abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37064369

quote:
Motor
Type: V8, N/A
Cilinderinhoud: 6208 cc
Power: 514 HP @ 6800 tpm
Koppel: 630 Nm @ 5200 tpm

Prestaties
Acceleratie 0-100 km/h: 4.5 sec.
Top Snelheid: 250 km/h (gelim.)

Prijs
¤ 132.900,- voor de Sedan, ¤ 136.100,- voor de Touring





[ Bericht 11% gewijzigd door M5 op 18-04-2006 16:09:01 ]
V10
pi_37064591
Voor dat geld koop ik liever een CLS
konuşma!, yap!
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:10:05 #3
21397 LSD
[Snellius]
pi_37064620
Behoorlijk leuke auto

betekent dit dat er geen 65 komt, of moeten we daar gewoon nog even op wachten?
catch you on the flipside
pi_37064651
jacco-style-topic

gave bak
pi_37064664
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:10 schreef LSD het volgende:
Behoorlijk leuke auto

betekent dit dat er geen 65 komt, of moeten we daar gewoon nog even op wachten?
Een E 65 AMG? Ik denk niet dat Mercedes een V12 in de E gaat proppen, al zal d'r wel weer een komen die het wel doet.

Deze motor maakt wel meesterlijk mooi geluid, daarbij is de 55 AMG maar een beschaaft autootje.
V10
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:12:05 #6
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_37064671
Die duitsers moeten eens kappen met "Never change an winning team".
Wanneer durven ze nou eens het roer om te gooien met een bepaald nieuw model.

Porsche blijft altijd het zelfde
BMW altijd het zelfde. (op de nieuwe 6serie na)
Mercedes is altijd het zelfde.

Ik weet het nou wel.
pi_37064704
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:12 schreef blup het volgende:
Die duitsers moeten eens kappen met "Never change an winning team".
Wanneer durven ze nou eens het roer om te gooien met een bepaald nieuw model.

Porsche blijft altijd het zelfde
BMW altijd het zelfde. (op de nieuwe 6serie na)
Mercedes is altijd het zelfde.

Ik weet het nou wel.
Van BMW zou ik dat niet zeggen, maar dit is ook maar een face lift en niet echt een nieuw model.
V10
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:58:33 #8
63302 rockstah
New World Disorder
pi_37066204
Dit lijkt me een concurrent voor de M5?
pi_37066258
ik denk "dag dag" m5
pi_37066300
wel achterlijk, die klok in het instrumentenpaneel
pi_37066375
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:59 schreef Repeat het volgende:
ik denk "dag dag" m5
ik denk het niet

'maar' 7 pk meer, en volgens mij is dat enorme blok icm met de rest van de auto veel zwaarder dan een M5.
V10
pi_37066426
Het blijft imo een opgesjonde taxi.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_37066493
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:03 schreef M5 het volgende:

[..]

ik denk het niet

'maar' 7 pk meer, en volgens mij is dat enorme blok icm met de rest van de auto veel zwaarder dan een M5.
wel veel meer koppel, en bij minder toeren.
pi_37066623
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:07 schreef Repeat het volgende:

[..]

wel veel meer koppel, en bij minder toeren.
aan een automaat
V10
pi_37066690
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:11 schreef M5 het volgende:

[..]

aan een automaat
heeft een m5 ook
En dan nog, die automaat schakelt blijkbaar snel genoeg, want 0-100 in 4,5s
pi_37066761
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:14 schreef Repeat het volgende:

[..]

heeft een m5 ook
En dan nog, die automaat schakelt blijkbaar snel genoeg, want 0-100 in 4,5s
De M5 heeft een sequentiele bak. Daar kan een automaat niet tegen op. Maar 't zal niet veel schelen tussen de M5 en de E63 denk ik.
V10
pi_37066807
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:16 schreef M5 het volgende:

[..]

De M5 heeft een sequentiele bak. Daar kan een automaat niet tegen op. Maar 't zal niet veel schelen tussen de M5 en de E63 denk ik.
ach, beiden doen de 0-100 even snel, en daarboven is het alleen maar minder interessant omdat je dan niet meer zoveel tijd verliest met schakelen.
  dinsdag 18 april 2006 @ 17:31:20 #18
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_37067225
Tsjah... Het blijft een Mercedes he... Dus ik zou het nooit kopen...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_37067270
quote:
Cilinderinhoud: 6208 cc
Power: 514 HP @ 6800 tpm
.

E60/62 doen het met 4999cc, en daaruit weten ze 507 pk's te persen.
Deed BMW ook met 6,2 liter, dan zouden ze ook 620 pk's hebben tegenover de 514 pk's van DaimlerChrysler. Dus een verschil van 106 pk's, atmosferisch uiteraard.


Schijtblokken van Mercedes .
pi_37067586
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:32 schreef Spreadsheet het volgende:

[..]

.

E60/62 doen het met 4999cc, en daaruit weten ze 507 pk's te persen.
Deed BMW ook met 6,2 liter, dan zouden ze ook 620 pk's hebben tegenover de 514 pk's van DaimlerChrysler. Dus een verschil van 106 pk's, atmosferisch uiteraard.


Schijtblokken van Mercedes .
schijtblokken?
een bmw moet 8000 toeren janken om dat vermogen te halen. Dat is een keuze. Alsof mercedes niet zo'n blok kan bouwen, tuurlijk kunnen ze dat. Maar ze kiezen gewoon voor een soepele motor met meer koppel die je niet hoog in de toeren hoeft te jagen
Gewoon een ander soort motor, heel ander karakter me dunkt.
pi_37067637
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:44 schreef Repeat het volgende:

[..]

schijtblokken?
een bmw moet 8000 toeren janken om dat vermogen te halen. Dat is een keuze. Alsof mercedes niet zo'n blok kan bouwen, tuurlijk kunnen ze dat. Maar ze kiezen gewoon voor een soepele motor met meer koppel die je niet hoog in de toeren hoeft te jagen
Omdat ze anders niet op gelijke tred staan met de motorkwaliteit van BMW... you do the math.
pi_37067772
Het is anders al een hele vooruit gang met de Atmosferische 55 AMG,

Die had 67,5 Pk per liter, deze 63 AMG heeft al 82,8 Pk per liter. ze komen er wel.
V10
pi_37067881
Lekker ding, wat zullen Brabus en Carlsson uit dit blok kunnen persen
  dinsdag 18 april 2006 @ 17:58:37 #24
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_37067924
Ongelooflijk altijd die modellen uit Duitsland, deze Mercedes laat weer eens zien hoe het wel moet.
Luxe, stijl en snelheid in 1 auto, wat wil je nog meer?
Alleen waarom begrenzen ze die auto`s altijd tot 250 kilometer per uur??
Waarom niet gewoon zonder begrenzer?? Zijn ze bang dat ze Ferrari`s en Lambo`s eruit gaan rijden??
pi_37068017
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:58 schreef MrSASO het volgende:
Ongelooflijk altijd die modellen uit Duitsland, deze Mercedes laat weer eens zien hoe het wel moet.
Luxe, stijl en snelheid in 1 auto, wat wil je nog meer?
Alleen waarom begrenzen ze die auto`s altijd tot 250 kilometer per uur??
Waarom niet gewoon zonder begrenzer?? Zijn ze bang dat ze Ferrari`s en Lambo`s eruit gaan rijden??
Zonder begrenzer weten de merken zeker dat de duitse autobahn overal op 130 gelimiteerd wordt
V10
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')