Een E 65 AMG? Ik denk niet dat Mercedes een V12 in de E gaat proppen, al zal d'r wel weer een komen die het wel doet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:10 schreef LSD het volgende:
Behoorlijk leuke auto
betekent dit dat er geen 65 komt, of moeten we daar gewoon nog even op wachten?
Van BMW zou ik dat niet zeggen, maar dit is ook maar een face lift en niet echt een nieuw model.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:12 schreef blup het volgende:
Die duitsers moeten eens kappen met "Never change an winning team".
Wanneer durven ze nou eens het roer om te gooien met een bepaald nieuw model.
Porsche blijft altijd het zelfde
BMW altijd het zelfde. (op de nieuwe 6serie na)
Mercedes is altijd het zelfde.
Ik weet het nou wel.
ik denk het nietquote:
wel veel meer koppel, en bij minder toeren.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:03 schreef M5 het volgende:
[..]
ik denk het niet![]()
'maar' 7 pk meer, en volgens mij is dat enorme blok icm met de rest van de auto veel zwaarder dan een M5.
aan een automaatquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:07 schreef Repeat het volgende:
[..]
wel veel meer koppel, en bij minder toeren.
De M5 heeft een sequentiele bak. Daar kan een automaat niet tegen op. Maar 't zal niet veel schelen tussen de M5 en de E63 denk ik.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:14 schreef Repeat het volgende:
[..]
heeft een m5 ook
En dan nog, die automaat schakelt blijkbaar snel genoeg, want 0-100 in 4,5s
ach, beiden doen de 0-100 even snel, en daarboven is het alleen maar minder interessant omdat je dan niet meer zoveel tijd verliest met schakelen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:16 schreef M5 het volgende:
[..]
De M5 heeft een sequentiele bak. Daar kan een automaat niet tegen op. Maar 't zal niet veel schelen tussen de M5 en de E63 denk ik.
quote:Cilinderinhoud: 6208 cc
Power: 514 HP @ 6800 tpm
schijtblokken?quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:32 schreef Spreadsheet het volgende:
[..].
E60/62 doen het met 4999cc, en daaruit weten ze 507 pk's te persen.
Deed BMW ook met 6,2 liter, dan zouden ze ook 620 pk's hebben tegenover de 514 pk's van DaimlerChrysler. Dus een verschil van 106 pk's, atmosferisch uiteraard.
Schijtblokken van Mercedes.
Omdat ze anders niet op gelijke tred staan met de motorkwaliteit van BMW... you do the math.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:44 schreef Repeat het volgende:
[..]
schijtblokken?
een bmw moet 8000 toeren janken om dat vermogen te halen. Dat is een keuze. Alsof mercedes niet zo'n blok kan bouwen, tuurlijk kunnen ze dat. Maar ze kiezen gewoon voor een soepele motor met meer koppel die je niet hoog in de toeren hoeft te jagen
Zonder begrenzer weten de merken zeker dat de duitse autobahn overal op 130 gelimiteerd wordtquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:58 schreef MrSASO het volgende:
Ongelooflijk altijd die modellen uit Duitsland, deze Mercedes laat weer eens zien hoe het wel moet.
Luxe, stijl en snelheid in 1 auto, wat wil je nog meer?
Alleen waarom begrenzen ze die auto`s altijd tot 250 kilometer per uur??
Waarom niet gewoon zonder begrenzer?? Zijn ze bang dat ze Ferrari`s en Lambo`s eruit gaan rijden??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |