Thanks...quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Kleintje, ik wou je een succes wensen bij de VA met Leopold, maar dat is pas dinsdag, ik had in mn hoofd dat t vandaag was! Naja als ik er nog een keer aan denk, wens ik je weer sterkte! Maar nu ga ik, doei!
Volgens mij krijgt ie toch redelijk wat te etenquote:Op maandag 1 mei 2006 22:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Apollo heeft echt schandalige vreetkicks de laatste tijd. Je kan niet rustig met m wandelen want hij duikt in elke stuik, elke heg, bovenop elk sprietje gras. Vandaag heeft ie t gepresteerd om een hap te nemen van een mogelijk giftige heg :| toen we even aan de kant moesten voor een auto... Ik kan niet eens meer veilig droppies eten zonder aangevallen te worden! Oh en ik zal even zn dieet opschrijven voor jullie, zodat ik niet meteen een dierenbeul genoemd word
![]()
Drie keer per dag een halve kilo basisbrok, drie keer per dag bijna een kilo peen, drie keer per dag een flinke portie kuilgras, en dus droppies, gras, heggen, bomen, struiken, en soms ligt er een baal stro voor zn stal die hij dan ook aanvreet. Als ie buiten staat, elke dag tenzij het hard regent, (meestal van 2 tot 7, in de bak met wat andere paarden) heeft ie niks te snaaien, en het hout van de bak is niet te eten (geïmpregneerd). Hij is ook echt niet mager ofzo, gewoon slank (en niet vol-slank).
Ik begin bijna wanhopig te worden! Zijn jullie eventueel bekend met de 'lente-vreetkick'?
Ook hier ben ik een strenge in. Krabben doen ze maar in hun eigen tijd. Genoeg paarden gezien die het opeens tijdens het rijden gaan doen. Rem erop en krabben maar. Indien er zich een situatie voordoet waarbij er een ander op het paard zit dan kan het zo zijn dat die er niet op berekend was en zo uit het zadel wordt getrokken.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:48 schreef Elefes het volgende:
Faraj probeert dat na het rijden vaak, hij heeft altijd wat kriebels aan zijn hoofd dan, dus mag ie best even "krabben" tegen z'n voorbeen van mij. Maar stiekem probeert ie dan daarna altijd een hap gras mee te nemen.
Hij mag het alleen tijdens het uitstappenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:02 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ook hier ben ik een strenge in. Krabben doen ze maar in hun eigen tijd. Genoeg paarden gezien die het opeens tijdens het rijden gaan doen. Rem erop en krabben maar. Indien er zich een situatie voordoet waarbij er een ander op het paard zit dan kan het zo zijn dat die er niet op berekend was en zo uit het zadel wordt getrokken.
Er vanuit gaande dat je ongeveer 1 uur rijdt en 1 uur poetst en tut op een dag (en dat hebben veel paarden nog niet eens) dan blijft er 22 uur over om te krabben, vreten en niets te doen. In de tijd dat ik er ben dan sta ik boven het paard en verdien ik ook aandacht en respect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |