Ik neem aan dat je de hele dag een beetje opgewonden was omdat je wist dat je dit vanavond ging posten. Je hebt toch niet van de zenuwen in je broek geplast, hè?quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:00 schreef R_ON het volgende:
(Nieuwe)SB-ers.
Nee, ik schud ze zo uit mijn mouw, lieverd.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:03 schreef broer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de hele dag een beetje opgewonden was omdat je wist dat je dit vanavond ging posten. Je hebt toch niet van de zenuwen in je broek geplast, hè?
Ik sluit me aan bij broer.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:00 schreef R_ON het volgende:
Hoi (Nieuwe)SB-ers.
Ik laat de boel gewoon de boel: 1 uur = 1 uur, Vrinden.
.
.
.
Nietquote:Op vrijdag 21 april 2006 04:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
kaw00t!!!Drizzt heerscht de pan uit!
Idem hier.quote:Op zaterdag 22 april 2006 02:50 schreef Lamon het volgende:
Waarom kan ik na een lange dag nou nooit eens gewoon naar bed gaan, zoals normale mensen...
Waar?quote:Op zaterdag 22 april 2006 02:53 schreef tong80 het volgende:
5 jaar geleden stelde lamon die vraag ook al
Ik ook.quote:Op zaterdag 22 april 2006 02:52 schreef broer het volgende:
Al moet ik ook zeggen dat ik mij prima vermaak zo rond tien voor drie.
Nee, nu ben ik weer geobsedeerd door het nummer "home" van Depeche Mode.quote:Op zaterdag 22 april 2006 03:05 schreef broer het volgende:
Heb je Gethsemane weer aangezet?
Ja, die ken ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 22 april 2006 03:07 schreef Lamon het volgende:
Nee, nu ben ik weer geobsedeerd door het nummer "home" van Depeche Mode.
Mijn God wat een mooi nummer!
Dat doen anderen voor me. Zoals bijvoorbeeld:quote:Op zaterdag 22 april 2006 03:10 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, die ken ik dan weer niet.
Heb je al een mp3'tje geript?
De laatste tijd ben ik ook weer helemaal into Depeche. 'Precious'quote:Op zaterdag 22 april 2006 03:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, nu ben ik weer geobsedeerd door het nummer "home" van Depeche Mode.
Mijn God wat een mooi nummer!
quote:Op zondag 23 april 2006 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
De laatste tijd ben ik ook weer helemaal into Depeche.
En daar hoort deze niet bijquote:Op zondag 23 april 2006 02:29 schreef Alexxxxx het volgende:
veel matige geiltopics vanavond
Zeer veel, maar weinig interessants. Tenzij je een liefhebber van bouwmachines bent. Dan is het wel interessantquote:
Enjoy the silencequote:Op zondag 23 april 2006 02:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat is je top 10 aller tijden? (muziek)
Vertel me allesquote:Op zondag 23 april 2006 02:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zeer veel, maar weinig interessants. Tenzij je een liefhebber van bouwmachines bent. Dan is het wel interessant
Mijn favoriete onderwerp, vlak na koelkasten ontdooien en de programmering van Talpaquote:Op zondag 23 april 2006 02:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zeer veel, maar weinig interessants. Tenzij je een liefhebber van bouwmachines bent. Dan is het wel interessant
Is nog altijd m'n all time favo.quote:
Ah, in dat geval. Wist je dat veel bouwmachinefabrikanten ook koelkasten bouwen? Denk maar aan Liebherr.quote:Op zondag 23 april 2006 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mijn favoriete onderwerp, vlak na koelkasten ontdooien en de programmering van Talpa![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |