http://www.somethingawful.com/index.php?a=4186quote:Op maandag 6 november 2006 14:20 schreef DeHovenier het volgende:
Avonturen van SA
Ik heb nu btw een GeForce 7600GS van m'n pa gehad
Ahaquote:Op maandag 6 november 2006 21:06 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
http://www.somethingawful.com/index.php?a=4186
http://www.somethingawful.com/index.php?a=4206
Correctie : je kunt wel degelijk RPGen en zodoende quests halen en dergelijke. D'r is een aardige Gorean Community.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:32 schreef DeHovenier het volgende:
Een doel heb je niet echt, je kan jezlf doelen stellen, het gaat voornamelijk om de community en de vrienden. Je hebt geen quests die je moet doen, leveles die je moet halen ofzo.
quote:Big Brother Second Life
=============================
Become a resident of the first virtual Big Brother!
Big Brother continues to write history.
After the earthquake caused in Holland by the first series in 1999, the rest of the real world was conquered.
Now it's time for Big Brother in the virtual world: Second Life.
Interested?
The first virtual and international Big Brother starts on 1 December. If all of your fellow residents get eliminated, leaving you as last in the house on 31 December 2006, you win a tropical island in Second Life!
If you are able to spend a minimum of 8 hours a day online in the virtual house from 1 through 31 December, subscribe now and go down in history.
1) Subscribe
Step1. Go to "Edit" > "Search".
Step2. Click on the Groups tab and search for "Big Brother".
Step3. Click "Join" and accept the free group message.
From all group members we will choose the 15 contestants, be sure your profile is up to date and original!
2) What can you win?
Your own tropical Second Life Island, and more!!
3) The basics
- The event starts 12-1-2006 (December 1 2006)
- 15 Contestants from all over the world
- Each contestant has to be online at least 8 hours per 24 hours for 1 month
- Visitors vote on their favorite contestant
- Each week 3 contestants have to leave the house
- The winner is the proud owner of a Second Life private Island
- The contestants enter an empty house. They will have to build their own furniture
- Each week the contestants get the assignment to rebuild a building in the contruction area
4) Still reading???...... Register now!
If you have any questions please contact King Ventura by IM or mail at slquestions@endemol.nl
De echte diehards nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:42 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Idd, moet je dan niet werken/studeren/socialiseren?
Dan is het toch geen second life meer?quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
De echte diehards niet
Lees: degenen die geen leven hebben
yupquote:Op donderdag 9 november 2006 11:51 schreef dujour het volgende:
kun je het geld ook weer omzetten naar echt geld?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:34 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
erg leuk, het werkt nu, je kan er nu ook zonder cc in. , jammer genoeg is mijn pc te traag voor een beetje fatsoenlijke framerate maar de eerste indruk is dat het erg leuk is. maar sex enzo heb ik niet gezien
Daarom vindt ik het een leuk spel.quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vind 't een snertspel. Beetje rondlopen, beetje niksen, dan kan ik beter Borat gaan kijken. In fact, ik ga Borat kijken. Mazzel!
vol met newbies die sex hebben.. zat zelf een paar uur vast in een blowjob positiequote:Op zondag 19 november 2006 14:33 schreef DeHovenier het volgende:
Hoezo interessante plek?
jezusquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:13 schreef OreO het volgende:
[..]
vol met newbies die sex hebben.. zat zelf een paar uur vast in een blowjob positie
Och afhankelijk waar je zit:) Ik zit op sims zat waar 40 man zitten en waar het lekker soepel loopt, maar ook op sims waar 10 man zit en waar het traag is. Scripts/ animations en primslurpende objecten vertragen de boel gewoon.quote:Op maandag 20 november 2006 23:40 schreef Googolplexian het volgende:
Nu is dit GEEN probleem als je een gratis account hebt ... ben je echter gebrand op business en je betaalt voor SL dan zou ik effe wachten ... ga voor de gratis account en wacht de ellende af .... het is nu zelfs zo erg met lag na 21:00 uur (local) dat ik IEDEREEN zou afraden een premium account te nemen.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:50 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Och afhankelijk waar je zit:) Ik zit op sims zat waar 40 man zitten en waar het lekker soepel loopt, maar ook op sims waar 10 man zit en waar het traag is. Scripts/ animations en primslurpende objecten vertragen de boel gewoon.
Eigen land heb ik nog niet, maar ook niet nodig plekken zat waar ik gewoon kan prutsen en waar ik gewoon binnen kan wandelen. Endat zijn geen commerciele area's maar wel mature area's . Kiddyland kom ik nooit
quote:Region Crashes Under Investigation
Saturday, November 11th, 2006 at 12:21 pm by bluelinden
Tags : Regions, Crash, Announcements, SecondLife, Fixes
[PST 12:23pm] The great majority of downed regions are back online and the specific cause is being investigated.
[PST 12:23pm] Grid Monkey and several others are currently working on the problem. Regions are currently being restarted. Sorry for the inconvenience.
[PST 12:16 pm] Numerous regions showing up red and not auto-restarting. The cause is under investigation and GridMonkey is being paged. Please bear with us as we work to rectify the situation.
quote:Teleport Issues and Sim Crashes.
Saturday, November 11th, 2006 at 5:47 pm by bluelinden
Tags : teleport, sim, region, crash, secondlife, announcements, fixes
[PST 6:46 pm] The database load problem has been determined to be one that cannot be fully resolved at the current time. Although we will continue to monitor, diagnose and mitigate the problem until tomorrow when it can be fully addressed. Potential symptoms might include: Region crashes, teleports failing, L$ balance at 0$, avatar is invisible, and trouble rezzing objects. We understand these issues are significantly inconvenient. Please bear with us as we work to minimize the effects.
[PST 6:40 pm] Some related issues persist. Please forgive the inconvenience while we diagnose the problem.
[PST 5:42 pm] About 45 minutes ago teleport issues resulted in the in-world announcement that there was a database problem. No sonner did I make the all-call than the issue was resolved and the database load dropped to normal levels. Currently there is a wave of downed sims which appears to be unrelated. The cause is being investigated currently and regions are being reset. Please bear with us while we work on a solution.
quote:Database Issues Continue
Sunday, November 12th, 2006 at 5:51 pm by bluelinden
Tags : secondlife, crash, inventory, IMs, teleport, bug, fixes, grid status
[PST 5:28 pm] Despite repeated fixes that initially appeared to be easing the database load slowly but surely, Developers are continuing to put out related fires.
Forecast calls for continued teleport issues, sim crashes and assets not rezzing/displaying. If you experience any of these issues, it’s not on your end. We’re very sorry to not have an ETA for resolution at this point. I’ll post updates here as I learn more from the front lines.
*prepares for barrage of tomatoes and empty bottles…
quote:Scheduled Release Delayed
Tuesday, November 14th, 2006 at 3:06 pm by bluelinden
Tags : secondlife, announcements, release, update, beta
[PST 3:06 pm] The release planned for the morning of Wednesday the 15th has been postponed which means there will be no downtime as previously announced for Second Life tomorrow. There is also no release planned for the 22nd due to the Thanksgiving holiday and various Lindens travelling to see families and friends. The next release has been tentatively scheduled for the 29th. We will continue to post updates to our Beta Grid with the 1.13 release candidate and encourage Residents to use this test grid in the meantime.
The decision was made to delay any significant update while we continue to investigate and seek solutions for ongoing performance and network issues affecting some users.
quote:UPDATE: Failed Teleports and Other Slowness
Sunday, November 19th, 2006 at 1:27 pm by Robin Linden
Tags : none
[PST 2:00 PM] After some work on the databases it appears that everything is back to normal. We’ll continue to keep an eye on things. Thanks for your patience.
[PST 1:24 PM] We are investigating reports of failed teleports, faulty L$ balances, and clothing not appearing. The problem seems to be tied to heavy load on the database. The ops team is on it, and we should have an update for you shortly.
quote:Database issues and related slowness
Monday, November 20th, 2006 at 1:53 pm by chadricklinden
Tags : community, announcements, bugs, fixes, grid status
We are currently looking into reports of database load related issues. Some of the reports include object creation and teleports failing. The issue is currently being adressed and things should be back to normal soon. Thanks for your patience while we hammer away at the grid.
Zoals je misschien opvalt kun je op de laatste berichten niet eens meer reageren ... d'r wordt in principe gezegd dat het klote is en verder wordt je bedankt voor je geduldquote:UPDATE: Second Life is Now Open
Monday, November 20th, 2006 at 7:27 pm by Robin Linden
Tags : none
[PST 9:21 PM] The grid is open. Welcome back!
[PST 8:56 PM] It looks like the database server crashed and corrupted its dataset. We’ve switched to a backup server, and the grid is now open to Linden staff. We anticipate reopening the grid within an hour.
[PST 7:44PM] Second Life is currently closed while we work on restoring the database. As soon as we have more information we’ll post an update.
[PST 7:28 PM] We are investigating heavy load on the database, which is causing failed teleports in Second Life. Log-ins are closed to new Residents while we work on restoring the grid.
ja "jullie" zijn zoo speciaalquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:03 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Daarom vindt ik het een leuk spel.In een tijd dat alles voorgekauwd wordt gaat iedereen met te weinig fantasie om zichzelf te entertainen schietspelletjes doen of Borat kijken
Houdt SL leuk voor ons.
Hmm. Ik snap best dat je je superieur vind nu, Maar hele WOW volksstammen doen het zelfde en ook de rest van de internet game fanaten die maandelijks een bedrag opzij zetten om te kunnen spelen.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:21 schreef RickoKun het volgende:
idd, beetje je geld verkwanselen aan rondlopen en sim-achtige sh8 LOOLOLLO PWNT
Join zelf Second Life en vraag het daar aan actieve spelers. Jij zoekt namelijk nu niet. Voor een journaliste moet je actief op zoek. niet passief op een afstandje met een vraag hopen dat mensen naar jou toe komen.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:00 schreef xlinda het volgende:
Gezocht: actieve second life spelers!!
Ben jij een actieve second life speler? En vind je het leuk om er over te vertellen?
Ik maak een artikel voor een opdracht van de School van de Journalistiek en ik zoek jou!!
Wil je meewerken? Mail mij: xlinda@hotmail.com
Heel eerlijk gezegd lijkt het me sterk dat je met zoeken niet verder bent gekomen dan beginners. Wat is je ingame naam?quote:Op maandag 27 november 2006 12:32 schreef xlinda het volgende:
ja ik ben ook beginnen te spelen. maar dan krijg ik alleen contact met beginners. ik ben heus geen luie journalist hoormaar ik zoek dus juist contact met mensen die het spel al langer spelen...
Oh, ben jij dat!quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:11 schreef Lalau het volgende:
Hello,
Kan iemand hier me vertellen hoe ik mijn uiterlijk kan veranderen? Ik ben nu nog een eng geel meisje en dat wil ik heel graag anders zien..![]()
Thanx alvast!!
hoezo zou je het niet doen, transacties van een cc kun je gewoon terugdraaien als het fout gaat. En by the way meer als 1.6 miljoen mensen gingen je voor dus ik zie het probleem niet! Oh ja second life is wel erg gaaf!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik wilde een account aanmaken, maar ze moeten creditcard gegevens hebben incl de security code. Dat ga ik dus niet geven en mobile numbers kunnen niet. Lekker vaag allemaal. Je gaat toch niet zomaar je cc gegegevns geven in zon login schermpje in een unsecure omgeving
Bronquote:Anshe Chung Becomes First Virtual World Millionaire
Parlays $10 investment into million dollar corporation in 30 months
Plush City @ Second Life and Wuhan, China @ Real Life 26-Nov-2006
Anshe Chung has become the first online personality to achieve a net worth exceeding one million US dollars from profits entirely earned inside a virtual world.
Recently featured on the cover of Business Week Magazine, Anshe Chung is a resident in the virtual world Second Life. Inside Second Life, Anshe buys and develops virtual real-estate in an official currency, known as Linden Dollars, which is convertible to US Dollars. There is also a liquid market in virtual real estate, making it possible to assess the value of her total holdings using publicly available statistics.
The fortune Anshe Chung commands in Second Life includes virtual real estate that is equivalent to 36 square kilometers of land – this property is supported by 550 servers or land "simulators". In addition to her virtual real estate holdings, Anshe has "cash" holdings of several million Linden Dollars, several virtual shopping malls, virtual store chains, and she has established several virtual brands in Second Life. She also has significant virtual stock market investments in Second Life companies.
Anshe Chung's achievement is all the more remarkable because the fortune was developed over a period of two and a half years from an initial investment of $9.95 for a Second Life account by Anshe's creator, Ailin Graef. Anshe/Ailin achieved her fortune by beginning with small scale purchases of virtual real estate which she then subdivided and developed with landscaping and themed architectural builds for rental and resale. Her operations have since grown to include the development and sale of properties for large scale real world corporations, and have led to a real life "spin off" corporation called Anshe Chung Studios, which develops immersive 3D environments for applications ranging from education to business conferencing and product prototyping.
Ailin Graef was born and raised in Hubei, China, but is currently a citizen of Germany. She runs Anshe Chung Studios with her husband Guntram Graef, who serves as CEO of the company. Anshe Chung Studios has offices in Wuhan, China and is currently seeking to expand its workforce from 25 to 50. (Pictures of the Wuhan offices are available here).
The valuation of the virtual land holdings is based on property value statistics published by Linden Lab and current simulator prices. Based on these statistics a valuation of one million dollars in virtual assets is conservative, and the actual value may be significantly higher.
This estimate only includes the valuation of the avatar Anshe Chung's virtual assets at current market rates. It does not include the real world assets of Anshe Chung Studios. It also does not include any valuation based on expected revenue, expected profits or any other intangible business equity (such as brand value or good will). It does not include assets owned in other virtual worlds such as IMVU, There or Entropia Universe.
Anshe Chung and Anshe Chung Studios are independent and not affiliated with other entities such as virtual world platform operators or marketing firms. Anshe Chung Studios is fully owned by Anshe Chung's creator and her partner and has been wholly financed from virtual world profits.
Above all, Anshe Chung stresses the importance of community in her vision of the virtual worlds and work spaces that she and others are pioneering together. Her goal is not merely to build a corporation, but to foster the development and growth of online communities, and to help make the entry of real world corporations into Second Life and other regions of the metaverse as frictionless as possible. It is her philosophy that Second Life is above all a social space, and that corporate entrants that respect the community will be the most successful.
Dweller / Camper accountsquote:Op woensdag 29 november 2006 13:29 schreef Pritt het volgende:
Ok ik ga hier misschien iets te ver, maar ik begrijp dat er beroepen zijn waarvoor je alleen maar hoeft te zitten en zodoende kleine beetjes geld binnen krijgt. Waarom script je dan niet een bot en maak je 20 accounts, te gelijk draaiend, zodat het geld letterlijk binnen stroomt zonder iets te doen.
vergeet een anti idle script nietquote:Op woensdag 29 november 2006 14:44 schreef Pritt het volgende:
Hmm intressant, mischien binnekort dan maar eens het scripten gaan.
Helaas: de meeste camper-seats en danspads enzo zijn voor iedereen. Een newbie-only-script moet ingebouwd zijn (zoals bij de Money Trees).quote:Op woensdag 29 november 2006 15:23 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
vergeet een anti idle script nietanders vlieg je er gewoon na een uurtje nietsdoen af . En de seats zijn voor newbies gemaakt om hun eerste geld te krijgen. Wat jij dus wil gaan doen is misbruik . Account bans tot gevolg
Alles wat je in SL ziet (qua 3D) is gemaakt met de interne builder;quote:Op woensdag 29 november 2006 19:41 schreef Zijpie het volgende:
Even een vraagje:
Worden de objecten gemaakt in SL zelf met de "build" optie of zijn er externe programmas? want ik wil het ook wel eens proberen, geld maken zonder objecten bouwen is volgens mij bijna niet te doen?
Dan zou Linden Labs in 1 keer een klap geld binnenkrijgen. Het geld in SL is namelijk geen virtueel geld maarr echt geld. Elke 1000L$ = iets van $2.80 en natuurlijk gebruikt de LindeX (de beurs van SL) een wisselkoers. Dus L$ kopen en verkopen kost een marginaal bedrag (evenals het laten storten naar een rekening).quote:Op donderdag 30 november 2006 00:32 schreef Janteh het volgende:
Wat gebeurt er als in een keer iedereen al zijn second life geld om wil zetten naar dollars, ik neem aan dat de makers dat nooit kunnen betalen omdat het virtueel geld is.. is alles dan in een klap niks meer waard? ik ga dit spel morgen trouwens even bekijken
hmm heb 5000 linden dollars gekocht voor $ 18.53 us dollar. Het is leuker te spelen met wat geld als zonder geld om eerlijk te zijn. Nu kan ik kopen wat ik wil, mezelf veranderen enz... van die 5100 dollar heb ik nu nog 4000 dollar over, en vandaag al 150 dollar verdient. Kijken of ik het uit kan bouwen als ik werk kan aannemen als ik 15 dagen meespeel.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:34 schreef vats het volgende:
heb nu 5100 $ op mijn rekening, helaas geen us dollar
maar ja server is down nu dus kan niet spelen grrr
Zoals je eerder zag op deze pagina heeft Anshe Chung van SL een miljoenen business gemaakt. Je kunt op haar site ook L$ kopenquote:Op donderdag 30 november 2006 16:10 schreef Zijpie het volgende:
oke.. ik dacht er ook aan om iets van 2000 LS te kopen voor 8 dollar ofzo.. maar ik heb geen creditcard wel een paypal account maar daar lukt het niet mee of kijk ik verkeerd?
Het is nu nog gezellig in de Basinquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:05 schreef brahms het volgende:
Wat een fantastisch spelIk heb die Basin en Molen die eerder zijn genoemd nog niet kunnen vinden. Eiru, is dat een eiland? Ik ga zo meteen wel even zoeken
Op dit moment hang ik een beetje rond in virtueel Amsterdam
Als iemand andere hangplekken kent voor Nederlandstaligen dan hoor ik dat graag!
Gelukt, bedankt.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zoals je eerder zag op deze pagina heeft Anshe Chung van SL een miljoenen business gemaakt. Je kunt op haar site ook L$ kopen
http://www.anshechung.com/index.php?fct=BUY_L$
vast ook wel via paypal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |