Was al van plan morgen één aan te pakkenquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:06 schreef Godslasteraar het volgende:
nog een algemene tip: AutoPatcher
http://tweakers.net/meuktracker/12383
Ideaal, heb je meteen een getweaked systeem en al die klote balonnetjes en ouwehoerende paperclips DOOD!
![]()
Die daflapdr0l moet eens opschieten.. de Nederlandse patches zijn nooit op tijd.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:06 schreef Godslasteraar het volgende:
nog een algemene tip: AutoPatcher
http://tweakers.net/meuktracker/12383
Ideaal, heb je meteen een getweaked systeem en al die klote balonnetjes en ouwehoerende paperclips DOOD!
![]()
Volgens mij is hij ermee opgehouden, maar ik heb alles in het Engels dus ik heb er niet zo op gelet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:13 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Die daflapdr0l moet eens opschieten.. de Nederlandse patches zijn nooit op tijd.
few doubt that we are the smartest creatures on the planet. mmm, mischien zou dat "the least stupid" moeten zijn, met één oog op de geschiedenis en actualiteit.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:15 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En hier, slet: Why Are Some Animals So Smart?
Lees nou maar verder dan de eerste regel.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:27 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
few doubt that we are the smartest creatures on the planet. mmm, mischien zou dat "the least stupid" moeten zijn, met één oog op de geschiedenis en actualiteit.
Brezah?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:21 schreef Floripas het volgende:
De FloridingeskriekONZGCindex.
Naarmate er meer drank in Floripas gaat ze meer posten buiten POL.
rustig rustig, ben bezig, dit zijn leuke dingenquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:28 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Lees nou maar verder dan de eerste regel.
Weer dat dwangmatige tegendraadse.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:40 schreef Tafkahs het volgende:
Neen.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:48 schreef Tafkahs het volgende:
pssst, M. 't schijnt niet te mogen om warez of links aan te bieden..
Goedzo, nu doe je goed je best. Benieuwd of je ze gaat aangeven bij vrouwe justitia. Zal ik je ergens mee helpen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:48 schreef Tafkahs het volgende:
pssst, M. 't schijnt niet te mogen om warez of links aan te bieden..
Waar zou je me mee willen helpen dan?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:51 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Goedzo, nu doe je goed je best. Benieuwd of je ze gaat aangeven bij vrouwe justitia. Zal ik je ergens mee helpen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |