Ja, ik had inderdaad in de gaten moeten hebben dat je dan wel héél snel geamuseerd was. Als je zelfs semi-bikkeltijd al je favoriete hangplek noemt.quote:Op zondag 23 april 2006 03:05 schreef Wickedangel het volgende:
En dat dit fijne topique mijn favoriete hangplek is geworden, zegt je verder niets...?![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 03:09 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, ik had inderdaad in de gaten moeten hebben dat je dan wel héél snel geamuseerd was. Als je zelfs semi-bikkeltijd al je favoriete hangplek noemt.
De running gag over jouw misstapquote:Wat zijn je favoriete passages in dit fijne topique?
Het is niet Lamons topiquequote:Op zondag 23 april 2006 03:10 schreef broer het volgende:
En wil je even aangeven als ik weer te veel slowchat? Ik zou niet willen dat Lamon morgen bij het teruglezen grote stukken moet scrollen alleen omdat ik zonodig wil ouwehoeren.
Met smileys hou je het gesprek niet gaande, Wickedangel.quote:
Ja, dat zijn ook mijn favoriete anekdotes. Mensen vragen mij ook vaak: "Vertel nog eens over je misstap." En dat vertel ik dan graag.quote:De running gag over jouw misstap![]()
Klopt. Maar ook voor I.R. zou ik het vervelend vinden. Hij moet nota bene hele topics lezen als hij terugkomt uit Brussel.quote:
Lig jij vannacht een beetje dwars voor de kar, broerquote:Op zondag 23 april 2006 03:15 schreef broer het volgende:
[..]
Met smileys hou je het gesprek niet gaande, Wickedangel.
[..]
Ja, dat zijn ook mijn favoriete anekdotes. Mensen vragen mij ook vaak: "Vertel nog eens over je misstap." En dat vertel ik dan graag.
Tja, ik vind 'm een beetje gek. Ik zag 'm laatst nog posten dat het hier vooral niet te hard moest gaanquote:Op zondag 23 april 2006 03:16 schreef broer het volgende:
[..]
Klopt. Maar ook voor I.R. zou ik het vervelend vinden. Hij moet nota bene hele topics lezen als hij terugkomt uit Brussel.
Hoewel ik dat een fantastische uitdrukking vind, is dat niet het geval.quote:Op zondag 23 april 2006 03:18 schreef Wickedangel het volgende:
Lig jij vannacht een beetje dwars voor de kar, broer![]()
Ja, dit moet een traag en mooi topic zijn. Waarom weet ik niet precies. Maar het heeft zonder twijfel iets te maken met het intellectuele gehalte.quote:Op zondag 23 april 2006 03:19 schreef Wickedangel het volgende:
Tja, ik vind 'm een beetje gek. Ik zag 'm laatst nog posten dat het hier vooral niet te hard moest gaan![]()
Dat zeggen we heel vaak op m'n werk. Bijna dagelijks. "Hij/zij" (meestal een hijquote:Op zondag 23 april 2006 03:22 schreef broer het volgende:
[..]
Hoewel ik dat een fantastische uitdrukking vind, is dat niet het geval.
Hoe kom je daarbij?
Nou ja, dit is niet de gemiddelde slowchat. Maar intellectueel zou ik 't nou ook weer niet willen noemen.quote:Op zondag 23 april 2006 03:23 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dit moet een traag en mooi topic zijn. Waarom weet ik niet precies. Maar het heeft zonder twijfel iets te maken met het intellectuele gehalte.
Van het topic of van I.R. Daar ben ik nog niet over uit.
Het topic niet, nee. I.R. daarentegen...quote:Op zondag 23 april 2006 03:26 schreef Wickedangel het volgende:
Nou ja, dit is niet de gemiddelde slowchat. Maar intellectueel zou ik 't nou ook weer niet willen noemen.
Ga dan eens opzij, want ik ga je overrijdenquote:Op zondag 23 april 2006 03:26 schreef broer het volgende:
Dat is dan een foute indruk. Ik lig echt helemaal languit voor de kar. Helemaal blij te wezen, zeg maar.
Waarom zou je?quote:Op zondag 23 april 2006 03:28 schreef Wickedangel het volgende:
Ga dan eens opzij, want ik ga je overrijden![]()
Niet van iets speciaals. Ik ben gewoon erg ingenomen met mezelf.quote:Blij waarvan?
quote:Op zondag 23 april 2006 03:27 schreef broer het volgende:
Lig jij zelf wel eens dwars voor de kar, Wickedangel?
Omdat ik daar zin in heb.quote:
Ben je... enigszins... beneveldquote:Niet van iets speciaals. Ik ben gewoon erg ingenomen met mezelf.
Jij ook, broerquote:Op zondag 23 april 2006 03:32 schreef broer het volgende:
Zo. Ondertussen heb ik meer dan voldoende gedronken en genoeg onzin getypt. De kat is veilig binnen. Ik kan met een gerust hart gaan slapen.
Slaap lekker straks, Wickedangel.
Dat heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Iemand die zin heeft om me te overrijden. Ik ben benieuwd of ik me vereerd of bedreigd moet voelen.quote:Op zondag 23 april 2006 03:31 schreef Wickedangel het volgende:
Omdat ik daar zin in heb.
Nee, hoor. Ik heb gewoon een heel verkeerd beeld van mezelf. En dus ben ik tamelijk ingenomen met mezelf.quote:Ben je... enigszins... beneveld![]()
Het was gewoon een geintje.quote:Op zondag 23 april 2006 03:34 schreef broer het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Iemand die zin heeft om me te overrijden. Ik ben benieuwd of ik me vereerd of bedreigd moet voelen.
[..]
Nee, hoor. Ik heb gewoon een heel verkeerd beeld van mezelf. En dus ben ik tamelijk ingenomen met mezelf.
Mja, ik geloof dat ik wel... enigszins... beneveld was.quote:Op zondag 23 april 2006 03:34 schreef broer het volgende:
Nee, hoor. Ik heb gewoon een heel verkeerd beeld van mezelf. En dus ben ik tamelijk ingenomen met mezelf.
Daar is dan niet veel voor nodig, Tijn.quote:Op maandag 24 april 2006 01:28 schreef Tijn het volgende:
Ik krijg van het benauwende kutgevoel wat me overrompelt spontaan trek in een biertje.
Gewoon een kwestie van in het goede gezelschap verkeren.quote:Op maandag 24 april 2006 01:23 schreef Tijn het volgende:
En nu is het hek natuurlijk van de dam en zijn binnen 2 jaar alle mensen om me heen getrouwd
Het is vast een vrouwending, Lamon.quote:Op maandag 24 april 2006 01:42 schreef Lamon het volgende:
Ik vraag me af of de kick van kinderen hebben begint als je ze eenmaal daadwerkelijk hebt, of daarvoor ook al aanwezig is.
In het geval van optie 2, geloof ik dat ik iets mis.
Dus daaruit valt te concluderen dat de mannen die die wens wel in zich hebben gewoon een beetje verwijfd zijn?quote:Op maandag 24 april 2006 01:43 schreef Tijn het volgende:
Het is vast een vrouwending, Lamon.
Dat je kick van kinderen hebben hebt vóór je ze hebt en niet meer als je ze hebt?quote:Op maandag 24 april 2006 01:42 schreef Lamon het volgende:
Ik vraag me af of de kick van kinderen hebben begint als je ze eenmaal daadwerkelijk hebt, of daarvoor ook al aanwezig is.
In het geval van optie 2, geloof ik dat ik iets mis.
Da's niet helemaal wat ik bedoelde..quote:Op maandag 24 april 2006 01:51 schreef svann het volgende:
Dat je kick van kinderen hebben hebt vóór je ze hebt en niet meer als je ze hebt?
Het lijkt me pas echt kicken als je die kick nog steeds hebt als je ze hebt.
Anders lijkt het me een beetje hopeloos.
Ja, leuke en aardige conclusie. Maar is het oorzaak of gevolg?quote:Op maandag 24 april 2006 01:52 schreef svann het volgende:
vrijgezellencultustopic
Wat men daarover verklaart hangt van het tijdstip en het baldadigheidspromilage af.quote:Op maandag 24 april 2006 01:55 schreef broer het volgende:
Ja, leuke en aardige conclusie. Maar is het oorzaak of gevolg?
Ik prijs deze prachtige omtrekkende beweging.quote:Op maandag 24 april 2006 01:59 schreef svann het volgende:
Wat men daarover verklaart hangt van het tijdstip en het baldadigheidspromilage af.
Het antwoord daarop lijkt volgens mij simpeler dan het is.quote:Op maandag 24 april 2006 01:55 schreef broer het volgende:
Ja, leuke en aardige conclusie. Maar is het oorzaak of gevolg?
Je kunt em ook huren natuurlijk.quote:Op maandag 24 april 2006 02:01 schreef broer het volgende:
En ik wil nog graag even melden dat ik vandaag zowaar mijn deadline heb gehaald. Hoera! En om mezelf te feliciteren ben ik op dit moment The Big Lebowski maar eens aan het downloaden. Het gaat met 36 KB per seconde, dus ik gok dat ik over een maandje of drie wel een recensie kan plaatsen.
Wat is het simpele antwoord dan, volgens jou?quote:Op maandag 24 april 2006 02:01 schreef Lamon het volgende:
Het antwoord daarop lijkt volgens mij simpeler dan het is.
Gevolg is het simpele antwoord.quote:Op maandag 24 april 2006 02:03 schreef broer het volgende:
[..]
Wat is het simpele antwoord dan, volgens jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |