Ook sneller dood dan je denkt dus!quote:
Tenzij je dan niet meer denkt.quote:
Ja en ze was zo leuk en mooi. Blehquote:Op maandag 17 april 2006 23:09 schreef Bosbeetle het volgende:
frederique huydt ziet er nog springlevend uit op tv. Als dat niet positief is.
Maar dan ben je alsnog doodquote:
Gerard van het Reve zag er ook mooi uitquote:
Jupquote:
Die was toch al iets meer op leeftijd. Evengoed erg natuurlijk.quote:Op maandag 17 april 2006 23:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Gerard van het Reve zag er ook mooi uiten zo bij zn quiviven
ohja, dat was het vrolijke nieuws!quote:Op maandag 17 april 2006 23:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Gerard van het Reve zag er ook mooi uiten zo bij zn quiviven
"Thank you for smoking" was ook erg vermakelijk.quote:
Slaap wel.quote:
Lang vervlogen tijden.quote:
Ze doet het erom.quote:Op maandag 17 april 2006 23:17 schreef Nouk het volgende:
Net nu ik ga slapen, nou ja!
gauw mee ophouden dus!quote:
Nouk!quote:
Ja hoor, alles zhizzle m'nizzle frizzle.quote:Op maandag 17 april 2006 23:20 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nouk!
Ga je nu al joh? Hij staat nu iig in m'n AT, dus ik kom weer vaker posten. Voor de haters; sorry!
Hoi BBAlles shizzle in New Yizzle?
Mooi zoquote:Op maandag 17 april 2006 23:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja hoor, alles zhizzle m'nizzle frizzle.
In NY? Dat is zeker zin/kansloos.quote:Op maandag 17 april 2006 23:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb heel kansloos een nederlandse borrel bijgewoond.
Met heineken en bitterballen. Maar het was wel grappig om andere studenten te spreken die hier ook een halfjaartje rondhangen.quote:
quote:Op maandag 17 april 2006 23:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Met heineken en bitterballen. Maar het was wel grappig om andere studenten te spreken die hier ook een halfjaartje rondhangen.
Loopt alles toch nog goed afquote:Op maandag 17 april 2006 23:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens sXe het is pasen, dat showt je toch dat de dood omkeerbaar is. Maar dan ga je wel eerst dood.
Valt wel mee ik heb hier 1 nederlandse collega. Dus mn nederlands verleer ik niet zo snel. En trouwens op mn stages in nederland praatte ik ook al engels.quote:Op maandag 17 april 2006 23:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
!
Ook handig om weer even je moerstaal te spreken, voor je het weet praat je met zo'n Amerikaans accent.
mits doodquote:
Inderdaad en een musical, opera, muziekstuk. Is de matheus passion eigenlijk een musical of een opera ... of alleen een passionquote:Op maandag 17 april 2006 23:26 schreef sXe het volgende:
En als je een beetje mazzel hebt schrijven ze er ook nog een leuk boekje over
dat gaat alvast goedkomenquote:
een passie dusquote:Op maandag 17 april 2006 23:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Inderdaad en een musical, opera, muziekstuk. Is de matheus passion eigenlijk een musical of een opera ... of alleen een passion
Aha zijn er ook moderne passies ?quote:
Daar moet je gewoon even overheen stappen. Als je eenmaal beseft hoe kansloos het leven is hoef je je verder ook nergens meer druk om te makenquote:Op maandag 17 april 2006 23:30 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat een ondraagelijkheid ook dat sterfelijkheids besef. Als dat mens van een eva die appel nou niet geplukt had, dan waren we iig niet zo wijs geweest.
Aha zinvol doch kansloos.quote:Op maandag 17 april 2006 23:31 schreef sXe het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon even overheen stappen. Als je eenmaal beseft hoe kansloos het leven is hoef je je verder ook nergens meer druk om te maken
Erm kansloosheid schept kansen ? Zeg je dat nu net ?quote:Op maandag 17 april 2006 23:33 schreef sXe het volgende:
En die kansloosheid schept tegelijkertijd ook weer nieuwe mogelijkheden. Wat wil je nog meer?
Als je er geen moeite mee hebt dat het allemaal lege mogelijkheden zijn, dan welquote:Op maandag 17 april 2006 23:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Erm kansloosheid schept kansen ? Zeg je dat nu net ?
Een mogelijkheid is een kans leeg of niet.quote:Op maandag 17 april 2006 23:36 schreef sXe het volgende:
[..]
Als je er geen moeite mee hebt dat het allemaal lege mogelijkheden zijn, dan wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |