Wat zijn wél je favoriete onderwerpen?quote:Op zondag 23 april 2006 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn favoriete onderwerp, vlak na koelkasten ontdooien en de programmering van Talpa![]()
Nee, dat wist ik niet. Interessant.quote:Op zondag 23 april 2006 02:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, in dat geval. Wist je dat veel bouwmachinefabrikanten ook koelkasten bouwen? Denk maar aan Liebherr.
Wist je wel dat Koen Wouters bekend staat als meest arrogante niet-Franse deelnemer aan Le Dakar?quote:Op zondag 23 april 2006 02:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet. Interessant.
Muziek.quote:Op zondag 23 april 2006 02:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat zijn wél je favoriete onderwerpen?
Naast Clouseau en Depeche Mode.
Zou je zijn naam goed willen schrijven? Het is Wauters.quote:Op zondag 23 april 2006 02:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wist je wel dat Koen Wouters bekend staat als meest arrogante niet-Franse deelnemer aan Le Dakar?
Muziek.quote:Op zondag 23 april 2006 02:41 schreef Wickedangel het volgende:
Muziek.
Het weer.
De toestand in de wereld.
Mijn recente obsessie met GeenStijl.
Baggertopics![]()
Jij?
Ik had bijna Coen geschreven ook nogquote:Op zondag 23 april 2006 02:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zou je zijn naam goed willen schrijven? Het is Wauters.
broerquote:Op zondag 23 april 2006 02:43 schreef broer het volgende:
[..]
Excuus. Ik was gaan slapen. Leuk liedje.
Hoezo recent? Ik dacht dat GS alweer tamelijk passé was.quote:Op zondag 23 april 2006 02:41 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn recente obsessie met GeenStijl.
quote:Op zondag 23 april 2006 02:44 schreef broer het volgende:
[..]
Hoezo recent? Ik dacht dat GS alweer tamelijk passé was.
Een paar andere nummers in je lijstje bevallen me ook goed.quote:
Godzijdank zeg, ik dacht dat er nog meer kwamquote:Op zondag 23 april 2006 02:47 schreef broer het volgende:
Tot zover mijn ontboezemingen over vanavond.
Waarom dacht je dat ik ernaartoe wilde?quote:Op zondag 23 april 2006 02:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Een man die Anne heet. Dat zie je niet vaak.
Zooooo mooi.quote:Op zondag 23 april 2006 02:47 schreef Wickedangel het volgende:
Een paar andere nummers in je lijstje bevallen me ook goed.
Ode to my family![]()
En dat valt nog niet mee, lyrics-wise.quote:Down underZing ik altijd mee in de auto.
Niet passé? Dus je vindt het nog erg leuk? Waarom dan? Na een tijdje ken je de manier van schrijven toch wel?quote:
Om een man die Anne heet te bekijken? Dan had je ook gewoon in mijn fotoboekding kunnen kijken namelijk.quote:Op zondag 23 april 2006 02:48 schreef broer het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat ik ernaartoe wilde?
"She just smiled, and gave me a vegamite... sandwich".quote:Op zondag 23 april 2006 02:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zooooo mooi.
[..]
En dat valt nog niet mee, lyrics-wise.
En Stone Roses - Fools Gold?
Afgezien van het feit dat jij je toch tamelijk consequent 'Alex' noemt, heb ik ook het vermoeden dat jij geen muziek maakt. Dat maakt het kijken toch een stuk minder interessant.quote:Op zondag 23 april 2006 02:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Om een man die Anne heet te bekijken? Dan had je ook gewoon in mijn fotoboekding kunnen kijken namelijk.
Blijft leuk, ik moet er zó om lachen. Ik zie ook raakvlakken met Fok.quote:Op zondag 23 april 2006 02:49 schreef broer het volgende:
[..]
Niet passé? Dus je vindt het nog erg leuk? Waarom dan? Na een tijdje ken je de manier van schrijven toch wel?
Head full of zombie.quote:Op zondag 23 april 2006 02:52 schreef Wickedangel het volgende:
"She just smiled, and gave me a vegamite... sandwich".
Heb online een Australiër gekend die om mij te amuseren regelmatig het vegamite-reclameliedje 'zong'![]()
Vinyl.quote:Ben niet zo dol op de Stone Roses, dat nummer is wel OK, ik heb ergens de single.
Ik heb twee namen, maar de naam Anne gebruik ik zelden, want dat snappen ze buiten Fryslân nietquote:Op zondag 23 april 2006 02:53 schreef broer het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat jij je toch tamelijk consequent 'Alex' noemt, heb ik ook het vermoeden dat jij geen muziek maakt. Dat maakt het kijken toch een stuk minder interessant.
Tja, een soort beleg. Maar mijn Australische kennissen konden 't me ook niet goed uitleggenquote:
Geen wonder dat dat niet te verstaan is.quote:Op zondag 23 april 2006 02:55 schreef Wickedangel het volgende:
Tja, een soort beleg. Maar mijn Australische kennissen konden 't me ook niet goed uitleggenIk moest 't proeven, zeiden ze.
Heimweequote:
Die raakvlakken zie ik alleen in de domheid van de reacties. Verder is GS bijzonder goed geschreven en kopieert Fok! zijn berichten nogal één-op-één van het ANP.quote:Op zondag 23 april 2006 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
Blijft leuk, ik moet er zó om lachen. Ik zie ook raakvlakken met Fok.
Slaap lekker, Arceequote:Op zondag 23 april 2006 02:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Geen wonder dat dat niet te verstaan is.
* Arcee gaat
Truste.
Ik bedoelde meer de soort humor.quote:Op zondag 23 april 2006 02:57 schreef broer het volgende:
[..]
Die raakvlakken zie ik alleen in de domheid van de reacties. Verder is GS bijzonder goed geschreven en kopieert Fok! zijn berichten nogal één-op-één van het ANP.
Dan vrees ik dat ik nooit naar jou of een van jouw familieleden kom kijken. Sorry. Jullie zijn zonder twijfel buitengewoon boeiend, maar als er geen muziek aan te pas komt, vind ik het gewoon een beetje ongepast om naar mensen te kijken.quote:Op zondag 23 april 2006 02:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb twee namen, maar de naam Anne gebruik ik zelden, want dat snappen ze buiten Fryslân niettoch heet zo'n 50% van de mannen aan mijn moeders kant van de familie Anne, vernoemd naar mijn pake. Voor zover ik weet is geen van allen gezegdn met muzikaal talent helaas.
Vandaar je aversie tegen BBquote:Op zondag 23 april 2006 02:58 schreef broer het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat ik nooit naar jou of een van jouw familieleden kom kijken. Sorry. Jullie zijn zonder twijfel buitengewoon boeiend, maar als er geen muziek aan te pas komt, vind ik het gewoon een beetje ongepast om naar mensen te kijken.
Maar waar zie je op Fok! die humor dan?quote:Op zondag 23 april 2006 02:58 schreef Wickedangel het volgende:
Ik bedoelde meer de soort humor.
Inderdaad! Als er daar nou gewoon eentje het initiatief had genomen om een huisbandje te vormen, had ik elke avond aan de buis gekluisterd gezeten.quote:
Overal. Maar ik ben dan ook gemakkelijk te amuserenquote:Op zondag 23 april 2006 02:59 schreef broer het volgende:
[..]
Maar waar zie je op Fok! die humor dan?
In BB5 zat iemand die muziek maakte. Maar je wilde 'm idd niet kennenquote:Op zondag 23 april 2006 03:00 schreef broer het volgende:
[..]
Inderdaad! Als er daar nou gewoon eentje het initiatief had genomen om een huisbandje te vormen, had ik elke avond aan de buis gekluisterd gezeten.
Maar nee, hoor! Luie zakken!
Nou, als dat zo gemakkelijk is, doe ik ook geen moeite meer.quote:Op zondag 23 april 2006 03:01 schreef Wickedangel het volgende:
Overal. Maar ik ben dan ook gemakkelijk te amuseren![]()
BB5?quote:Op zondag 23 april 2006 03:02 schreef Wickedangel het volgende:
In BB5 zat iemand die muziek maakte. Maar je wilde 'm idd niet kennen![]()
En dat dit fijne topique mijn favoriete hangplek is geworden, zegt je verder niets...?quote:Op zondag 23 april 2006 03:04 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, als dat zo gemakkelijk is, doe ik ook geen moeite meer.
Ik wilde mijn best gaan doen om je te amuseren, maar als het zo simpel is, is er geen kunst meer aan. Dan kan ik mijn tijd beter anders besteden.
quote:Op zondag 23 april 2006 03:05 schreef broer het volgende:
[..]
BB5?
Zijn er meer dan twee series gemaakt, dan?
Ja, ik had inderdaad in de gaten moeten hebben dat je dan wel héél snel geamuseerd was. Als je zelfs semi-bikkeltijd al je favoriete hangplek noemt.quote:Op zondag 23 april 2006 03:05 schreef Wickedangel het volgende:
En dat dit fijne topique mijn favoriete hangplek is geworden, zegt je verder niets...?![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 03:09 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, ik had inderdaad in de gaten moeten hebben dat je dan wel héél snel geamuseerd was. Als je zelfs semi-bikkeltijd al je favoriete hangplek noemt.
De running gag over jouw misstapquote:Wat zijn je favoriete passages in dit fijne topique?
Het is niet Lamons topiquequote:Op zondag 23 april 2006 03:10 schreef broer het volgende:
En wil je even aangeven als ik weer te veel slowchat? Ik zou niet willen dat Lamon morgen bij het teruglezen grote stukken moet scrollen alleen omdat ik zonodig wil ouwehoeren.
Met smileys hou je het gesprek niet gaande, Wickedangel.quote:
Ja, dat zijn ook mijn favoriete anekdotes. Mensen vragen mij ook vaak: "Vertel nog eens over je misstap." En dat vertel ik dan graag.quote:De running gag over jouw misstap![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |