Mijn hemel, ik wil niet weten hoe je er nu uit ziet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:41 schreef Zwansen het volgende:
ik heb me trouwens al een week of 3 niet geschoren...
Als je echt van elkaar houdt dan maakt dat ook niet uit!quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:45 schreef Nouk het volgende:
[..]
Mijn hemel, ik wil niet weten hoe je er nu uit ziet.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:47 schreef sXe het volgende:
[..]
Als je echt van elkaar houdt dan maakt dat ook niet uit!
Zal je fantastisch staan. Zal ik gelijk bretels voor je kopenquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:45 schreef Zwansen het volgende:
Ik laat mijn snor staan denk ik.
ook niet goed?quote:
maar heel eventjes hoorquote:
Doe dat tweede bericht eens hier posten dan!quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:01 schreef sXe het volgende:
Ohja, net even gezocht naar goed nieuws!
"Xander de Buisonjé onder het mes"
"Tom Cruise zal nageboorte opeten"
bij deze!quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
Niet scheren is tof!
http://www.mirror.co.uk/n(...)chews-name_page.htmlquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:03 schreef Nouk het volgende:
[..]
Doe dat tweede bericht eens hier posten dan!
who's counting?quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:24 schreef Nouk het volgende:
sXe, verveel je je ofzo, dat je om de 3 min een andere avatar neemt.
dat zegt ook wel het één en ander lijkt me.quote:
Pardon!quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:29 schreef sXe het volgende:
[..]
dat zegt ook wel het één en ander lijkt me.
kan je ook niks aan doenquote:
Welk koninkrijkquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:45 schreef sXe het volgende:
mijn koninkrijk voor een teiltje...
Ik Hugo Bossquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:55 schreef Nouk het volgende:
Ik heb Barry White op. Wehehehe.
quote:
Precies vol met dat ding !quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:01 schreef sXe het volgende:
meters maken!
Buiten dat is pas 2005quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:05 schreef sXe het volgende:
En dan allemaal naar buiten van het echte leven genieten!
het regent nu ook, dus laat sowieso maar...quote:
welke regen (vraagteken)quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:35 schreef sXe het volgende:
[..]
het regent nu ook, dus laat sowieso maar...
Sinds dat ik hier ben heeft het nog maar 2 keer geregendquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:35 schreef sXe het volgende:
[..]
het regent nu ook, dus laat sowieso maar...
die bijzonder plaatselijke en tijdelijke regen.quote:
PP wat staat er vlak voor je systemtray ?? staat daar nl of en .. meestal is dit soort problemen op te lossen met 1 of meerdere keren alt+shift te doen.quote:
Deze pc draait op Linux, BB.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
PP wat staat er vlak voor je systemtray ?? staat daar nl of en .. meestal is dit soort problemen op te lossen met 1 of meerdere keren alt+shift te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |