Geen wind, dan zit je in het overgangsgebied denk ik.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:31 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Wind?![]()
En je plaatje is dood. *edit* en nu niet meer*edit*
Ik hoorde net dat het in Zeeland al geregend heeft!
Juistemquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:51 schreef Againzender het volgende:
Laat de temperatuur maar lekker oplopen voor die storing binnen trekt, misschien dat we dan nog wat leuks krijgen.
Helemaal mee eens. Laat die "zooi" maar rond 18:00 aankomen (als die zooi iig aankomt vandaag). Dan hebben we iig nog een mooie zonnige dag.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mooi zo, laat die zooi maar even weg blijfen
Dat is zeker een groot verschil. Hier nu 23,6°C.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:28 schreef indahnesia.com het volgende:
hehe.. in Eindhoven is het 24+, in Zeeland 14+
Dat hoop ik jaquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:37 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Dat is zeker een groot verschil. Hier nu 23,6°C.
Hier nog helemaal helder. Als er nog onweer komt zou die wel aan 't eind van de middag komen.
Voorlopig nog geen onweer te bekennen, in het NO van Frankrijk zit wat, dat is het.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:37 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Dat is zeker een groot verschil. Hier nu 23,6°C.
Hier nog helemaal helder. Als er nog onweer komt zou die wel aan 't eind van de middag komen.
als je naar de windrichting kijkt zal je waarschijnljik zien dat die 180 graden gedraaid is en nu in het westen hangt.....quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:40 schreef Xenwolfie het volgende:
Waarom koelt het opeens af? Ik voel nu ook een koude wind.
hele lijn onweersbuien ineens op de Frans-Belgische grens bij de Ardennen!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:09 schreef indahnesia.com het volgende:
Boven Belgie onstaan nu toch de eerste buitjes.
Nice!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
hele lijn onweersbuien ineens op de Frans-Belgische grens bij de Ardennen!
Die groeit als kool en er zit al onweer inquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:37 schreef Againzender het volgende:
ten westen van Maastricht zit nu ook een bui, eens kijken hoe die groeit.
ok dan. en het lijkt zich uit te bouwen richting WNWquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:40 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Die groeit als kool en er zit al onweer in![]()
JA richting 't westen. En erachter (richting westen) ontstaan nog een aantal buitjes.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
ok dan. en het lijkt zich uit te bouwen richting WNW
Dat kan je wel zeggen. Alleen ontploft 't wat te zuidelijkquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:08 schreef Oom_Agent het volgende:
Leuk........lang geleden dat de tent weer ontplofte
Grrr, en dat net nu ik mijn webcam aan de voorkant (NO) heb gezet...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:04 schreef i2Them2 het volgende:
Nu ook onweer ten zuiden van Breda en ten oosten van Antwerpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |