Die had ik nog niet eens gezienquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:56 schreef Sjoewe het volgende:
Ik vind dat gewoon een mooie acxhtergrond
quote:Wij kunnen tevens ook naar wens Alfa Romeo 155 1.7's leveren, naast ons standaard assortiment van amateur-abortussen, opschepverhalen over vrienden van je moeder, en allerhande andere lulkoek die eigenlijk niemand wil horen. Wij kennen altijd iemand die ergens aan dood is gegaan, ongeacht de doodsoorzaak en zijn daar ook zogenaamd erg betrokken bij geweest.
Wat een bedrijf dan eh, heftrucs, abortussen en lulkoekquote:
quote:
quote:Wij kennen altijd iemand die ergens aan dood is gegaan, ongeacht de doodsoorzaak en zijn daar ook zogenaamd erg betrokken bij geweest.[/
Of heftrucservice Klein Gunnewiek.quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:04 schreef ijsmeis het volgende:
Wel handig als je wil dat iedereen weet dat je dood bent. Gewoon Peu inhuren.
Ja joh die draaien groffe winsten daar hoorquote:Op dinsdag 18 april 2006 01:06 schreef Hugster het volgende:
wat een duizendpoten daar bij Klein Gunnewiek![]()
!
Godverdomme wat en bedrijf.
Niet echt, want ik moet om 07:15 opquote:Op dinsdag 18 april 2006 02:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
tuuk
Je zit gewoon een excuus te verzinnen om wakker te blijven
Ik was al om 6:30 wakkerquote:
Wat doe je?quote:Op dinsdag 18 april 2006 07:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik was al om 6:30 wakker
En ik hoef pas om 8:30 op eigenlijk
Strak wakker in bed liggen een half uurquote:
Over een half uur komen hier mensen vergaderenquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Moest jij niet iets nuttigs doen ofzo...?
Dan heb je tijd zat jaquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Over een half uur komen hier mensen vergaderen
Jaquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan heb je tijd zat ja
Over je toneelstuk?
Leukquote:
Decor bouwenquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Leuk
Verder nog plannen of beetje chillen?
Ik heb in 3 dagen maar 3 peuken gerookt
Gok dat ik het zeker nog 3 dagen volhoud
Kluskoningquote:
Ja 't zal best, maar 't is ook gewoon lekkerquote:En zonder grappen, stoppen met roken is echt chill
True, maar ik vind het echt heerlijk om niet meer verslaafd te zijnquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kluskoning
[..]
Ja 't zal best, maar 't is ook gewoon lekker![]()
Dat kan ik me goed voorstellen jaquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
True, maar ik vind het echt heerlijk om niet meer verslaafd te zijn
Die sigaren komen ooit wel weer.... Ik wil eerst stoppen met de sigaretten... en zoals Sjoewe zei... "als hij het kan...."quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:15 schreef vlad het volgende:
stoppen met roken?dus geen whiksy's met lekkere dikke sigaren meer?
![]()
is je geraden ookquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die sigaren komen ooit wel weer.... Ik wil eerst stoppen met de sigaretten... en zoals Sjoewe zei... "als hij het kan...."
Ja man ik weet het, zit ook ERG in dubio, maarjaquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:23 schreef Hugster het volgende:
ik zou het ook niet erg vinden om te stoppen hoor, maar het is zo chill
Vooral in het zonnetje, onderuit, biertje of espresso erbij
Ik zie het allemaal welquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja man ik weet het, zit ook ERG in dubio, maarja
mooie strekenquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:33 schreef Hugster het volgende:
Docent had net z'n bluetooth aanstaan met z'n lappie op het grote scherm. Nu krijg je zo'n mooie popup van windows wie er verbinding met je probeert te maken. Hij wist niet hoe het uit moest, dus de meest wause teksten voorbij"Lekker je moeder gebatst maar ze" als device name zag er dus uit als "Lekker je moeder gebatst maar ze" probeert verbinding te maken met uw computer bla bla bla..
En zo ging het echt achter elkaar door![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:33 schreef Hugster het volgende:
Docent had net z'n bluetooth aanstaan met z'n lappie op het grote scherm. Nu krijg je zo'n mooie popup van windows wie er verbinding met je probeert te maken. Hij wist niet hoe het uit moest, dus de meest wause teksten voorbij"Lekker je moeder gebatst maar ze" als device name zag er dus uit als "Lekker je moeder gebatst maar ze" probeert verbinding te maken met uw computer bla bla bla..
En zo ging het echt achter elkaar door![]()
Had je niet zo ontzettend close moeten liggenquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]![]()
Alleen ik heb me de tyfus gezweetHet is hier nog steeds kei heet.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Had je niet zo ontzettend close moeten liggen
Nietquote:
Ook nietquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Niet
Stond de verwarming niet vol te loeien ofzo? Ik heb het geen moment warm gehad hier hoor
Je klasgenoten kunnen er wat van hoorquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik stuur alleen mailtjes naar lekkere leraren.
Wat dan?quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je klasgenoten kunnen er wat van hoor [afbeelding][afbeelding]
Zit je weer in die boerderij?quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ook niet
We zitten hier wel op zolder en buiten is het ook niet echt koud ofzoMisschien dat het daar aan ligt.
klopt, maar die steken al;tijd de kop op op het HBOquote:
Zo schroeven en boutenquote:
zie hier de gedachtegang van een MBO tienermeisjequote:
straks een decor thuis bouwen en te groot maken waardoor de deur te klein is?quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:51 schreef vlad het volgende:
[..]
straks een decor thuis bouwen en te groot maken waardoor de deur te klein is?![]()
Zie hier de grapjes van vladquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:51 schreef vlad het volgende:
[..]
straks een decor thuis bouwen en te groot maken waardoor de deur te klein is?![]()
man met ervaringquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]![]()
Daar heb ik het net iets te vaak voor gedaan
quote:
Punaises op stoelen, scheetzakken, fopsigaren. De hele handel joh.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je klasgenoten kunnen er wat van hoor [afbeelding][afbeelding]
Volgens mij heb jij het over een andere klas. IVBO misschien?quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Punaises op stoelen, scheetzakken, fopsigaren. De hele handel joh.
Ik volg de jouwe heul niet. Die zijn niet interessant genoegquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:54 schreef vlad het volgende:
[..]
anders was ik bang dat jij het gesprek niet meer kon volgen
![]()
Ohjaquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het over een andere klas. IVBO misschien?
Ik eet in de klasquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ohja
Jullie eten stiekem in de klas![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
msn?
klinkt als mavo gedragquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Punaises op stoelen, scheetzakken, fopsigaren. De hele handel joh.
Tss, de mavoquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:57 schreef vlad het volgende:
[..]
klinkt als mavo gedrag![]()
wij lieten een keer door de concierge over de intercom roepen: "wil naam uit klas ... even naar de receptie komen, je moeder staat hier met je schone onderbroeken voor deze week"
en dat was op het hbomaar wel leuke streek
![]()
heb ik ook nooit beweerdquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik volg de jouwe heul niet. Die zijn niet interessant genoeg
quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:03 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zat altijd achterin. Totdat ik na een half jaar voorin móest zitten
Ik had de concierge in de pocketquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:04 schreef Hugster het volgende:
76 keer eruit gestuurd op mijn havo, ik was heul niet vervelend
Ik heb alle briefjes mee naar huis gekregen![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:04 schreef Hugster het volgende:
76 keer eruit gestuurd op mijn havo, ik was heul niet vervelend
Ik heb alle briefjes mee naar huis gekregen![]()
Ik ook, en de leerjaren coördinators, ik heb ook vrijwel nooit straffen gehad. Altijd lekker babbelen daarquote:
Als je eruit gestuurd wordt dan moet je je melden bij de leerjaarcoördinator. En die maakt dan altijd een geel briefje met de reden enz. De sanctie krabbelt hij er tijdens het gesprek ook op, en de afspraken die je maakt over de verbetering van je gedrag.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:06 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
76 keer ook gewoon![]()
en waarom briefjes?wij kregen de tas mee zodat we naar huis konden
![]()
denk dat je gewoon lekker met ze meelultquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
Als je eruit gestuurd wordt dan moet je je melden bij de leerjaarcoördinator. En die maakt dan altijd een geel briefje met de reden enz. De sanctie krabbelt hij er tijdens het gesprek ook op, en de afspraken die je maakt over de verbetering van je gedrag.
Maar op de één of andere manier hadden ze een zwak voor me
Ik denk het ook jaquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:10 schreef vlad het volgende:
[..]
denk dat je gewoon lekker met ze meelultwerkt het beste is de ervaring
![]()
kort en krachtigquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:06 schreef BoJo het volgende:
tering tyfus druk post![]()
die OP![]()
![]()
bluetooth verhaal![]()
ik heb mavo en havo gedaan
ik heb alweer verschillende ali's aan de lijn gehad voor de 205
ga weer![]()
en dat zijn de ergstequote:Op dinsdag 18 april 2006 13:59 schreef hermandeperman het volgende:
Ik was altijd een rat op de middelbare school maar werd er bijna nooit uitgestuurd want de leraren vonden me lief
quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:02 schreef vlad het volgende:
[..]
en dat zijn de ergste![]()
![]()
van die achterbakse ratten die rottigheid uithalen wanneer de leraar het niet ziet en zorgen dat anderen ervoor opdraaien![]()
Ik heb daar ook een keer SMAKELIJK om staan janken jaquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:03 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn hemel zo de OP eens bekijken
vandaag een Honda Civic CRX op de foto gezet....
met spoilers
op
zijn
ruitewissers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat liefquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat was altijd incl m'n vriendengroep![]()
Als er iemand uitmoest door mijn toedoen ging ik altijd zelf![]()
donderdag half 10quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:05 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb geen afleveringen meer van Prison Break![]()
Peu durft niet te postenquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:07 schreef Alexxxxx het volgende:
nog net geen abortus met de tapytdoorn
geniale OP
Vond het vaak chill om eruit gestuurd te worden, beetje chillen buiten, beetje roken, beetje hangen, 10 mins voor het einde van de les even melden dat je eruit gestuurd bent en dan zeiden ze bijna altijd "Ach, voor die 10 minuten ga ik geen briefje schrijven hoor, ga maar lekker naar buiten"quote:
van wie is dat gezicht met balkjes eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:07 schreef Alexxxxx het volgende:
nog net geen abortus met de tapytdoorn
geniale OP
Wie denk je?quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:14 schreef vlad het volgende:
[..]
van wie is dat gezicht met balkjes eigenlijk?![]()
iets in me zegt dat jij het niet bentquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:18 schreef Alexxxxx het volgende:
dan reserveer ik hierbij een bijl voor je, vlad
is dat 'iets' toevalilg een stuk ijzer met een houten steel, en de exacte locatie van 'in me' je achterhoofd wellicht?quote:
Als vlad zn leraren zn kop al niet wilden zien, waarom zou ik m dan wel in zn gezicht moeten kijken?quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:29 schreef hermandeperman het volgende:
Welk mietje valt nu vanaf achter aan?
je bent gewoon bang dat je hart smelt bij zo'n lief smoelwerkquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als vlad zn leraren zn kop al niet wilden zien, waarom zou ik m dan wel in zn gezicht moeten kijken?
Surequote:Op dinsdag 18 april 2006 15:32 schreef vlad het volgende:
[..]
je bent gewoon bang dat je hart smelt bij zo'n lief smoelwerk![]()
waarom moet ik het laten zien als jij iets wilt bewijzen?quote:
Dan kan ik zien of mijn of Alex's hart smeltquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:34 schreef vlad het volgende:
[..]
waarom moet ik het laten zien als jij iets wilt bewijzen?![]()
![]()
oke danquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan kan ik zien of mijn of Alex's hart smelt
ben blij dat je dat zegt en niet dat ik niet zo gespierd benquote:
snel wisselen van plaatjequote:Op dinsdag 18 april 2006 15:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Nissan 200SX
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 18-04-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
ben jij wel vrouw?quote:
mja, denk wel dat je daar een punt hebtquote:
eenschquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ach, t zijn beide hele lelijke 200SX-en
MBquote:
Dat vind ik ook, maar met deze motor maak ik wel 'n uitzonderingquote:
voor't geluid moet je zondag je tv bij de F1 maar wat harder zetten als de saftey car de baan op rostquote:maar wel mooie foto's van het blok![]()
gelukkig wordt dat ook niet overstemt dan door een v8 ofzoquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:21 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar met deze motor maak ik wel 'n uitzondering
[..]
voor't geluid moet je zondag je tv bij de F1 maar wat harder zetten als de saftey car de baan op rost![]()
voirge race was het iig goed te horen. en soms ook als de SCar voor de start bij de kop van de grid weg rijdt.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:23 schreef vlad het volgende:
[..]
gelukkig wordt dat ook niet overstemt dan door een v8 ofzo![]()
telegraafquote:di 18 apr 2006, 12:10 | 113 reacties
Tom Cruise zal nageboorte opeten
LOS ANGELES - Acteur Tom Cruise heeft gezworen dat hij na de geboorte van zijn kind de placenta zal opeten. Dat schrijft de Britse boulevardkrant The Daily Mirror dinsdag.
Volgens de tabloid zal de 43-jarige Amerikaanse acteur al vrij snel na de bevalling toehappen, omdat het eten van de moederkoek volgens hem zeer voedzaam is. Cruise verwacht een kindje van de 27-jarige actrice Katie Holmes. In de aanloop naar de geboorte kwam de aanhanger van de Scientology-beweging al vaker met opmerkelijk nieuws.
Zo meldde hij eerder dat hij het liefst ziet dat zijn baby in totale stilte wordt geboren. Lawaai zou een negatief spiritueel effect hebben op een vrouw die aan het bevallen is. Holmes zelf is het volgens de Scientology-regels wel toegestaan om tijdens de bevalling te schreeuwen.
wat een dodoquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:34 schreef vlad het volgende:
[..]
telegraaf
![]()
![]()
die kerel begint mijn held te worden![]()
weet niet wat voor leraren jij had, maar die van mij heb ik dat nooit horen zeggenquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:45 schreef vlad het volgende:
teringde krukas van de V12 TDI die in de R10 ligt is gemaakt uit aluminium legering.
En tijdens mijn studie de docenten maar beweren dat aluminium niet zo sterk is
![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:48 schreef Fugie het volgende:
spaceshuttles zitten toch ookvol met aluminium ?
de meeste aluminium soorten zijn niet sterker dan staal en welke dat wel zijn, zijn vaak brosquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:47 schreef M5 het volgende:
[..]
weet niet wat voor leraren jij had, maar die van mij heb ik dat nooit horen zeggen
je vergeet duurquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:50 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook gewoon bar en bar slechte zweefvliegtuigen
vliegtuigen ookquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:48 schreef Fugie het volgende:
spaceshuttles zitten toch ookvol met aluminium ?
Als je maar genoeg materiaal gebruikt (dik genoeg maakt) kan die as dat koppel wel aan.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:52 schreef vlad het volgende:
[..]
de meeste aluminium soorten zijn niet sterker dan staal en welke dat wel zijn, zijn vaak bros![]()
en ja, ik weet ook wel dat er andere legeringen zijn waardoor dat te ondervangen is. Maar feit blijft dat ik het knap vind om een krukas van aluminium te maken, die 1000+ Nm aankan voor iig 24 uur![]()
alleen als je het zelf moet betalenquote:
je wilt ook echt altijd het laatste woord hebben he?quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:55 schreef M5 het volgende:
[..]
Als je maar genoeg materiaal gebruikt (dik genoeg maakt) kan die as dat koppel wel aan.
heb je trouwens een bron voor 't feit dat ie van alu is?quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:58 schreef vlad het volgende:
[..]
je wilt ook echt altijd het laatste woord hebben he?![]()
![]()
ik weet ook wel dat je dat voor elkaar kunt krijgen, maar het doel van een raceauto is om alles zo compact/klein en licht mogelijk te bouwen. Dus daarom vind ik het nog steeds knap dat ze af kunnen met een aluminium legering![]()
Mag daar ook de P van PTA in?quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dit die van mij
[PICS] Special Paint
mooi, kun je zo een bijdrage verwachtenquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
graag zelfs. Ik ben een groot liefhebber van mooi opgeschilderde F-16's
quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
luxepaardje![]()
Je zit weer in sexbierum?
'k zal aan je baas vragen of je volgende keer een boogtentje mee krijgt en sta plaats op een camping.quote:
Denk dat dat wel leuker is dan een hotelquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:54 schreef M5 het volgende:
[..]
'k zal aan je baas vragen of je volgende keer een boogtentje mee krijgt en sta plaats op een camping.
tuurlijk heb jij dat ideequote:Op dinsdag 18 april 2006 17:08 schreef M5 het volgende:
[..]
heb je trouwens een bron voor 't feit dat ie van alu is?ik heb namelijk 'n idee dat het niet zo is.
bronquote:The V12 TDI used in the R10 TDI is the first Audi diesel engine with an aluminium crank case. The cylinder-bank angle is 90 degrees. The V12 TDI has, like Audi production car engines, four valves per cylinder and twin overhead camshafts. The fuel induction is made by a modern “Common Rail System”. The injection pressure easily exceeds the 1600 bar achieved in production cars. The ignition pressures also reach values never previously seen in any Audi engine.
Na een dag werken eerst nog je tentje op moeten zetten en zelf je vreten zoeken of aanschuiven in een hotel en daarna op je bed tv kijken.. ik weet het wel hoor, doe mij dat hotel maarquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Denk dat dat wel leuker is dan een hotel
Ik ben totaal geen hotel type, heb vroegah ook altijd in tentjes gelegen op vakantie![]()
Juist, dat las ik ook net. en ik dacht misschien heb jij wel info over de krukas, want daarover staat helemaal niets.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:57 schreef vlad het volgende:
[..]
tuurlijk heb jij dat ideemaar inderdaad, het klopt niet. degene waar ik het van had (mail van een ex-klasgenoot) had het verkeerd vertaald
moest crank-case zijn
maar dat is dan weer oud nieuws
![]()
dit had hij vertaald:
[..]
bron
Nee joh dwaasquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Denk dat dat wel leuker is dan een hotel
Ik ben totaal geen hotel type, heb vroegah ook altijd in tentjes gelegen op vakantie![]()
kloptquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:59 schreef M5 het volgende:
[..]
Juist, dat las ik ook net. en ik dacht misschien heb jij wel info over de krukas, want daarover staat helemaal niets.
lekkerquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:59 schreef Hugster het volgende:
Anders komt er ff een setje dubbellucht incl. velgen op je af![]()
![]()
hostels zijn okequote:Op dinsdag 18 april 2006 18:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee joh dwaas
Ik heb trauma's aan camperen.
dus sex is ook niets voor je?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen primitief gefruts
ff eten
quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:59 schreef Hugster het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:59 schreef Hugster het volgende:
![]()
Liever 1 serieuze kijker dan die sjonny's en turken aan de deurquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:17 schreef BoJo het volgende:
net kijkers voor de Peug
die vent zeiken op alles, vrouwtje vond het wel een leuk wagentje![]()
toch maar niet genomen..
echt een anita en sjon stel in een eskrot![]()
naja sinds gisteren 500 views, 2 biedingen en 1 kijker. Das al wat anders dan toen met de Jeep na 5 maanden pas een serieuze kijker![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh, als je toch in de buurt bent, rij dan even door naar Cornjum
quote:De snelste route van Lelystad naar Cornjum over 107,1 km in ongeveer 1 uur en 12 minuten
die heb je ook niet nodig manquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:38 schreef Alfisti het volgende:
[..]
wel als je geen rechter buitenspiegel hebt
ik heb m nog nooit gebruit in ieder gevalquote:
Zonder rechter buiten spiegel rijden is echt kutquote:
ja vind ik ook, binnen spiegel vind ik wel relaxt maar die kan ik makkelijk missen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zonder rechter buiten spiegel rijden is echt kut
Bij vrouwen of ouwe lijken kunnen ze alle spiegels gewoon eraf slopen scheelt weer wat gewicht en benzine
Preciesquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja vind ik ook, binnen spiegel vind ik wel relaxt maar die kan ik makkelijk missen.![]()
ik had in mijn BCC vito een dichte cabine, bij jou?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
PreciesKun je door checken of er iets leuks achter je staat in de file
waar is de rest van de sleurhut?quote:
Jeep stylequote:Op dinsdag 18 april 2006 18:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Witte letters op de banden [afbeelding]
Ik heb achter een raam en rechts de schuifdeur zit ook een raam inquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik had in mijn BCC vito een dichte cabine, bij jou?
ik heb nooit achterom gekeken bij het invoegenquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb achter een raam en rechts de schuifdeur zit ook een raam in![]()
Maar de spiegels is gewoon een hele grote must, vooral bij zo'n bus leer je daar mee rijden.
We hebben ook ford transit en echt een grote bakwagen waar ik af en toe mee moet rijden
En deze rijstijl is in een normale auto toch ook wel heel fijn. De tijden dat ik achterom keek bij invoegen is echt al 3 a 4 jaar history
Bij lessen moest datquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:53 schreef lipje het volgende:
[..]
ik heb nooit achterom gekeken bij het invoegen
nou ik na m'n examen al niet meer hoorquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bij lessen moest dat
en 1e jaar luister je daar misschien nog naar
dan pruts ik wel wat in elkaar.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
ik maak 970 niet, ik wil julie een Kia Pregio OP niet aan doen
Daarstraks nog zo'n vrouwquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
nou ik na m'n examen al niet meer hoor
blijf niet zwaaien met m'n hoofd
daar heb je spiegels voorquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bij lessen moest dat
en 1e jaar luister je daar misschien nog naar
linker en rechter buitenspiegel is zatquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:57 schreef BoJo het volgende:
bij chauffeuren mocht je niet achterom kijken met klant achterin.![]()
en een beslagen voorruitquote:
m'n slipcursist vertelde ook dat tegenwoordig het verkeer te snel gaat om nog achterom te gaan kijken...quote:
vooral spiegels inderdaad, schouder is bijzaak.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
m'n slipcursist vertelde ook dat tegenwoordig het verkeer te snel gaat om nog achterom te gaan kijken...
Kan alex bevestigen ofdat je tegenwoordig nog leert om over je schouder te lopen loeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |