je dingetje doet het niet!quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:51 schreef Doagere het volgende:
Net de film 'My summer Love'
[afbeelding]
En in deze film hoor je aan het begin en zo ongeveer 3/4 van de film ook weer, ik heb een klein stukje opgenomen:
http://www.uploadweb.nl/upfiles/18042006194605ok.wav
Zou iemand mij heel blij willen maken?Alvast bedankt
Dat is K-Os - Love Song, in een instrumentale versie. Goed nummerquote:Op woensdag 19 april 2006 10:45 schreef Otto215 het volgende:
tvp
Weet trouwens hoe dit liedje heet van een reclame van Vodafone, eendagsvlieg.
Linkje..
Ik denk dat je zelf het antwoord al gegeven hebt...quote:Op woensdag 19 april 2006 14:29 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb ooit eens een CD bij iemand gehoord met allemaal oude muziek gecoverd door artiesten van nu, Op een beetje een rock achtige manier.
Een van deze nummers was "someware over the rainbow" van the Wizard of Oz. Als je dat in tikt op Kazaa of Lime wire krijg je "Punk Ska covers"
wie o wie kan mij vertellen hoe deze CD heet
Nee helaas, niets te vinden onder deze titelquote:Op woensdag 19 april 2006 15:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf het antwoord al gegeven hebt...
Da's iets uit Soldaat van Oranje van Rogier van Otterloo ofzo. Ik weet alleen niet hoe het nummer heet. Waarschijnlijk Soldaat van Oranje...quote:Op woensdag 19 april 2006 13:58 schreef Tha_T het volgende:
Weet iemand hoet het nummer heet wat afgespeeld wordt als je deze site opent. Ik hoorde het ook al tijdens Idols (de aflevering met het leger) maar ik krijg hem maar niet geplaatst welke het ook alweer is
Er is een cd van Me First and the Gimme Gimmes waar Over The Rainbow opstaan met een zooi andere covers:quote:Op woensdag 19 april 2006 14:29 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb ooit eens een CD bij iemand gehoord met allemaal oude muziek gecoverd door artiesten van nu, Op een beetje een rock achtige manier.
Een van deze nummers was "somewhere over the rainbow" van the Wizard of Oz. Als je dat in tikt op Kazaa of Lime wire krijg je "Punk Ska covers"
wie o wie kan mij vertellen hoe deze CD heet
You're the voice van John Farnham.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:51 schreef -Splash- het volgende:
Hmmm die nieuwe coca cola light reclame met dat applause voor die jongen die lingerie koopt voor zijn vriendin.
Zo bekend.... zo onbekend
Ik denk aan een nummer van Foreigner
Zoiets had ik ook in mijn hoofd zitten. Dank je welquote:Op woensdag 19 april 2006 16:11 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Da's iets uit Soldaat van Oranje van Rogier van Otterloo ofzo. Ik weet alleen niet hoe het nummer heet. Waarschijnlijk Soldaat van Oranje...
Het zou best eens kunnen. Ik ga eens kijken. Ik weet in iedergeval zeker dat een van de nummers die op de CD staan gedaan is door Gwen Stefaniquote:Op woensdag 19 april 2006 16:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Er is een cd van Me First and the Gimme Gimmes waar Over The Rainbow opstaan met een zooi andere covers:
1. Over the Rainbow
2. Don't Cry for Me Agentina
3. Science Fiction/Double Feature
4. Summertime
5. Favorite Things
6. Rainbow Connection
7. Phantom of the Opera Song
8. I Sing the Body Electric
9. It's Raining on Prom Night
10. Tomorrow
11. What I Did for Love
12. Stepping Out
Deze cd heet 'Are A Drag'. Kan dit 'm zijn?
Dit zijn alleen nummers van Me First and the Gimme Gimmes...quote:Op woensdag 19 april 2006 18:18 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Het zou best eens kunnen. Ik ga eens kijken. Ik weet in iedergeval zeker dat een van de nummers die op de CD staan gedaan is door Gwen Stefani
Ja ik heb het net op gezocht. Dat is het dus nietquote:Op woensdag 19 april 2006 18:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dit zijn alleen nummers van Me First and the Gimme Gimmes...
Gokje op Something Happens - Hello hello helloquote:Op woensdag 19 april 2006 18:54 schreef Borkydude het volgende:
Tijdje geleden heb ik gezocht naar een liedje dat ik bij uitgaan hoorde. Was beetje dance nummer, mannelijke zanger zingt zo van: "she said hello...hello....hello"
Nu gebruikt Veronica hem in een aankondiging voor vrijdagavond met grote beurt en Top Gear () Misschien dat dat nieuw licht op de zaak werpt.
Dance nummerquote:Op woensdag 19 april 2006 19:54 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Gokje op Something Happens - Hello hello hello
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |