Vertel me allesquote:Op zondag 23 april 2006 02:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zeer veel, maar weinig interessants. Tenzij je een liefhebber van bouwmachines bent. Dan is het wel interessant
Mijn favoriete onderwerp, vlak na koelkasten ontdooien en de programmering van Talpaquote:Op zondag 23 april 2006 02:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zeer veel, maar weinig interessants. Tenzij je een liefhebber van bouwmachines bent. Dan is het wel interessant
Is nog altijd m'n all time favo.quote:
Ah, in dat geval. Wist je dat veel bouwmachinefabrikanten ook koelkasten bouwen? Denk maar aan Liebherr.quote:Op zondag 23 april 2006 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mijn favoriete onderwerp, vlak na koelkasten ontdooien en de programmering van Talpa![]()
Wat zijn wél je favoriete onderwerpen?quote:Op zondag 23 april 2006 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn favoriete onderwerp, vlak na koelkasten ontdooien en de programmering van Talpa![]()
Nee, dat wist ik niet. Interessant.quote:Op zondag 23 april 2006 02:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, in dat geval. Wist je dat veel bouwmachinefabrikanten ook koelkasten bouwen? Denk maar aan Liebherr.
Wist je wel dat Koen Wouters bekend staat als meest arrogante niet-Franse deelnemer aan Le Dakar?quote:Op zondag 23 april 2006 02:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet. Interessant.
Muziek.quote:Op zondag 23 april 2006 02:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat zijn wél je favoriete onderwerpen?
Naast Clouseau en Depeche Mode.
Zou je zijn naam goed willen schrijven? Het is Wauters.quote:Op zondag 23 april 2006 02:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wist je wel dat Koen Wouters bekend staat als meest arrogante niet-Franse deelnemer aan Le Dakar?
Muziek.quote:Op zondag 23 april 2006 02:41 schreef Wickedangel het volgende:
Muziek.
Het weer.
De toestand in de wereld.
Mijn recente obsessie met GeenStijl.
Baggertopics![]()
Jij?
Ik had bijna Coen geschreven ook nogquote:Op zondag 23 april 2006 02:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zou je zijn naam goed willen schrijven? Het is Wauters.
broerquote:Op zondag 23 april 2006 02:43 schreef broer het volgende:
[..]
Excuus. Ik was gaan slapen. Leuk liedje.
Hoezo recent? Ik dacht dat GS alweer tamelijk passé was.quote:Op zondag 23 april 2006 02:41 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn recente obsessie met GeenStijl.
quote:Op zondag 23 april 2006 02:44 schreef broer het volgende:
[..]
Hoezo recent? Ik dacht dat GS alweer tamelijk passé was.
Een paar andere nummers in je lijstje bevallen me ook goed.quote:
Godzijdank zeg, ik dacht dat er nog meer kwamquote:Op zondag 23 april 2006 02:47 schreef broer het volgende:
Tot zover mijn ontboezemingen over vanavond.
Waarom dacht je dat ik ernaartoe wilde?quote:Op zondag 23 april 2006 02:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Een man die Anne heet. Dat zie je niet vaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |