Ga jij toevallig vaak in Eindhoven op stap? Je bent heel vaak op zoek naar nummers die ze in mijn kroeg ook altijd draaien.quote:Op maandag 24 april 2006 01:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben er al achter
laidback luke - rocking with the best
Fedde le Grand - Put your hands up 4 Detroit
Deze zocht ik dus. Iedereen bedankt
Helaas deze is het niet, hij wordt gedraait tussen de reclame blokken.quote:Op maandag 24 april 2006 00:06 schreef Neleos het volgende:
[..]
Deze? http://dsc.discovery.com/(...)ml?clik=fsmain_feat4
niemand? het is al wel een vrij oud nummerquote:Op zondag 23 april 2006 20:56 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
hey zoek een happy hardcore-achtige nummer met een sample of een cover van lions sleeps tonight. iemand een idee?
Chris Isaak - Wicked Game misschien?quote:Op maandag 24 april 2006 11:03 schreef leolinedance het volgende:
Muziekje bij reclame tijdens de Wedstrijden (Talpa)
Weet iemand welk nummer (en artiest) het is?
Iets van:"aaaaAAAAHHHHH I wanna fall in love" erin. Klinkt beetje 80s achtig, en is een vrij rustig nummer.
Bij voorbaat dank
JAAAAA! HELD!quote:Op maandag 24 april 2006 11:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
Chris Isaak - Wicked Game misschien?
Waar stap jij dan in Eindhoven?quote:Op maandag 24 april 2006 07:38 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ga jij toevallig vaak in Eindhoven op stap? Je bent heel vaak op zoek naar nummers die ze in mijn kroeg ook altijd draaien.
Het origineel is trouwens van Matthew Dear, F.L.G. heeft een remake gemaakt van dat nummer, waarschijnlijk heb je die gehoord want die is echt huge, iedereen heeft hem al terwijl die net een week uit is ofzo. Ik voorzie net zo'n succes als Les Rhytmes Digitales![]()
ff naar beneden scrollen en luisteren:quote:Op maandag 24 april 2006 12:25 schreef steeg het volgende:
het jaren 80 nummer van de eerste turtle film. Hij speelt bij de openingscredits. Hij staat niet op de imdb soundtrack listing en via kazaa e.d kan ik het niet vinden. Heeft iemand misschien enig idee
Oorspronkelijke titel: In my Heartquote:Op maandag 24 april 2006 13:02 schreef Jaytonism het volgende:
Ik zoek de titel van het nummer van Moby dat gebruikt wordt in de reclame van de Nokia N70 series. Begint heel vrolijk, mensen hier weten het vast wel.
Thrill me!
Mijn dank.quote:Op maandag 24 april 2006 13:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Oorspronkelijke titel: In my Heart
Uitvoerende(n): Moby
Bob Dylan - I Want Youquote:Op maandag 24 april 2006 14:24 schreef elpatsjieno het volgende:
Ik zoek een nummer waarbij (bijna) elke zin begint met "i want you..."
Het is een rustig rock achtig nummer...
Dacht dat het van Danko Jones was... maar dat was dus niet zo... of wel?![]()
Nope... wel leuke nummers trouwens.quote:Op maandag 24 april 2006 14:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Bob Dylan - I Want You
Cheap Trick - I Want You To Want Me
Tiga - You Gonna Want Me
??
Op meerdere plaatsen, maar de kroeg waar ik het over heb is Café Tracé.quote:Op maandag 24 april 2006 12:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar stap jij dan in Eindhoven?
'Show me the way' van Peter Frampton?quote:Op maandag 24 april 2006 14:24 schreef elpatsjieno het volgende:
nope...quote:Op maandag 24 april 2006 14:36 schreef Croupouque het volgende:
[..]
'Show me the way' van Peter Frampton?
Elvis Costello - I want you?quote:Op maandag 24 april 2006 14:24 schreef elpatsjieno het volgende:
Merci!quote:
Aha, kom ik ook regelmatig. Evenals de Basta, Playerz en Tomasquote:Op maandag 24 april 2006 14:32 schreef Molluck het volgende:
[..]
Op meerdere plaatsen, maar de kroeg waar ik het over heb is Café Tracé.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |