toespeelt. Zo werkt het natuurlijk niet, dus: doe je huiswerk!
Ik zit weer op het balkon, als mensen nog behoefte hebben aan een spuit-je-fiets-roze-met-geel-date ben ik telefonisch bereikbaar.
Neuh, maar sta in 5 minuten in de HEMA, dus dat lijkt me niet zo'n probleem.quote:
Heb wel samenvattingen van Algemene Rechtsleer UU, dus roep maar waar t over gaat, wie weet wie weet...quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:38 schreef VeX- het volgende:
Niemand zal toevallig een samenvatting Algemene Rechtsleer hebben van Week 11? (UVA)
Ik was er vorige week niet en nu mag ik dus een samenvatting van 1600 woorden schrijven.![]()
Ooooh mag ik mee? In dat geval zoek ik nog iemand die plaatsvervangens stage wil lopen in de maanden mei en juni. Nu de zon weer schijnt trekt het terras mij toch meer eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:12 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik wil graag over een maandje afgestudeerd zijn, maar ik heb niet zoveel tijd om aan mijn scriptie te werken ivm op terrasjes zitten met Thisbe. Heeft iemand nog iets beschikbaar?
ik stel een terrasjesdate in Utrecht voorquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:25 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ooooh mag ik mee? In dat geval zoek ik nog iemand die plaatsvervangens stage wil lopen in de maanden mei en juni. Nu de zon weer schijnt trekt het terras mij toch meer eigenlijk.
Wat is dat nou weer voor een kletsquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:12 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Nee, hij wijst je op het feit dat dit al de zoveelste huiswerkopdracht van je is die je integraal op dit forum post in de hoop dat iemand je een kant en klaar antwoord toespeelt. Zo werkt het natuurlijk niet, dus: doe je huiswerk!
Ik zit weer op het balkon, als mensen nog behoefte hebben aan een spuit-je-fiets-roze-met-geel-date ben ik telefonisch bereikbaar.
Kun je hier echt niet opkomen met gewoon eens nadenken?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:40 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een klets![]()
Alsof ik ooit hele huiswerkopdrachten erop gooi.. euhm neen, I don't..
dit is gewoon een globale vraag en dat is of je altijd de materiele vragen moet beantwoorden of dat je ze ook mag overslaan.. huilie
heb 't ook al aan m'n medestudenten gevraagd en die weten het ook niet.. dus het heeft weinig met opletten te maken.![]()
Heeft u de bijbel van het strafprocesrecht al geraadpleegd?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:40 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een klets![]()
Alsof ik ooit hele huiswerkopdrachten erop gooi.. euhm neen, I don't..
dit is gewoon een globale vraag en dat is of je altijd de materiele vragen moet beantwoorden of dat je ze ook mag overslaan.. huilie
heb 't ook al aan m'n medestudenten gevraagd en die weten het ook niet.. dus het heeft weinig met opletten te maken.![]()
Waar staat die roze met gele fietsquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:12 schreef Leonoor het volgende:
Verdikked. Waar heb je mijn fiets gezien?quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waar staat die roze met gele fiets. Kwam er donderdagnacht nog een tegen, tenminste ik struikelde er over heen
In de Mgr van de Weteringstraat stond er dacht ik een, tenminste ik dacht dat het daar was.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:15 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Verdikked. Waar heb je mijn fiets gezien?
Haha, je fiets is terecht! Ga hem opeisen!quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:15 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Verdikked. Waar heb je mijn fiets gezien?
Je doet een aanbod, maar niemand gaat er op in? Zoiets? Geen liefdesaanbod hè, maar gewoon een fiets die je aan mij aanbiedt voor 150 euro en dat ik die niet hoef.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:22 schreef Thisbe het volgende:
Nu we het toch over 'huiswerk' hebben:
Kan iemand me even een mooi voorbeeld geven van een rechtshandeling die geen wederkerige of andere overeenkomst is? Ik heb een mooi voorbeeld nodig voor mijn scriptie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |