er lijkt inderdaad wat buiigheid boven de Ardennen te ontstaan.....quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bewolkt hier. En vanuit het ZW zie ik wat neerslag aankomen @ buienradar.nl.
veel plezierquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:30 schreef -chefke- het volgende:
hier ook 23.8 nu nog heerlijk!!! hopen dat het zow blijft aangezien ik vanaaf op vakantie ga.
Geen idee, ik wacht met je meequote:Op donderdag 4 mei 2006 09:00 schreef Prowl het volgende:
Krijgen we vanavond de ontploffingen waar ik alweer zo lang op zit te wachten?
Ja.quote:
In Zeeland en langs de westkust steekt een wind van zee op, dus daar wordt het een stuk kouder dan gisteren. In het zuidwesten in de loop van de dag kans op buien.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:02 schreef Take_A_Picture het volgende:
morgen schijnt het iets frisser te worden met meer kans op een bui, toch?
Jeetje wat een heerlijk weer vandaag! En nu nog is het niet koud buiten!
Hier word ik toch zo ontzettend blij van!!!!
Maar als je de voorspellingen ziet wordt het per dag weer een graad kouder... nouja, hoe dan ook - koud zal het niet worden!
mwoah, valt tegen hier. Temperatuur is lekker, maar die bewolking bevalt mij niet. Ik denk dat de wind hier vrij snel naar het westen gaat en het daarom niet zo warm wordt in het westen.quote:
Ik zie idnerdaad dat er een flink opklaringsgebied achter 'mijn' bewolking aankomt:quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:12 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik zit nu op mijn stage (Papendrecht) en daar is de hemel blauw. Volgens mij is het toch alweer aardig warm. Daarnet heb ik tegen een prachtig bewolkte hemel zitten kijken richting het westen, maar dat is inmiddel ook weer weg. Heerlijk!
Wind?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Uit welke richting komt de wind in Papendrecht? In Zeeland zit de wind in ieder geval al in het westen, dat zie je direct aan de temperatuur daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |