TOF...quote:Op maandag 17 april 2006 22:50 schreef Falanx het volgende:
hij is lekker hespeciaal voor jou zal ik er is aan gaan werken. deal ? ik ben zo wel lekker henkenbaar toch
Ik moet eerst een sluier vindenquote:Op maandag 17 april 2006 22:59 schreef Falanx het volgende:
ok. als je het idee helemaal uitgedacht heb hoor ik het wel.
ben stiekem ook wel benieuwd wat voor "Scripts" de rest allemaal heeft bedacht. tipje van de sluier ?
een sluier ken ik wel maar een script naar een fot meet?quote:Op maandag 17 april 2006 23:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik moet eerst een sluier vinden![]()
Maar ik denk dat ik er wel iets mee kan..
Qua shoots, moet je gewoon lekker aan de gang gaan met ene fotograaf.. de enene heeft een idee/thema(Vliegvrager) de andere doet lekker ad-hoc..quote:Op maandag 17 april 2006 23:14 schreef Falanx het volgende:
nou script. ik bedoel gewoon ideeenbeetje zoals dat van jou. als iedereen hier nou een beetje zijn vage ideeen post. en de rest er ook even over brainstormt. dan kan je daar misschien wat sneller aan de slag omdat mensen al een beetje weten hoe of wat. of andermans ideeen aanpassen/bijschaven. lijkt me wel grappig
doe dat aan het begin van de dag.quote:Op maandag 17 april 2006 23:18 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga mukie in blauw overall voor en op de loc laten staanMag ze daar gaan staan met een grote schop en gezicht vol zwarte vegen
En dan kan ik het weer afvegen zekerquote:Op maandag 17 april 2006 23:18 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga mukie in blauw overall voor en op de loc laten staanMag ze daar gaan staan met een grote schop en gezicht vol zwarte vegen
daar hebben we de visagisten toch voor?quote:Op maandag 17 april 2006 23:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En dan kan ik het weer afvegen zeker![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 23:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En dan kan ik het weer afvegen zeker![]()
Beetje spuug en een hoek van een t-shirt.. (het liefst een bezweete)quote:Op maandag 17 april 2006 23:35 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
daar hebben we de visagisten toch voor?
quote:Op maandag 17 april 2006 23:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Als je lief bent, doe ik het aan het einde van de dag
ik zal je even toevoegenquote:Op maandag 17 april 2006 22:00 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik wil Mukie ook een half uurtje claimen.![]()
Mukie doe effe mij aan msn hangne voor overleg enzo..![]()
Dat doe ik al bijna elk weekendquote:Op maandag 17 april 2006 20:27 schreef Phoenixx het volgende:
@ Falanx: sorry, maar we kunnen je helaas geen lift aanbieden.
's Ochtends gaan we eerst nog op visite bij een vriendin van ons, en 's avonds pikken we een hotelletje om er een lekker weekendje Limburg van te maken...
Ach joh...jij behoort tot het meubilairquote:Op dinsdag 18 april 2006 07:54 schreef Toeps het volgende:
Hey, ik sta nog niet in de OP!
Als stoel of als tafel?quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach joh...jij behoort tot het meubilair
Als bloemenvaas, met een prachtig boeketjequote:
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 18 april 2006 08:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
Als bloemenvaas, met een prachtig boeketje
Leuk he....maandag dinsdagmorgenquote:Op dinsdag 18 april 2006 08:20 schreef Ynske het volgende:
Zo zucht
Voldoende plekken dus om te gaan fotograferenquote:mijn god, ga je eens een paar daagjes niet t internet op, jah eventjes heel snel checken
kom je er op de vroege morgen achter heftig veel bij te moeten lezen
maar goed:
Loc, rijtuig, stationsgebouw, emplacement, werkplaats kunnen we in princiepe gebruik van maken.
nu was ik aan t denken... jah niet slim voor de vroege morgen maar goed.
quote:stationsgebouw is verplicht onder begeleiding, en jawel van mij
aangezien ik toch geen tijd heb om foto's te maken, misschien mijn cam alleen meeneem voor jullie te laten plakken als jullie bezig zijn, is t misschien meteen wel praktisch als er mensen zijn die interesse hebben om richting de werkplaats te gaan, dat dat ook onder mijn begeleiding gaat. Houd er rekening mee daar zijn mensen aan het werk.
Wederomquote:als alles gelukt is, heb ik ervoor gezorgd dat de poetsdag van de rijtuigen verplaatst is, dus daar hebben we dan geen last van
Het lijkt me meer dan genoegquote:nog iets? kweet niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |