Een E 65 AMG? Ik denk niet dat Mercedes een V12 in de E gaat proppen, al zal d'r wel weer een komen die het wel doet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:10 schreef LSD het volgende:
Behoorlijk leuke auto
betekent dit dat er geen 65 komt, of moeten we daar gewoon nog even op wachten?
Van BMW zou ik dat niet zeggen, maar dit is ook maar een face lift en niet echt een nieuw model.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:12 schreef blup het volgende:
Die duitsers moeten eens kappen met "Never change an winning team".
Wanneer durven ze nou eens het roer om te gooien met een bepaald nieuw model.
Porsche blijft altijd het zelfde
BMW altijd het zelfde. (op de nieuwe 6serie na)
Mercedes is altijd het zelfde.
Ik weet het nou wel.
ik denk het nietquote:
wel veel meer koppel, en bij minder toeren.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:03 schreef M5 het volgende:
[..]
ik denk het niet![]()
'maar' 7 pk meer, en volgens mij is dat enorme blok icm met de rest van de auto veel zwaarder dan een M5.
aan een automaatquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:07 schreef Repeat het volgende:
[..]
wel veel meer koppel, en bij minder toeren.
De M5 heeft een sequentiele bak. Daar kan een automaat niet tegen op. Maar 't zal niet veel schelen tussen de M5 en de E63 denk ik.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:14 schreef Repeat het volgende:
[..]
heeft een m5 ook
En dan nog, die automaat schakelt blijkbaar snel genoeg, want 0-100 in 4,5s
ach, beiden doen de 0-100 even snel, en daarboven is het alleen maar minder interessant omdat je dan niet meer zoveel tijd verliest met schakelen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:16 schreef M5 het volgende:
[..]
De M5 heeft een sequentiele bak. Daar kan een automaat niet tegen op. Maar 't zal niet veel schelen tussen de M5 en de E63 denk ik.
quote:Cilinderinhoud: 6208 cc
Power: 514 HP @ 6800 tpm
schijtblokken?quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:32 schreef Spreadsheet het volgende:
[..].
E60/62 doen het met 4999cc, en daaruit weten ze 507 pk's te persen.
Deed BMW ook met 6,2 liter, dan zouden ze ook 620 pk's hebben tegenover de 514 pk's van DaimlerChrysler. Dus een verschil van 106 pk's, atmosferisch uiteraard.
Schijtblokken van Mercedes.
Omdat ze anders niet op gelijke tred staan met de motorkwaliteit van BMW... you do the math.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:44 schreef Repeat het volgende:
[..]
schijtblokken?
een bmw moet 8000 toeren janken om dat vermogen te halen. Dat is een keuze. Alsof mercedes niet zo'n blok kan bouwen, tuurlijk kunnen ze dat. Maar ze kiezen gewoon voor een soepele motor met meer koppel die je niet hoog in de toeren hoeft te jagen
Zonder begrenzer weten de merken zeker dat de duitse autobahn overal op 130 gelimiteerd wordtquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:58 schreef MrSASO het volgende:
Ongelooflijk altijd die modellen uit Duitsland, deze Mercedes laat weer eens zien hoe het wel moet.
Luxe, stijl en snelheid in 1 auto, wat wil je nog meer?
Alleen waarom begrenzen ze die auto`s altijd tot 250 kilometer per uur??
Waarom niet gewoon zonder begrenzer?? Zijn ze bang dat ze Ferrari`s en Lambo`s eruit gaan rijden??
Die kans zit er dik inquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:02 schreef M5 het volgende:
[..]
Zonder begrenzer weten de merken zeker dat de duitse autobahn overal op 130 gelimiteerd wordt
JA!..en een ferrari een plat geslagen fiat....een cayenne een opgeblazen 911.....quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het blijft imo een opgesjonde taxi.
Ja, opzich wel.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:52 schreef M5 het volgende:
Het is anders al een hele vooruit gang met de Atmosferische 55 AMG,
Die had 67,5 Pk per liter, deze 63 AMG heeft al 82,8 Pk per liter. ze komen er wel.
Of een degelijker merkquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:09 schreef Marco_B_GBB het volgende:
Voor dat geld koop ik liever een CLS
Dat jij nooit zult kunnen veroorloven. Doei.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:21 schreef Spreadsheet het volgende:
[..]
Ja, opzich wel.
Vergeleken met andere merken blijft het toch een waardeloze blok.
Met het merk is naar mijn mening niets misquote:
Wat denk je zelf...?quote:Op woensdag 19 april 2006 11:03 schreef Inorbit het volgende:
is hij trouwens achterwielaangedreven?
ja. zou het met zoveel vermogen en gewicht niet eens verstandig worden dat ze ook op de sedans en stations 4wd gaan gebruiken. aangezien ze toch niet echt voor motorsport of driften bedoelt zijnquote:
Als Hartge de begrenzer van de E60 M5 afhaalt loopt dat ding 315+ km/hquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:05 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Die kans zit er dik in![]()
Maar toch eigenlijk een gemiste kans, het zou toch beter zijn als ze die begrenzer inbouwen voor Duitser alleen. Of een knopje erin zetten dat hij met half vermogen rijdt en als je wil knallen dat je dan effe de schakelaar omgooit, net als een M5.
Sjah... Daarom gaat mijn voorkeur ook uit naar een S8... Veel mooier ook nog...quote:Op woensdag 19 april 2006 11:06 schreef Inorbit het volgende:
[..]
ja. zou het met zoveel vermogen en gewicht niet eens verstandig worden dat ze ook op de sedans en stations 4wd gaan gebruiken. aangezien ze toch niet echt voor motorsport of driften bedoelt zijn
bmw heeft niet eens een alternatief voor de slrquote:Op woensdag 19 april 2006 12:18 schreef Jimmeh het volgende:
De M5 is nog goedkoper ook... en waarschijnlijk zoals altijd met Mercedes blijft ie alleen bij op het rechte stuk
het schijnt dat ze met een soort van nieuwe verzie van de M1 bezig zijn. heb ik gelezen in een duits autoblaadje. autobild ofzo. die gaat de hele wereld ownenquote:Op woensdag 19 april 2006 13:21 schreef Repeat het volgende:
[..]
bmw heeft niet eens een alternatief voor de slr
vind bmw overigens wel toffer dan mercedes
Als je een Schumacher hebt die voor je schakelt zul je verschil merken tussen die twee anders echt niet hoor.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:16 schreef M5 het volgende:
[..]
De M5 heeft een sequentiele bak. Daar kan een automaat niet tegen op. Maar 't zal niet veel schelen tussen de M5 en de E63 denk ik.
Mwoah... Je hebt sowieso al minder verlies door de automaat...quote:Op woensdag 19 april 2006 18:32 schreef osmo het volgende:
[..]
Als je een Schumacher hebt die voor je schakelt zul je verschil merken tussen die twee anders echt niet hoor.
Dan gaan maar naar Bottrop dan krijg je 640 pk in je w211:Pquote:Op woensdag 19 april 2006 19:18 schreef Modus het volgende:
Ik had ergens verwacht dat ze die 6 liter uit de S/SL/CL65 in deze E zouden gaan lepelen. 612 pk..
Geen gejank van een supercharger, 7-speed G-Tronic ipv de oude 5-traps automaat om maar eens wat te noemenquote:Op woensdag 19 april 2006 21:11 schreef yup het volgende:
Verder vraag ik me de meerwaarde van dit apparaat af als we het ding vergelijken met een E55 AMG...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |