....en de eerste van dit seizoen vanmiddag alweer soldaat gemaakt.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:09 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik ben zeer toe aan een biertje op een zonovergoten terras!
Ik krijg een kratje van je! Mail van Kramer:quote:Op donderdag 20 april 2006 11:39 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Goede insteek voor het scriptieschrijven!Werken kan je later nog genoeg
![]()
Ergo het art. 9 WCAO bezwaar is toegewezen, you were wrong!quote:Hallo Leonoor,
wat betreft vraag 21 heb je gelijk, dit staat fout in de sleutel. Het moet
inderdaad B zijn.
Je opmerking bij vraag 34 heb ik naar een andere docent doorgespeeld, die
zal daarop reageren.
Groetend,
Christianne Kramer
Und? Gehaald? Jij zeker de arbeidsrechtkoningquote:Op donderdag 20 april 2006 17:37 schreef MarkzMan_X het volgende:
We love Leonoor! Puik werk, nu ben ik haast verzekerd van mijn (nipte) "succes"!
Kom je ook op onze bruiloft? Mag je wel lakei worden aan het arbeidsrecht-hof hoor!quote:Op donderdag 20 april 2006 23:15 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Und? Gehaald? Jij zeker de arbeidsrechtkoning
Dat spammen was voor de goede zaak hoorquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:43 schreef The_Duce het volgende:
...
Vriendelijk naar Leonoor lachen in de hoop dat ze je erop wil zetten. Gezien jouw spamgedrag tav de JFR-bedrijvendag, betwijfel ik dat ten zeerste![]()
Je spamde voor een goed doel.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:27 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar dat Pool even kwam bevestigen waar ik voor spamde. Hij was namelijk fanatiek deelnemer aan de dagen.![]()
Ik zie een toverwoord voor studenten in je verhaal, en het is niet 'masterclass' en ook niet 'allen & overy'quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:31 schreef Pool het volgende:
[..]
Je spamde voor een goed doel.![]()
Ik heb er o.a. een Masterclass bij Allen & Overy aan overgehouden. Volgende week donderdag en vrijdag naar Amsterdam met gratis hotel en maaltijden.![]()
![]()
'Gratis'.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:36 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ik zie een toverwoord voor studenten in je verhaal, en het is niet 'masterclass' en ook niet 'allen & overy'![]()
Vrijdag al gedaan. Maar het nut daarvan....quote:Op zondag 23 april 2006 11:12 schreef Sessy het volgende:
Hey Tilburgers! Vergeet niet te stemmen! Dat kan nog t/m de 28ste van deze maand.
Ja, ik zat daar ook al aan te denken. Ik heb toch een zwak voor zequote:Op zaterdag 22 april 2006 14:20 schreef Morrigun99 het volgende:
Thnx guys.![]()
Anyway, de masterclass van Pels Rijcken & Droogleever Fortuijn is ook 14, 15 & 16 juni weer. Het lijkt mij in ieder geval een alleraardigst bedrijf. Leuke mensen daar in ieder geval.
Nog geïnteresseerden die er naar toe gaan?
Opleidingscommissie schijnt leuk te zijn en je krijgt voor die uren relatief goed betaald.quote:Op zondag 23 april 2006 13:14 schreef bladibladibla het volgende:
Ik heb gestemd hoor![]()
Ben al wel weer vergeten op wie...
Heeft iemand ervaring met de opleidingscommissie van de rechtenfaculteit? Zag net in de Magister-mail dat ze daar mensen voor zoeken en het lijkt me wel interessant...
EDIT: Ik sta niet in de OP!![]()
Nee maar ik was wel bij de vergadering waar ze de lijsttrekkers en kandidaten voor de raad van de fractie Vrijspraak kozen en zo. Als je die cv's van die mensen hoort is dat te ziek voor woorden.quote:Op zondag 23 april 2006 11:58 schreef Pool het volgende:
[..]
Vrijdag al gedaan. Maar het nut daarvan....
Sta jij zelf op een lijst Sessy?
100 euro, waarvan je 20% afdraagt aan de fractie dacht ik.quote:Op zondag 23 april 2006 16:37 schreef bladibladibla het volgende:
Dank u!
Heb net een mail naar Vrijspraak gestuurd voor wat meer info. Leuk om te horen dat je er ook vergoeding voor krijgt
staat ook in de mail zie ik nu![]()
Ja, ik ken wel een paar mensen van die lijst en er staan wat toppers tussen.quote:Op zondag 23 april 2006 20:37 schreef Sessy het volgende:
[..]
Nee maar ik was wel bij de vergadering waar ze de lijsttrekkers en kandidaten voor de raad van de fractie Vrijspraak kozen en zo. Als je die cv's van die mensen hoort is dat te ziek voor woorden.Twee masters en zes bestuursfuncties in vijf jaar of zo weet je wel.
![]()
Met een biertje op een terras bral je die scriptie zo volquote:Op donderdag 20 april 2006 11:39 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Goede insteek voor het scriptieschrijven!Werken kan je later nog genoeg
![]()
Klopt. Ik heb net een mail van Vrijsrpaak gehad met wat meer informatie. Ik vind de OC heel erg leuk klinken, maar ik heb nu gewoon echt geen tijd om volgende week klaar te zijn voor die verkiezing. Moet nog twee werkstukken maken...quote:Op zondag 23 april 2006 20:39 schreef Sessy het volgende:100 euro, waarvan je 20% afdraagt aan de fractie dacht ik.
Wil je voor de O.C. nomineren moet je snel zijn, de volgende vergadering (volgende week woensdagavond, niet deze week) is de verkiezing al. Overigens zijn er heel wat kandidaten voor Nederlands Recht, althans als die allemaal ook mee gaan doen. Internationaal en Fiscaal is wat ruimer.
Biertje op het Koningsplein?quote:Op zondag 23 april 2006 21:00 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Met een biertje op een terras bral je die scriptie zo vol![]()
Zozo, dat wordt leren wat p2p en Kazaa isquote:Op maandag 24 april 2006 21:21 schreef MarkzMan_X het volgende:
Alle nerds verzamelen! Internet & Recht morgen.
Nee, hij wijst je op het feit dat dit al de zoveelste huiswerkopdracht van je is die je integraal op dit forum post in de hoop dat iemand je een kant en klaar antwoord toespeelt. Zo werkt het natuurlijk niet, dus: doe je huiswerk!quote:
Heb je al een spuitbus?quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:12 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Nee, hij wijst je op het feit dat dit al de zoveelste huiswerkopdracht van je is die je integraal op dit forum post in de hoop dat iemand je een kant en klaar antwoord toespeelt. Zo werkt het natuurlijk niet, dus: doe je huiswerk!
Ik zit weer op het balkon, als mensen nog behoefte hebben aan een spuit-je-fiets-roze-met-geel-date ben ik telefonisch bereikbaar.
Neuh, maar sta in 5 minuten in de HEMA, dus dat lijkt me niet zo'n probleem.quote:
Heb wel samenvattingen van Algemene Rechtsleer UU, dus roep maar waar t over gaat, wie weet wie weet...quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:38 schreef VeX- het volgende:
Niemand zal toevallig een samenvatting Algemene Rechtsleer hebben van Week 11? (UVA)
Ik was er vorige week niet en nu mag ik dus een samenvatting van 1600 woorden schrijven.![]()
Ooooh mag ik mee? In dat geval zoek ik nog iemand die plaatsvervangens stage wil lopen in de maanden mei en juni. Nu de zon weer schijnt trekt het terras mij toch meer eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:12 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik wil graag over een maandje afgestudeerd zijn, maar ik heb niet zoveel tijd om aan mijn scriptie te werken ivm op terrasjes zitten met Thisbe. Heeft iemand nog iets beschikbaar?
ik stel een terrasjesdate in Utrecht voorquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:25 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ooooh mag ik mee? In dat geval zoek ik nog iemand die plaatsvervangens stage wil lopen in de maanden mei en juni. Nu de zon weer schijnt trekt het terras mij toch meer eigenlijk.
Wat is dat nou weer voor een kletsquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:12 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Nee, hij wijst je op het feit dat dit al de zoveelste huiswerkopdracht van je is die je integraal op dit forum post in de hoop dat iemand je een kant en klaar antwoord toespeelt. Zo werkt het natuurlijk niet, dus: doe je huiswerk!
Ik zit weer op het balkon, als mensen nog behoefte hebben aan een spuit-je-fiets-roze-met-geel-date ben ik telefonisch bereikbaar.
Kun je hier echt niet opkomen met gewoon eens nadenken?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:40 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een klets![]()
Alsof ik ooit hele huiswerkopdrachten erop gooi.. euhm neen, I don't..
dit is gewoon een globale vraag en dat is of je altijd de materiele vragen moet beantwoorden of dat je ze ook mag overslaan.. huilie
heb 't ook al aan m'n medestudenten gevraagd en die weten het ook niet.. dus het heeft weinig met opletten te maken.![]()
Heeft u de bijbel van het strafprocesrecht al geraadpleegd?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:40 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een klets![]()
Alsof ik ooit hele huiswerkopdrachten erop gooi.. euhm neen, I don't..
dit is gewoon een globale vraag en dat is of je altijd de materiele vragen moet beantwoorden of dat je ze ook mag overslaan.. huilie
heb 't ook al aan m'n medestudenten gevraagd en die weten het ook niet.. dus het heeft weinig met opletten te maken.![]()
Waar staat die roze met gele fietsquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:12 schreef Leonoor het volgende:
Verdikked. Waar heb je mijn fiets gezien?quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waar staat die roze met gele fiets. Kwam er donderdagnacht nog een tegen, tenminste ik struikelde er over heen
In de Mgr van de Weteringstraat stond er dacht ik een, tenminste ik dacht dat het daar was.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:15 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Verdikked. Waar heb je mijn fiets gezien?
Haha, je fiets is terecht! Ga hem opeisen!quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:15 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Verdikked. Waar heb je mijn fiets gezien?
Je doet een aanbod, maar niemand gaat er op in? Zoiets? Geen liefdesaanbod hè, maar gewoon een fiets die je aan mij aanbiedt voor 150 euro en dat ik die niet hoef.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:22 schreef Thisbe het volgende:
Nu we het toch over 'huiswerk' hebben:
Kan iemand me even een mooi voorbeeld geven van een rechtshandeling die geen wederkerige of andere overeenkomst is? Ik heb een mooi voorbeeld nodig voor mijn scriptie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |