gefixedquote:
ik ook net .quote:Op maandag 24 april 2006 22:24 schreef Klare het volgende:
Heb het geld overgemaakt!
Ik heb Toeps en de 7 onbekende godinnen toegevoegd. En aangezien ik mezelf niet als model heb opgegeven heb ik mezelf uit dat rijtje gehaaldquote:Op maandag 24 april 2006 22:28 schreef blackbully het volgende:
hmmm kijk net in de OP en er mist een model.
@ RonaldV
wie heb je uit de lijst gehaald hij was langer
je was gebombadeerd als mod-model die voor onder en op de trein gedumpt kon worden voor de foto's .quote:Op maandag 24 april 2006 22:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb Toeps en de 7 onbekende godinnen toegevoegd. En aangezien ik mezelf niet als model heb opgegeven heb ik mezelf uit dat rijtje gehaald
In dat geval een vriendelijke waarschuwing. Ik heb een honkbalknuppel bij me, en ik kan zo'n snel vliegend balletje prima raken. Een hoofd moet ook wel lukken dus.quote:Op maandag 24 april 2006 22:35 schreef blackbully het volgende:
[..]
je was gebombadeerd als mod-model die voor onder en op de trein gedumpt kon worden voor de foto's .
![]()
maar die voorkeurs behandeling kun je ook krijgen zonder in de lijst te staan hoor.![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 20:04 schreef Re het volgende:
[..]
volgens mij was dat nou het het discussie punt
tuurlijk welquote:Op maandag 24 april 2006 22:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Sorry, wou niet voor een discussie zorgen.
Het is wel zo. Vrouwen zijn er zat, maar mooie treintjes worden zeldzaamquote:Op maandag 24 april 2006 20:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
tuurlijk!![]()
"Zeg naakte dame, wilt U even oprotten, ja? U staat voor die mooie trein"
of een treintje mooie vrouwen dan...?quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:04 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Het is wel zo. Vrouwen zijn er zat, maar mooie treintjes worden zeldzaam
Ja...en je MOET ze allemaal op de foto zetten Xilquote:
ik denk dat ik vroeg komquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja...en je MOET ze allemaal op de foto zetten XilDus volgens mij moeten we gewoon een soort van lopende band maken
Ik ben rijkquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:36 schreef Chanty het volgende:
En nu is PdeHoog weer wat rijker
en ik armer
Van mij mag je die ene euro ook wel ter plekke terug geven hoor. Of je koopt er lekker letter-vermicelli van voor in de soep.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:45 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen die reeds betaald hebben, krijgen het teveel betaalde zo snel mogelijk teruggestort.
13 voor jouw.. want dan geeft PdH jouw op 6 mei 2 euries terug en dan kan je voor mij een lekker ijsje kopen.quote:Op woensdag 26 april 2006 09:34 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zal ook eens ff de bankrekening van PdH spekken
is het nou 11 of 12 euro?
Ik kan een en ander in beperkte mate voorschieten, maar het moet niet te gek wordenquote:Op woensdag 26 april 2006 09:58 schreef Kleintje het volgende:
Meneer P... ik heb mijn codes om geld over te maken nog niet hier.
Mag ik jou zaterdag 6 mei contant betalen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |