Of de islam als hip product verkopen! Leuk, man!quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:42 schreef MouseOver het volgende:
Zet er eens wat marketingmensen op. Als ze een debiel merk als SBS6 succesvol in de markt kunnen zetten of half nederland aan de senseo kunnen krijgen dan kunnen ze ook het Nederland-gevoel(TM) stevig verankeren. Wat meer nationalisme als bindende factor zou op dat gebied helemaal geen kwaad kunnen.
Oud: "Hoe leuk zijn Marokkanen?"quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Of de islam als hip product verkopen! Leuk, man!
Dit is POL, geen ONZ.quote:
Je voelt m al aankomen he?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:03 schreef MouseOver het volgende:
Niet voor het een of ander trouwens, maar nederland wordt op dit moment bezocht door polen die ik zelfs nadat ze er een tijdje zijn nog niet heb kunnen betrappen op enkele woorden nederlands "want ze zijn hier alleen om te werken" en "ze gaan over een tijdje toch weer terug".
Maken we gewoon nu *weer* dezelfde fout?
Polen zijn EU leden, en als het in 2007 niet gebeurd, dan gaan in 2008 of 2009 de grenzen wel open met polen onder vernieuwde Schengen verdragen. En daarmee is een Pool dus net zo EU lid als een Duitser, Belg of Fransman.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:03 schreef MouseOver het volgende:
Niet voor het een of ander trouwens, maar nederland wordt op dit moment bezocht door polen die ik zelfs nadat ze er een tijdje zijn nog niet heb kunnen betrappen op enkele woorden nederlands "want ze zijn hier alleen om te werken" en "ze gaan over een tijdje toch weer terug".
Maken we gewoon nu *weer* dezelfde fout?
Dat heeft niet zoveel met Schengen van doen, dat zijn alleen de grenscontroles. De EU als geheel kent vrij verkeer van personen, niet alleen de Schengenlanden. Voor de nieuwe EU-lidstaten mochten de oude EU-lidstaten hier een tijdelijke uitzondering op maken, voor maximaal 5 jaar, dus tot 1-5-2009. Alleen lidstaten die grenzen aan een nieuwe lidstaat (Duitsland, Oostenrijk, Italië) kunnen dan nog 2 jaar extra uitstel krijgen, maar dan moeten ze wel aan kunnen tonen dat hun economie flinke schade oploopt als ze de grenzen openstellen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:12 schreef maartena het volgende:
[..]
Polen zijn EU leden, en als het in 2007 niet gebeurd, dan gaan in 2008 of 2009 de grenzen wel open met polen onder vernieuwde Schengen verdragen.
Vandaag heb ik toevallig het ultieme plan bedacht.quote:Op maandag 17 april 2006 23:15 schreef Barcas het volgende:
Wat voor maatregelen zien jullie hiervoor noodzakelijk?
Eerst cijfers kennen, dan masterplan bedenken. Meer dan tachtig procent van de allochtonen werkt.quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zeg eens, kom jij uit de negentiende eeuw ofzo?
Hou toch op![]()
Het ontbreekt je werkelijk aan ieder gevoel voor ironie, Floripas.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
Eerst cijfers kennen, dan masterplan bedenken. Meer dan tachtig procent van de allochtonen werkt.
Moet kunnen inderdaadquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:42 schreef MouseOver het volgende:
Zet er eens wat marketingmensen op. Als ze een debiel merk als SBS6 succesvol in de markt kunnen zetten of half nederland aan de senseo kunnen krijgen dan kunnen ze ook het Nederland-gevoel(TM) stevig verankeren. Wat meer nationalisme als bindende factor zou op dat gebied helemaal geen kwaad kunnen.
quote:Land van 1000 meningen
Het land van nuchterheid
Met z'n allen op het strand
Beschuit bij het ontbijt
Het land waar niemand zich laat gaan
Behalve als we winnen
Dan breekt acuut de passie los
Dan blijft geen mens meer binnen
Het land wars van betutteling
Geen uniform is heilig
Een zoon die noemt z'n vader Piet
Een fiets staat nergens veilig
refr.:
15 Miljoen mensen
Op dat hele kleine stukje aarde
Die schrijf je niet de wetten voor
Die laat je in hun waarde
15 Miljoen mensen
Op dat hele kleine stukje aarde
Die moeten niet 't keurslijf in
Die laat je in hun waarde
Het land vol groepen van protest
Geen chef die echt de baas is
Gordijnen altijd open zijn
Lunch een broodje kaas is
Het land vol van verdraagzaamheid
Alleen niet voor de buurman
De grote vraag die blijft altijd
Waar betaalt 'ie nou z'n huur van
't Land dat zorgt voor iedereen
Geen hond die van een goot weet
Met nassiballen in de muur
En niemand die droog brood eet
refr.(2x)
Tja je kan er een beetje positief tegenaan kijken of negatiefquote:Op donderdag 20 april 2006 12:33 schreef -scorpione- het volgende:
Dat liedje is allang niet meer van toepassing. Het is ieder voor zich in een land waar je door de idiote hoeveelheid regeltjes de wet niet meer kunt zien.
quote:Op donderdag 20 april 2006 12:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja je kan er een beetje positief tegenaan kijken of negatief. Dat is een keuze ik ga voor positief.
Nee je loopt met een erg negatieve blik rond, je hoeft niet persé alles negatief uit te leggen. Zo slecht gaat het hier in Nederland nou ook weer nietquote:Op donderdag 20 april 2006 12:46 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik wil best positief zijn, maar ik ga niet met oogkleppen op lopen.
![]()
Ik dacht dat men het nu net zo belangrijk vond dat de allochtonen zich beter aan de nederlandse regeltjes gingen houden...?quote:Op donderdag 20 april 2006 12:33 schreef -scorpione- het volgende:
Dat liedje is allang niet meer van toepassing. Het is ieder voor zich in een land waar je door de idiote hoeveelheid regeltjes de wet niet meer kunt zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |